اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970801323368984

خرید اینترنتی بیمه را با ازکی تجربه کنید!

خرید آنلاین بیمه آتش سوزی، خریدی سریع، ساده و مطمئن

کد: 13970801323368984

https://goo.gl/VN8Vtw

، تهران , (اخبار رسمی): با داشتن بیمه آتش سوزی می‌توانید از خانه خود در برابر خطراتی مثل: آتش سوزی، انفجار، صاعقه، سیل، زلزله، سرقت، ترکیدگی لوله و ... محافظت نمایید. خرید بیمه آتش سوزی به دو شکل امکان پذیر است: خرید حضوری و خرید آنلاین.

خرید آنلاین بیمه آتش سوزی، خریدی سریع، ساده و مطمئن
خرید آنلاین بیمه آتش سوزی

در سایت ازکی امکان مقایسه قیمت و شرایط بیمه آتش سوزی در شرکت های مختلف بیمه برای شما فراهم شده است. پس دیگر نیازی نیست برای خرید این بیمه ساعت ها وقت صرف کرده و به شرکت های بیمه مراجعه کنید.

حوادث همیشه در کمین اموال ما هستند. اموالی که سال‌ها برای به دست آوردنشان زحمت کشیده ایم و هرگز حاضر نیستیم آن‌ها را به راحتی از دست بدهیم.

آتش سوزی، انفجار، زلزله، سیل و ...اینها همه حوادثی هستند که خانه یا محل زندگی ما را تهدید می‌کنند.

بیمه تنها راهی است که از طریق آن می‌توان خسارت‌های ناشی از این حوادث را جبران کرد. خسارت هایی که بسیاری از آن‌ها غیر قابل پیش بینی یا غیر قابل جلوگیری هستند.

با داشتن بیمه آتش سوزی می‌توانید از خانه خود در برابر خطراتی مثل: آتش سوزی، انفجار، صاعقه، سیل، زلزله، سرقت، ترکیدگی لوله و ... محافظت نمایید.

برای خرید بیمه آتش سوزی دو راه پیش روی شماست:

خرید حضوری بیمه آتش سوزی:

همان طور که می‌دانید شرکت‌های بیمه زیادی در کشور ما فعالیت می‌کنند که بیشتر این شرکت‌ها بیمه آتش سوزی را نیز ارائه می‌دهند.

مقایسه و انتخاب بیمه آتش سوزی در یکی از شرکت‌های بیمه به صورت حضوری کاری بسیار سخت و زمان بر است و نمی‌تواند نتیجه‌ای کاملا دقیق و قابل اعتماد را برای شما به همراه داشته باشد.

اما پیشرفت تکنولوژی راه دیگری را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

خرید آنلاین بیمه آتش سوزی:

در این روش از خرید بیمه آتش سوزی، به جای مراجعه حضوری و اتلاف وقت در نمایندگی‌ها و شرکت‌های بیمه، تنها با چند کلیک می‌توانید بیمه خود را مقایسه و خریداری کنید.

 برای این کار کافی است به سایت ازکی به آدرس azki.com مراجعه کرده و بیمه آتش سوزی را انتخاب نمایید. در این مرحله باید اطلاعات مربوط به خانه خود شامل نوع سازه، متراژ و ارزش اثاثیه را وارد کنید. در مرحله بعد لیستی از قیمت بیمه آتش سوزی در شرکت‌های مختلف بیمه رو به روی شماست! شما می‌توانید قیمت و شرایط این بیمه را در شرکت‌های بیمه با هم مقایسه کرده و بهترین آن را انتخاب نمایید.

مراحل خرید بیمه نامه نیز در ازکی به سادگی انجام می‌شود و بیمه نامه شما به سرعت صادر و برایتان به صورت رایگان ارسال خواهد شد.

همچنین مشاوران متخصص ازکی برای ارائه مشاوره‌ای دقیق و بی طرفانه در زمینه خرید بیمه آتش سوزی در خدمت شما هستند.

با توجه به مطالب فوق حتما متوجه شده اید که خرید آنلاین بیمه آتش سوزی در مقایسه با خرید حضوری این بیمه، خریدی سریع، ساده و مطمئن است.

خرید اینترنتی بیمه را با ازکی تجربه کنید!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ازکی

«ازکی» سامانه آنلاین مشاوره، مقایسه و خرید بیمه است. شما با استفاده از وب سایت ازکی به آدرس azki.com می توانید انواع بیمه را از بزرگ ترین و معتبر ترین شرکت های بیمه و در کمترین زمان ممکن خریداری کنید. نکته مهم اینجاست که قبل از خرید بیمه، امکان مقایسه قیمت ها و شرایط بیمه های مختلف به سادگی در ازکی امکان پذیر است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه