اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970714320378984

بیمه تکمیلی را از کی بخریم؟

کدام بیمه تکمیلی بهترین بیمه است؟

کد: 13970714320378984

https://goo.gl/RcAJvi

، تهران , (اخبار رسمی): اگر قصد خرید بیمه تکمیلی را دارید، احتمالا در انتخاب بهترین بیمه با توجه به شرایط خود دچار تردید شده‌اید. شناخت بیشتر بیمه‌های تکمیلی مختلف و مشاوره با متخصصان آن می‌تواند در انتخاب بهترین بیمه راهنمایی کند.

کدام بیمه تکمیلی بهترین بیمه است؟ راهنمای خرید بهترین بیمه تکمیلی
بهترین بیمه تکمیلی

می‌توانید برای انتخاب و خرید بهترین بیمه تکمیلی از مشاوره تخصصی مشاوران باتجربه ازکی استفاده کنید. مشاوران ازکی به صورت کاملا بی‌طرفانه و با توجه به نیاز پاسخگو خواهند بود

بیمه تکمیلی بهترین راه برای جبران هزینه‌های درمانی کسانی است که بیمه‌های پایه مثل بیمه تأمین اجتماعی یا بیمه سلامت دارند. این بیمه توسط بسیاری از شرکت‌های بیمه و به دو شکل انفرادی و گروهی ارائه می‌شود.

اگر تصمیم به خرید بیمه تکمیلی دارید، حتما این سوال برای شما به وجود آمده که کدام بیمه تکمیلی بهتر است و باید کدام بیمه را خرید؟

به همین دلیل قصد داریم در ادامه به بررسی بیمه تکمیلی شرکت‌های مختلف بیمه به صورت خلاصه پرداخته شود.

بیمه تکمیلی ایران:

بیمه تکمیلی ایران فقط به صورت گروهی ارائه می‌شود. این بیمه به دلیل قدیمی و دولتی بودن شهرت و طرفداران خاص خود را دارد.

شرایط بیمه تکمیلی ایران به میانگین سنی اعضا، شغل، تعداد اعضا و بیمه پایه آن‌ها بستگی دارد.

بیمه تکمیلی دانا:

بیمه تکمیلی دانا فقط به صورت گروهی ارائه می‌شود و مزیت آن بالا بودن تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد است. به این صورت دارندگان بیمه تکمیلی دانا می‌توانند با معرفی نامه بیمه دانا (یا کارت طلایی) و بدون نیاز به پرداخت هزینه از مراکز درمانی بیشتری استفاده کنند.

یکی دیگر از مزایای بیمه تکمیلی دانا، سرویس آنکال ۲۴ ساعته پزشکان مورد تأیید بیمه دانا است.

بیمه تکمیلی آسیا:

بیمه آسیا یکی از شرکت‌های بیمه معتبر و قدیمی است که بیمه تکمیلی را به صورت گروهی ارائه می‌دهد. مزیت بیمه تکمیلی آسیا حق بیمه و خدمات‌دهی مناسب آن است.  یکی دیگر از مزایای بیمه تکمیلی آسیا، درمان کارت آن است. از این کارت می‌توان در مواقع اورژانس، روزهای تعطیل یا ساعات غیر اداری برای مراجعه به مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه آسیا استفاده کرد.

بیمه تکمیلی البرز:

بیمه البرز چند طرح متنوع و مختلف در زمینه بیمه تکمیلی ارائه کرده است. طرح‌هایی شامل: بیمه مادام العمر جبران هزینه‌های درمان سرطان و بیمه امید آفرین البرز.

این طرح‌ها به صورت انفرادی، خانوادگی و گروهی ارائه می‌شود. حق بیمه در این بیمه‌ها را می توان به صورت اقساط پرداخت کرد که باید حداکثر طی پنج سال تسویه شود.

بیمه تکمیلی آسماری:

بیمه آسماری یکی از شرکت‌های جدید صنعت بیمه است که بیشتر در زمینه بیمه تکمیلی فعالیت می‌کند. بیمه تکمیلی آسماری هم به صورت انفرادی و هم به صورت گروهی ارائه می‌شود.

طرح ویژه مازاد درمان نیز یکی از طرح‌های مفید بیمه آسماری است. این طرح به صورت خانوادگی ارائه می‌شود و برای خانواده‌هایی مناسب است که هیچ گونه بیمه پایه‌ای ندارند.

بیمه تکمیلی سامان:

بیمه تکمیلی سامان از طریق شرکت کمک رسان sos به صورت انفرادی و گروهی ارائه می‌شود. این بیمه طرح‌های متنوع با حق بیمه‌های متفاوتی دارد که یکی از مزیت‌های اصلی آن محسوب می‌شود. همچنین بالا بودن مراکز طرف قرارداد و سرعت در پرداخت خسارت نیز از مزایای دیگر بیمه تکمیلی سامان است.

بیمه تکمیلی ملت:

بیمه ملت علاوه بر بیمه تکمیلی گروهی بیمه تکمیلی انفرادی را هم ارائه می‌دهد. بستگان درجه ‌یک فرد بیمه‌شده، در صورتی ‌که از ۲ نفر کمتر نباشند و حداکثر سنشان ۶۴ سال باشد، می‌توانند از بیمه تکمیلی انفرادی ملت استفاده کنند.

برای انتخاب بهترین بیمه تکمیلی ازکی مشاوره می‌گیرید؟

ازکی یک مرکز مشاوره و انتخاب بیمه است که شخص را در انتخاب بهترین شرکت بیمه در زمینه انواع بیمه‌ها مثل بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه عمر، بیمه تکمیلی و... راهنمایی می‌کند.

مشاوران متخصص ازکی به همه سوالات و ابهامات در زمینه بیمه تکمیلی پاسخ می‌دهد و بهترین بیمه تکمیلی را ارائه می‌دهد.

علاقه‌مندان برای استفاده از مقالات مرتبط با بیمه تکمیلی و یا گفت و گو با مشاوران ازکی کافی است به سایت ازکی به آدرس azki.com مراجعه کرده و یا با شماره 54864 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ازکی

«ازکی» سامانه آنلاین مشاوره، مقایسه و خرید بیمه است. شما با استفاده از وب سایت ازکی به آدرس azki.com می توانید انواع بیمه را از بزرگ ترین و معتبر ترین شرکت های بیمه و در کمترین زمان ممکن خریداری کنید. نکته مهم اینجاست که قبل از خرید بیمه، امکان مقایسه قیمت ها و شرایط بیمه های مختلف به سادگی در ازکی امکان پذیر است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه