اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970828328958984

بهترین بیمه شخص ثالث کدام بیمه است؟

خرید آنلاین بهترین بیمه شخص ثالث از ازکی

کد: 13970828328958984

https://goo.gl/jCNbGE

، تهران , (اخبار رسمی): با توجه به اجباری بودن و پرفروش بودن بیمه شخص ثالث، همه شرکت‌های بیمه برای ارائه بهترین بیمه شخص ثالث رقابت می‌کنند تا بتوانند مشتریان بیشتری را جذب کنند. شرکت‌های بیمه مختلفی مثل ایران، آسیا، دانا، البرز، پارسیان، پاسارگاد، سامان و... بیمه شخص ثالث ارائه می‌دهند.

خرید آنلاین بهترین بیمه شخص ثالث از ازکی
بهترین بیمه شخص ثالث

انتخاب و خرید بهترین بیمه شخص ثالث دیگر کار سختی نیست. مقایسه این بیمه در شرکت های مختلف بیمه از طریق سایت ازکی و همچنین از طریق مشاوره تخصصی و بی طرفانه کارشناسان ازکی فراهم است.

سوال بسیاری از خریداران این بیمه این است که کدام بیمه شخص ثالث بهتر است و کدام را باید خرید؟ به همین دلیل در ادامه به بررسی این موضوع پرداخته شده است.

ارزان‌ترین بیمه شخص ثالث کدام است؟

اگر هدف شما از بهترین بیمه شخص ثالث، ارزان‌ترین آن است، باید بدانید که قیمت بیمه شخص ثالث در شرکت‌های مختلف بیمه تفاوت چندانی ندارد. به این دلیل که مبلغ این بیمه توسط بیمه مرکزی اعلام شده و مبلغی ثابت است.

البته بیمه ایران نسبت به سایر شرکت‌های بیمه 2.5 درصد گران‌تر است.

میزان رضایت مشتریان از کدام بیمه بیشتر است؟

بیمه مرکزی هر ساله رتبه‌بندی شرکت‌های بیمه را براساس معیارهای مختلفی مثل توانگری مالی، سهم از بازار و ... اعلام می‌کند. یکی از این معیارهای مهم میزان رضایت مشتری است. رتبه رضایت‌مندی مشتریان براساس عواملی مثل رضایت از پاسخ‌گویی، دانش کارکنان، کیفیت ارتباط با مشتری، رضایت از مبلغ خسارت دریافتی و... تعیین می‌شود.

براساس آمار بیمه مرکزی، بیمه‌های پاسارگاد، آسیا و کارآفرین در رتبه‌های اول رضایت مشتری هستند.

توانگری مالی شرکت‌های مختلف بیمه چگونه است؟

یکی از آمارهایی که توسط بیمه مرکزی اعلام می‌شود، توانگری مالی است. توانگری مالی یک شرکت بیمه نشان‌دهنده توان آن شرکت برای پرداخت خسارت‌های بالا است و 5 رتبه دارد. به عنوان مثال شرکت‌های بیمه آسیا، البرز، رازی، ملت، پارسیان، پاسارگارد، کارآفرین و.. بالاترین میزان توانگری مالی یعنی رتبه یک دارند، و شرکت‌های ایران و نوین توانگری مالی پایینی دارند.

توانگری مالی و رضایت‌مندی مشتریان می‌توانند معیارهای موثری در انتخاب بهترین بیمه شخص ثالث باشد.

خرید بهترین بیمه شخص ثالث از ازکی:

با توجه به عواملی که گفته شد، به نظر می‌رسد انتخاب یکی از بیمه‌ها کاری سخت، پیچیده و زمان‌بر باشد. اما راه آسان‌تری هم برای این مقایسه و انتخاب وجود دارد. می‌توان با استفاده از سایت ازکی به آدرس azki.com بیمه شخص ثالث در شرکت‌های مختلف بیمه را با هم مقایسه کرد و بهترین بیمه را با توجه به شرایط انتخاب کرد.

همچنین می‌توان از مشاوره تخصصی و بی‌طرفانه مشاوران ازکی برای انتخاب و خرید بهترین بیمه شخص ثالث استفاده کرد.

با «ازکی» می‌توان از شرکت‌های مختلف بیمه از جمله البرز، ایران، آسیا، دانا، پاسارگاد، سامان  و ... بیمه شخص ثالث خود را به صورت آنلاین خریداری کرد. بهترین بیمه شخص ثالث را از ازکی بخواهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ازکی

«ازکی» سامانه آنلاین مشاوره، مقایسه و خرید بیمه است. شما با استفاده از وب سایت ازکی به آدرس azki.com می توانید انواع بیمه را از بزرگ ترین و معتبر ترین شرکت های بیمه و در کمترین زمان ممکن خریداری کنید. نکته مهم اینجاست که قبل از خرید بیمه، امکان مقایسه قیمت ها و شرایط بیمه های مختلف به سادگی در ازکی امکان پذیر است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]