اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970922333388984

مشاوره و خرید اینترنتی بیمه

سوالات بیمه‌ای را از ازکی بپرسید

کد: 13970922333388984

https://goo.gl/WAVCKm

، تهران , (اخبار رسمی): افرادی که به مشاوره‌ در زمینه بیمه‌های مختلف نیاز دارند یا بین انتخاب شرکت‌های بیمه تردید دارند، پیشنهاد می‌شود به مرکز مشاوره و انتخاب بیمه «ازکی» مراجعه کنند.

سوالات بیمه ای خود را از ازکی بپرسید | مشاوره بیمه از ازکی
سوالات بیمه‌ای را از ازکی بپرسید

ازکی به عنوان اولین مرکز مشاوره و انتخاب بیمه، از طریق متخصصان بیمه‌ای خود مشاوره‌ای دقیق و بی‌طرفانه را برای انتخاب بهترین بیمه ارائه می‌دهد

همان‌طور که می‌دانید هر کدام از رشته‌های بیمه‌ای مختلف مثل بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه مسافرتی، بیمه درمان تکمیلی، بیمه عمر، بیمه آتش سوزی، بیمه مهندسی و ... اصول، قوانین و جزئیات خاص خود را دارند که اطلاع یافتن از تمامی این موضوعات در توان و حوصله همه افراد نیست و به زمان زیادی هم نیاز دارد.

از طرف دیگر شرکت‌های بیمه زیادی (در حدود 30 شرکت) در ایران مشغول به فعالیت هستند و هر کدام از شرکت‌ها بیمه‌های مختلف را ارائه می‌دهند. شرکت‌های بیمه و نمایندگی‌های فعال آن‌ها در سطح کشور به تبلیغ بیمه‌های خود می‌پردازند و ادعا می‌کنند که بیمه بهتری هستند اما واقعا کدام شرکت بیمه بهتر است؟

احتمالا برای خیلی‌ها هم پیش آمده که در زمان خرید بیمه بین انتخاب بیمه خود دچار تردید شدید و از خود پرسیدید که کدام شرکت خدمات بهتری ارائه می‌دهد؟ قیمت کدام شرکت مناسب تر است؟ کدام شرکت بهتر خسارت پرداخت می‌کند؟ و سوالاتی از این دست...

در زمان خرید بیمه اگر قصد مقایسه حضوری شرکت‌های بیمه را داشته باشید، باید ساعت‌ها یا حتی روزها زمان صرف کنید تا اطلاعات مورد نیاز و پاسخ سوالات خود را از شعب یا نمایندگی‌های بیمه دریافت کنید و در نهایت یکی از شرکت‌های بیمه را برای خرید بیمه انتخاب کنید.

اما گسترش استفاده از اینترنت یک راه دیگر را هم پیش پای همگان قرار داده است و آن هم مشاوره و خرید اینترنتی بیمه است.

اگر برای خرید بیمه به مشاوره نیاز دارید، ازکی کنار شما است!

ازکی تمامی بیمه‌ها را از تمامی شرکت‌های معتبر بیمه ارائه می‌کند و به همین دلیل می‌تواند مقایسه‌ای دقیق بین بیمه‌های مختلف ارائه دهد. در واقع ازکی تمام نیازهای بیمه ای شما را جمع آوری کرده تا در کمترین زمان ممکن به بیشترین اطلاعاتی که نیاز دارید دسترسی پیدا کنید.

کارشناسان متخصص بیمه‌ای ازکی، مشاور همه در انتخاب بهترین بیمه هستند و به تمام سوالات بیمه‌ای با حوصله، به دقت و به شکل بی طرفانه پاسخ می‌دهند.

علاقه‌مندان برای دریافت مشاوره از ازکی کافی است با شماره تماس 54864-021 تماس بگیرند. همچنین می‌توان برای مقایسه قیمت‌ها و شرایط بیمه مورد نیاز خود در شرکت‌های مختلف بیمه به سایت ازکی به آدرس azki.com مراجعه کنند.

مشاوره بیمه‌ای کامل و دقیق را از ازکی بخواهید!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ازکی

«ازکی» سامانه آنلاین مشاوره، مقایسه و خرید بیمه است. شما با استفاده از وب سایت ازکی به آدرس azki.com می توانید انواع بیمه را از بزرگ ترین و معتبر ترین شرکت های بیمه و در کمترین زمان ممکن خریداری کنید. نکته مهم اینجاست که قبل از خرید بیمه، امکان مقایسه قیمت ها و شرایط بیمه های مختلف به سادگی در ازکی امکان پذیر است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]