اطلاعات تماس
  • 021966*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970806324438962

میگرن با استفاده از داروی میگرن کات درمان پذیر است

میگرن درمان دارد

کد: 13970806324438962

https://goo.gl/aVJ7Wp

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت میم دارو با تولید داروی «میگرن کات» به عنوان اولین داروی درمان میگرن توانست میگرن را به یک بیماری درمان‌پذیر تبدیل کند. بعد از تولید میگرن کات باید میگرن را از لیست بیماری‌های درمان‌ناپذیر حذف کرده و به تمامی مبتلایان، پژوهشگران و درمانگران حوزه‌های مربوطه اعلام کرد: میگرن درمان دارد.

میگرن درمان دارد
میگرن درمان دارد

بیماری سردردهای میگرنی در زمره‌ی پنج بیماری فراگیر مورد توجه ویژه شرکت‌های معتبر جهانی است. در جهان 800 میلیون و در ایران 9 میلیون بیمار میگرنی است. 10 درصد بیماران میگرنی حادّ هستند که بیش از نیمی از عمرشان دچار سردرد شدید. زیان ملی آمریکا ناشی از بیمار میگرن در سال افزون بر 21 میلیارد دلار و زیان ملی سالانه اتحادیه اروپا 27 میلیارد یورو است. 

در جریان تلاش 23 ساله شرکت میم دارو موفق شد که تحقیق و توسعه نظری، آزمایشگاهی، کارآزمایی بالینی، تولید آزمایشگاهی، تولید نیمه صنعتی را با موفقیت به انجام برساند و به فرمولاسیون و دانش فنی تولید داروی درمان دست یابد. اولین داروی درمان میگرن با عنوان میگری هیل یک داروی پودری بود که باید به صورت بخور و در محیط کلینیک استفاده می‌شد. نتایج بسیار خوب درمانی میگری هیل انگیزه‌ای شد برای فعالیت بیشتر واحد تحقیق و توسعه تا تولید دارویی توانمند در درمان میگرن و قابل دسترس برای همگان و در نهایت حاصل این تحقیق و توسعه  داروی درمان میگرن به عنوان «میگرن کات» بود. 

میگرن کات دارویی است به فرم اسپری بینی که مصرف منظم و مداوم این دارو میگرن را در فرد درمان می‌کند. این دارو هم اکنون در داروخانه‌های مختلف در سراسر کشور توزیع شده و تیم بازرگانی شرکت میم دارو می‌کوشد تا این دارو در دسترس تمامی افراد در سراسر کشور ایران باشد. 

همچنین با توجه به منحصر به فرد بودن داروی میگرن کات، این دارو مورد توجه فعالان حوزه دارو و سلامت در سایر کشورهای جهان قرار گرفته که این مهم با حضور شرکت میم دارو در نمایشگاه بین‌المللی اکسپو فارم آلمان در سال 2018 و ارائه این محصول در مقیاس جهانی منجر به درخواست‌های متعددی برای توسعه بین المللی دارو شده که پس از انجام مراحل و دریافت مجوزهای بین‌المللی عملیاتی خواهد شد.

یکی از ویژگی‌های مهم و منحصر به فرد داروی میگرن کات ارائه خدمات مشاوره تلفنی رایگان در کنار این دارو است و هماهنگی مشاوره با اپلیکیشن اختصاصی دارو با عنوان میگری واچ، جهت ثبت و حفظ پرونده پزشکی و پیگری و نظم دادن به مصرف دارو و طی روند درمان از ابتکارات منحصر به فرد مجموعه میم دارو است.

همه افراد می‌توانند با مصرف منظم میگرن کات و مشاوره با مشاوران کلینیک آرامش، بیماری میگرن را از زندگی خود حذف کنند و باور داشته باشند که #میگرن_درمان_دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دانش بنیان میم دارو

شرکت میم دارو در آغاز برای یک رسالت بزرگ در کشور ایجاد شد و آن تحقیق، توسعه و تولید داروی درمان سردردهای میگرنی بوده است. بیماری سردردهای میگرنی در زمره ی پنج بیماری فراگیر مورد توجه ویژه ی شرکتهای معتبر جهانی است. در جهان ۸۰۰ میلیون و در ایران ۹ میلیون بیمار میگرنی هست. ۱۰ درصد بیماران میگرنی حادّ اند که بیش از نیمی از عمرشان دچار سردرد شدید اند.

اطلاعات تماس
  • 021966*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی