اطلاعات تماس
  • 021966*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 14001004560108962

آشنایی با خدمات تولید قراردادی دارو در شرکت میم‌دارو

کد: 14001004560108962

https://bit.ly/32qRioL

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت میم دارو، تولید کننده داروهای گیاهی و مکمل ها، بخشی از ظرفیت آزاد خطوط تولیدی خود را در زمینه تولید قرص، کپسول، پودر، ساشه، قطره، شربت و اسپری بینی به ارائه خدمات تولید قراردادی به شرکت های دارویی و غذایی اختصاص داده است.

خدمات تولید قراردادی دارو در شرکت میم دارو
آشنایی با خدمات تولید قراردادی دارو در شرکت میم‌دارو

هم اکنون خطوط تولیدی قرص، کپسول، ساشه قلمی و چهارگوش، قطره، شربت و اسپری بینی آماده به ارائه خدمات تولید قراردادی دارویی بوده و به زودی خطوط تولید قرص جوشان و سافت ژل نیز آماده بهره برداری خواهد بود.

شرکت میم دارو با دارا بودن بیش از 1500 متر مربع فضای تولیدی و خطوط تولیدی متنوع و دارا بودن پروانه بهره برداری از سازمان غذا و دارو یکی از برترین شرکت های تولید کننده خدمات تولید قراردادی دارو در شرق تهران است. این شرکت در حال حاضر داروهای گیاهی و طبیعت محور را در حوزه های مختلف تولید و به بازار عرضه نموده است.

با توجه به توان بالای تولیدی و ظرفیت بالای کارخانه داروسازی میم دارو، و قرارگیری کارخانه در نزدیکی شهر تهران، این شرکت ظرفیت مازاد تولیدی خود را به تولید قراردادی محصولات دارویی و مکمل های غذایی اختصاص داده و افتخار دارد که تا کنون با ده ها شرکت دارویی از برندهای معتبر کشور همکاری داشته است.

میم دارو با تکیه بر پرسنل توانمند و با تجربه و امکانات و تجهیزات به روز و فضای فیزیکی استاندارد خدمات تولید قراردادی در حوزه انواع مکمل های غذایی، ویتامین‌ها، داروهای گیاهی و طبیعی را در اشکال دارویی قرص، کپسول، ساشه، شربت، شات، اسپری بینی و پودر ارائه میکند. 

همچنین شرکت میم دارو دارای پروانه بهره برداری از سازمان غذا و دارو با عناوین: تولید و بسته بندی جامدات مکمل ، تولید و بسته بندی مایعات مکمل ، تولید و بسته بندی جامدات فراورده های طبیعی و سنتی و تولید و بسته بندی مایعات فراورده های طبیعی و سنتی است. 

جهت اخذ اطلاعات تکمیلی در مورد تولید قراردادی دارو در شرکت میم دارو به وب سایت شرکت میم دارو مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دانش بنیان میم دارو

شرکت میم دارو در آغاز برای یک رسالت بزرگ در کشور ایجاد شد و آن تحقیق، توسعه و تولید داروی درمان سردردهای میگرنی بوده است. بیماری سردردهای میگرنی در زمره ی پنج بیماری فراگیر مورد توجه ویژه ی شرکتهای معتبر جهانی است. در جهان ۸۰۰ میلیون و در ایران ۹ میلیون بیمار میگرنی هست. ۱۰ درصد بیماران میگرنی حادّ اند که بیش از نیمی از عمرشان دچار سردرد شدید اند.

اطلاعات تماس
  • 021966*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان