اطلاعات تماس
  • 021966*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990819473808962

مشکلی در تولید و تامین داروی میگرن کات نداریم

افزایش تعداد داروخانه‌های عرضه کننده داروی میگرن کات در شش ماهه دوم سال

کد: 13990819473808962

https://bit.ly/3khy2gh

، تهران , (اخبار رسمی): داروی میگرن کات اولین داروی درمان میگرن در کشور است که از سال 96 به صورت رسمی در داروخانه‌های سراسر کشور توزیع گردیده است. میگرن کات یک داروی گیاهی است و خاصیت منحصر به فرد آن، درمان میگرن است. این دارو کاملا تولید داخل بوده و مشکلی برای تامین و تولید این دارو در شرایط فعلی وجود ندارد.

افزایش تعداد داروخانه‌های عرضه کننده داروی میگرن کات در شش ماهه دوم سال
میگرن کات - داروی درمان میگرن
افزایش تعداد داروخانه‌های عرضه کننده داروی میگرن کات در شش ماهه دوم سال
میگرن کات
افزایش تعداد داروخانه‌های عرضه کننده داروی میگرن کات در شش ماهه دوم سال
افزایش تعداد داروخانه‌های عرضه کننده داروی میگرن کات در شش ماهه دوم سال

داروی میگرن کات یک داروی کاملا ایرانی بوده و زنجیره تامین و خطوط تولیدی شرکت میم‌دارو از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است. لذا در حال حاضر هیچ مشکلی در تولید و تامین داروی میگرن کات وجود ندارد.

داروی میگرن کات، داروی گیاهی درمان میگرن است که به صورت اسپری بینی تولید شده است. این دارو از مواد موثره بیش از بیست نوع گیاه بومی ایران تهیه شده است و حاصل بیش از 10 سال تحقیق و توسعه در شرکت دانش بنیان میم دارو است. داروی میگرن کات صرفا یک داروی مسکن برای میگرن نبوده و عملکرد اصلی آن کاهش پایدار تعداد و شدت سردردهای میگرنی است. در کارآزمایی‌های بالینی انجام شده برای داروی میگرن کات، این دارو پاسخ درمانی نزدیک به 80 درصد داشته که در نوع خود بی نظیر است.

با توجه به گزارش‌هایی مبنی بر کمبود و در دسترس نبودن دارو در برخی از شهرهای کشور، با مهندس خسروشاهی مدیر بازرگانی شرکت داروسازی میم دارو در مورد شرایط تولید و توزیع داروی میگرن کات در کشور گفتگوی کوتاهی داشتیم.

مهندس خسروشاهی علت کمبود داروی میگرن کات را در برخی شهرهای ایران ناشی از افزایش تقاضای خرید دارو دانستند و  با بیان اینکه داروی میگرن کات یک داروی کاملا ایرانی است اظهار داشتند که زنجیره تامین و خطوط تولیدی شرکت میم‌دارو از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و هیچ مشکلی در تولید و تامین داروی میگرن کات وجود ندارد. علاوه بر این داروی میگرن کات به صورت کامل در کشور ایران تولید شده و کلیه مواد اولیه مورد نیاز این دارو، ترکیبات گیاهی بومی ایران هستند و از جهت تامین مواد اولیه داروی میگرن کات در داخل کشور مشکلی در مسیرتولید این دارو وجود ندارد.

ایشان همچنان با اعلام نهایی شدن قراردادهای شرکت میم دارو با چند شرکت پخش دارویی جدید اعلام کردند که در شش ماهه دوم سال 99 شاهد تحولاتی در تولید و توزیع داروی میگرن کات در سراسر کشور خواهیم بود تا هموطنان ما در سراسر کشور بتوانند به راحتی به داروی میگرن کات دسترسی داشته باشند. 

ایشان همچنان با اشاره به ضرورت فراهم شدن امکان خرید غیرحضوری و امکان فروش اینترنتی داروی میگرن کات، بیان داشتند که در سال جاری امکان تهیه داروی میگرن کات از چندین داروخانه آنلاین دارای مجوز مانند داروکده، داروکلیک، ای‌داروخانه، بتا دارو و داروشاپ نیز فراهم شده است. این امکان مضاف بر ایجاد سهولت خرید، دسترسی به داروی میگرن کات را از تمامی نقاط کشور به واسطه ارسال پستی فراهم کرده است.

لازم به ذکر است که شرکت دانش بنیان میم دارو جهت سهولت دسترسی هموطنان به دارو و عدم مراجعه به داروخانه، امکان استعلام موجودی دارو در داروخانه‌ها را با ارسال پیامک، تماس تلفنی با کارشناسان شرکت و یا درخواست تماس از طریق سایت شرکت به آدرس www.mimdaroo.com/migrainecut  فراهم نموده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دانش بنیان میم دارو

شرکت میم دارو در آغاز برای یک رسالت بزرگ در کشور ایجاد شد و آن تحقیق، توسعه و تولید داروی درمان سردردهای میگرنی بوده است. بیماری سردردهای میگرنی در زمره ی پنج بیماری فراگیر مورد توجه ویژه ی شرکتهای معتبر جهانی است. در جهان ۸۰۰ میلیون و در ایران ۹ میلیون بیمار میگرنی هست. ۱۰ درصد بیماران میگرنی حادّ اند که بیش از نیمی از عمرشان دچار سردرد شدید اند.

اطلاعات تماس
  • 021966*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی