اطلاعات تماس
  • 021966*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970830329308962

معرفی اولین داروی درمان میگرن در نمایشگاه اکسپوفارم آلمان

حضور شرکت میم دارو در نمایشگاه اکسپوفارم آلمان

کد: 13970830329308962

https://goo.gl/fPu8y6

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت داروسازی میم دارو با شرکت در نمایشگاه بین‌المللی اکسپوفارم که در شهر مونیخ آلمان و معرفی داروی «میگرن کات» به عنوان داروی ایرانی درمان میگرن، توانایی‌ها و پتانسیل‌های تولیدی کشور ایران را به رخ جهان کشید.

حضور شرکت میم دارو در نمایشگاه اکسپوفارم آلمان
حضور شرکت میم دارو در نمایشگاه اکسپوفارم آلمان

میم دارو در شرایطی میگرن کات را معرفی کرد که بسیاری از محققان میگرن را بیماری بدون درمان معرفی می‌کنند و بیشتر داروهای موجود در جهان تنها با تسکین و یا کاهش محدود فرکانس حملات به یاری بیماران آمده‌اند

نمایشگاه اکسپوفارم یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های صنعت دارو در جهان است که همه ساله در ماه سپتامبر در یکی از شهرهای مهم اروپا برگزار می‌شود. در این نمایشگاه شرکت‌های بزرگ تولیدکننده دارویی و صنایع مرتبط با دارو از سراسر جهان گردهم آمده و فضای مناسبی را برای تعاملات جهانی در حوزه دارو فراهم می‌آوردند. شعار این نمایشگاه این است که «هر کسی که به دنبال مروری بر کل بازار دارویی جهان است، کافی است به اکسپوفارم بیاید.»

شرکت داروسازی میم دارو در سال 2018 به عنوان یکی از نمایندگان کشور ایران با ارائه توانمندی‌های خود در حوزه تحقیق و توسعه و تولید داروهای طبیعت محور توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کرد.

تمرکز میم دارو در اکسپوفارم 2008 به صورت ویژه بر  محصول منحصر به فرد خود با عنوان «میگرن کات» بود تا به تمام جهانیان اعلام کند که «میگرن درمان دارد». میم دارو در شرایطی میگرن کات را در اکسپوفارم آلمان معرفی کرد که بسیاری از محققان و نظریه‌پردازان علوم پزشکی میگرن را بیماری بدون درمان معرفی می‌کنند و بیشتر داروهای موجود در جهان تنها با تسکین این درد و یا کاهش محدود فرکانس حملات میگرنی به یاری بیماران آمده‌اند.

همچنین تمایل شرکت‌های فعال در حوزه توزیع دارو از کشورهای حاشیه خلیج فارس، کشورهای اروپایی و آسیای شرقی و برگزاری برخی جلسات و رایزنی‌ها شرایط را برای ورود داروی میگرن کات به بازارهای جهانی هموارتر ساخت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دانش بنیان میم دارو

شرکت میم دارو در آغاز برای یک رسالت بزرگ در کشور ایجاد شد و آن تحقیق، توسعه و تولید داروی درمان سردردهای میگرنی بوده است. بیماری سردردهای میگرنی در زمره ی پنج بیماری فراگیر مورد توجه ویژه ی شرکتهای معتبر جهانی است. در جهان ۸۰۰ میلیون و در ایران ۹ میلیون بیمار میگرنی هست. ۱۰ درصد بیماران میگرنی حادّ اند که بیش از نیمی از عمرشان دچار سردرد شدید اند.

اطلاعات تماس
  • 021966*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید