اطلاعات تماس
  • 021951*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139708193265910184

تجربه‌ای متفاوت با اپلیکیشن «اوبر»

رانندگان بیمه می‌شوند و مسافران مادام‌العمر سود می‌برند

کد: 139708193265910184

https://goo.gl/dVNX2j

، تهران , (اخبار رسمی): تا به حال شاید بارها به استفاده از اپلیکیشنی فکر کرده‌اید که در کنار برآورده کردن تمامی نیازهای حمل و نقل بتواند درآمدزا نیز باشد؟ از آذر ماه امسال به جای فکر کردن به این ایده کافی است اپلیکیشن «اوبر» را نصب کرده تا علاوه بر استفاده از مزیت‌های این اپلیکیشن، از این سرویس نیز درآمدزایی کنید.

رانندگان بیمه می شوند و مسافران مادام العمر رایگان سفر می کنند
رانندگان بیمه می‌شوند و مسافران مادام‌العمر سود می‌برند

سید روح‌الله موسوی مدیرعامل اپلیکیشن «اوبر» با اشاره به نوآوری‌های خلاقانه انجام شده در طراحی این نرم افزار گفت: برای حضوری قدرتمند در حوزه خدمات اینترنتی در خانواده بزرگ «اوبر» به مسافران و رانندگان نگاه ویژه‌ای داشته‌ایم. رانندگان به عنوان بازوهای اجرایی «اوبر» از طریق مکانیزمی ویژه جذب سیستم می‌شوند و «اوبر» نیز خود را متعهد به ارائه خدمات ویژه به آنها می‌داند.

موسوی با اشاره به لزوم رعایت حقوق شهروندی رانندگان در «اوبر» به مزیت ویژه بیمه تامین اجتماعی رانندگان «اوبر» اشاره کرد و افزود: در اوبر به دغدغه اصلی رانندگان که همان آینده شغلی آنها بوده است از طریق بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی پایان داده‌ایم تا در کنار هم برای موفقیت خانواده بزرگ اوبر متعهدانه فعالیت کنیم.

مدیرعامل اوبر با اشاره به مزیت‌های استفاده از سرویس درخواست تاکسی اینترنتی اوبر برای مسافران نیز گفت: جذابیت‌های استفاده از اوبر به همین جا ختم نمی‌شود و اوبر برای مسافران خود نیز امتیازات ویژه‌ای در نظر گرفته است. یکی از این ویژگی‌ها طراحی بستری برای مسافران وفادار اوبر است که آنها نیز از طریق معرفی دوستان خود به خانواده اوبر بتوانند برای خود درآمدزایی کنند. در این روش مسافر از هر سفر دوستان خود از طریق اپلیکیشن اوبر سودی مادام العمر دریافت می‌کند.

موسوی افزود: صرفه‌جویی درهزینه‌های عمومی مردم، بالا بردن قدرت خرید، اشتغال‌زایی پایدار و تأمین آینده کاربران اوبر ازجمله اهداف گروه بزرگ ما به شمار می‌رود که از آذرماه و با فعالیت رسمی و سراسری آن در کشور در اختیار عموم قرار خواهد گرفت و در فاز اول، خدمات تاکسی اینترنتی آن در دسترس قرار خواهد گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اوبر

اوبر، سامانه هوشمند حمل‌ونقل، پل ارتباطی میان کاربر مسافر و کاربر راننده است و راهکاری سریع و ساده برای درخواست خودرو و موتورسیکلت به شمار می‌رود. با درخواست خودرو یا موتورسیکلت در این اپلیکیشن، پس از مشخص کردن مبدا و مقصد، نزدیک‌ترین اوبر به نشانی شما می‌آید. با اوبر سفری ایمن، راحت و مقرون‌به‌صرفه را تجربه خواهید کرد.

اطلاعات تماس
  • 021951*****
[نمایش اطلاعات]