اطلاعات تماس
  • 021951*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139708233278010184

اپلیکیشن اوبر، اپلیکیشنی درآمدزا

کد: 139708233278010184

https://goo.gl/hqtVje

، تهران , (اخبار رسمی): اوبر، به عنوان اپلیکیشنی جامع برای ارائه خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی در حوزه مدیریت هزینه حمل و نقل و با ایده اولیه ایجاد بستری برای زیرساخت‌های اقتصادی و در جهت افزایش سطح رفاه اقتصادی کاربران ایجاد شده است.

اپلیکیشن اوبر با هدف کاهش هزینه‌های حمل و نقل وارد بازار شد
اپلیکیشن اوبر، اپلیکیشنی درآمدزا
اپلیکیشن اوبر با هدف کاهش هزینه‌های حمل و نقل وارد بازار شد
اپلیکیشن اوبر، اپلیکیشنی درآمدزا
اپلیکیشن اوبر با هدف کاهش هزینه‌های حمل و نقل وارد بازار شد
اپلیکیشن اوبر، اپلیکیشنی درآمدزا

در دنیای امروز و با وجود محدودیت‌های منابع درآمدی، اقتصادی زندگی کردن افراد یک ویژگی به شمار می‌آید و در این بین علاوه بر منابع رایج تامین مالی، ابزاری که در کاهش هزینه‌های جاری زندگی یاری رساند، می‌تواند نقش به سزایی در مدیریت مالی و اقتصادی ایفا کند. حمل و نقل و هزینه‌های ناشی از آن بخش جدایی‌ناپذیر زندگی شهری است و در مدیریت هزینه‌های خانوار موثر است.

سید روح الله موسوی مدیرعامل اپلیکیشن «اوبر» با اشاره به ایده اولیه اوبر که همانا ایجاد بستری با زیر ساخت‌های اقتصادی و در جهت افزایش سطح رفاه اقتصادی کاربران بوده است، گفت: «اوبر» به عنوان اپلیکیشن جامع ارائه خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی در حوزه مدیریت هزینه‌های حمل و نقل ایده‌های خلاقانه‌ای را در اختیار کاربران خود می‌گذارد تا علاوه بر کاهش هزینه‌ها، درآمد نیز کسب کنند.

موسوی در ادامه افزود: «اوبر اکونومی» بر پایه همین ایده طراحی شده است و به کاربر این امکان ویژه را می‌دهد تا با کاربران هم مسیری که در یک محدوده جغرافیایی حضور دارند از طریق یک ون هم مسیر شود. «اوبر اکونومی» علاوه بر کاهش هزینه‌های مسافران هم مسیر در تحقق مسئولیت‌های اجتماعی افراد در کاهش مصرف سوخت، کاهش آلودگی هوا و حفظ محیط زیست نیز نقش موثری دارد.

وی در ادامه گفت: «ایده‌های نوین اقتصادی اوبر به این امر خلاصه نمی شود. افراد در اوبر و به واسطه معرفی دوستان خود با استفاده از خدمات اوبر این فرصت استثنایی را دارند تا بدون سرمایه اولیه از سود حاصل از فعالیت آنها در استفاده از خدمات اوبر، برای خود درآمدزایی کرده و در نهایت به صورت مادام العمر رایگان سفر کنند.

موسوی با اشاره به دیگر قابلیت‌های این سامانه افزود: اپلیکیشن اوبر به عنوان سامانه تمام هوشمند و ابزاری جامع در مدیریت فعالیت‌های روزمره در سایر زمینه‌‌ها نیز خدمات متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد تا به واسطه جامعیت این اپلیکیشن بدون نیاز به دیگر اپلیکیشن‌های متنوع نسبت به انجام امور روزمره خود اقدام کنند.

مدیر عامل اوبر در پایان ضمن اعلام این نکته که اپلیکیشن از اوایل دی ماه رسما آغاز به کار خواهد کرد، از اتفاقات ویژه‌ای که در آینده نزدیک اوبر رقم خواهد زد گفت: کاربران اوبر، در هر زمان و مکانی که سفارش تاکسی می‌دهند ، سرویس خدمات پرداخت را همراه خود خواهند داشت و خواهند توانست بدون واسطه به صورت آنلاین بلیط قطار و هواپیما رزور کنند و آنلاین غذا سفارش دهند و دست آخر به واسطه ارائه خدمات یکپارچه اوبر شگفت زده شوند.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در خانواده بزرگ اوبر می‌توانند به سایت www.uberr.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اوبر

اوبر، سامانه هوشمند حمل‌ونقل، پل ارتباطی میان کاربر مسافر و کاربر راننده است و راهکاری سریع و ساده برای درخواست خودرو و موتورسیکلت به شمار می‌رود. با درخواست خودرو یا موتورسیکلت در این اپلیکیشن، پس از مشخص کردن مبدا و مقصد، نزدیک‌ترین اوبر به نشانی شما می‌آید. با اوبر سفری ایمن، راحت و مقرون‌به‌صرفه را تجربه خواهید کرد.

اطلاعات تماس
  • 021951*****
[نمایش اطلاعات]