اطلاعات تماس
  • 021951*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709113310710184

روشی برای درآمد‌زایی و مدیریت اقتصاد خانواده‌ها

تجربه تجارت مشترک در اوبر

کد: 139709113310710184

https://goo.gl/h8KHAx

، تهران , (اخبار رسمی): راه‌اندازی هر کسب و کاری به امکانات سخت‌افزاری و مالی احتیاج دارد. در شرایط اقتصادی فعلی، اشتغال به یک حرفه جانبی برای گذران زندگی و رفاه بیشتر امری ضروری به نظر می‌رسد. قطعا هدف از فعالیت در هر حرفه‌ای کسب درآمد بیشتر و در نتیجه آن تجربه‌ای از سطح رفاه بیشتر است.

تجربه تجارت مشترک در اوبر
تجربه تجارت مشترک در اوبر

با نگاهی به جامعه آماری با کشوری جوان مواجهه هستیم که تامین شغل و تامین امنیت شغلی برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است.

یکی از کارکردهای اصلی استارت آپ‌ها ایجاد بستری مناسب برای ایجاد اشتغال و تامین درآمدی پایدار با رعایت قواعد حضور در فضای کسب‌و‌کارهای کنونی است. استارت آپ‌ها می‌کوشند تا با عبور از قواعد پیچیده و ایجاد ارتباطی مستقیم بین مخاطبان و ارائه‌دهندگان سرویس‌های خدماتی و از طریق مدیریت اقتصادی منابع مختلف برای کاربران و ارائه‌دهندگان خدمات، علاوه بر تامین منافع مالی، امنیت و رفاه را نیز به ارمغان بیاورند.

سید روح الله موسوی مدیر عامل «اوبر» با اشاره به این موضوع گفت: سامانه هوشمند «اوبر» با علم به تمامی موضوعات فوق و با هدف اشتغال‌زایی در بین سطوح مختلف جامعه سعی دارد از طریق ارائه راهکارهایی خلاقانه و عملی به کاهش هزینه‌های زندگی افراد کمک کند و از طریق ایجاد بسترهای متنوع مالی سامانه‌ای هوشمند و در عین حال اقتصادی را به مخاطب ارائه کند.

موسوی در ادامه افزود: «اوبر» به عنوان یک اپلیکیشن جامع، خدمات متنوعی را به شیوه‌ای نوین ارائه خواهد داد. خدمات «اوبر» در فاز اول شامل خدمات تاکسی اینترنتی و خدمات جامع پرداخت آنلاین است. «اوبر تاکسی» محصولی متفاوت از «اوبر» است که رانندگان و مسافران خود را شگفت‌زده خواهد کرد.

مدیرعامل اوبر با اشاره با اهداف و برنامه‌های این اپلیکیشن در حوزه ارائه خدمات حمل و نقل اینترنتی گفت: رانندگان «اوبر» به عنوان یکی از شرکای تجاری، علاوه بر دریافت سود مشارکت از درآمد ناشی از فعالیت‌های روزانه خود در سامانه هوشمند «اوبر»، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی نیز قرار خواهند گرفت.

وی افزود: مسافران اوبر علاوه بر تجربه سفری ایمن و باکیفیت، درآمدزایی را نیز با هر بار سفر خود و دوستانی که خود معرف‌ آنها بوده‌اند، تجربه خواهند کرد. کسب درآمد در این روش بدون هیچ‌گونه محدودیت و به صورت مادام‌العمر خواهد بود که به نوبه خود ویژگی منحصر به فردی است که به کاربر این اجازه را می‌دهد بدون مرز درآمد کسب کند.

کلیه کاربران اوبر  به عنوان شرکای تجاری اوبر با استفاده از هر یک از خدمات این اپلیکیشن سود مشارکت دریافت خواهند کرد. این نحوه تعامل با کاربران از اوبر یک اپلیکیشن درآمدزا و اقتصادی ساخته است.

موسوی در ادامه گفت:یکی دیگر از خدمات اوبر که در فاز اول از آن رونمایی خواهد شد بهره‌مندی کاربران از تمامی خدمات پرداخت شامل خرید شارژ،  انتقال وجه، پرداخت قبوض و خرید شارژ اینترنت از طریق اپلیکیشن اوبر است. کاربران با استفاده از هر یک از خدمات پرداخت از سود مشارکتی بهره‌مند خواهد شد که به آنها این امکان را می‌دهد تا در پرداخت‌های آتی از منابع مالی حاصل از سود مشارکت خود بهره‌مند شوند.

وی افزود: این بدان معنی است که شما در اوبر، تجارتی مشترک را تجربه خواهید کرد. همه اعضای خانواده بزرگ اوبر از منابع مالی حاصل از فعالیت در اوبر درآمد کسب خواهند کرد و این امر در کنار کاهش هزینه‌های استفاده از خدمات مرتبط با اوبر در مدیریت منابع مالی و اقتصادی خانوارهای ایرانی تاثیر مستقیم خواهد داشت.

موسوی در پایان خاطر نشان کرد:اوبر به پشتوانه ایده‌های اقتصادی و هوشمندانه خود که با تکیه بر توان تیم اجرایی و مدیریتی با تجربه خود استوار است طی روزهای آتی از فاز اول خدمات خود در زمینه تاکسی اینترنتی و خدمات پرداخت آنلاین رونمایی خواهد کرد.

اوبر بر این باور است که به پشتوانه برنامه‌های اقتصادی و اعتماد و حمایت مردم بتواند خدماتی یکپارچه را با بالاترین کیفیت و بیشترین سود برای تمامی اعضای خانواده خود به همراه آورد.

علاقه‌مندان برای ثبت نام در اوبر و ارتباط با مشاوران می‌توانند از طریق لینک زیر با اوبر در ارتباط باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اوبر

اوبر، سامانه هوشمند حمل‌ونقل، پل ارتباطی میان کاربر مسافر و کاربر راننده است و راهکاری سریع و ساده برای درخواست خودرو و موتورسیکلت به شمار می‌رود. با درخواست خودرو یا موتورسیکلت در این اپلیکیشن، پس از مشخص کردن مبدا و مقصد، نزدیک‌ترین اوبر به نشانی شما می‌آید. با اوبر سفری ایمن، راحت و مقرون‌به‌صرفه را تجربه خواهید کرد.

اطلاعات تماس
  • 021951*****
[نمایش اطلاعات]