اطلاعات تماس
  • 021951*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710083365010184

هر ایرانی یک اوبر

اوبِر، آغاز یک تجارت مشترک

کد: 139710083365010184

https://goo.gl/M4Kd9g

، تهران , (اخبار رسمی): دسترسی آسان و سریع به خدمات به واسطه وجود نرم افزارها و اپلیکیشن‌های متعدد، زندگی ما را دگرگون کرده است. تا جایی‌که دیگر زندگی بدون آن را نمی‌توان تصور کرد. ابزارهایی که دیگر جزئی از زندگی شده‌اند و از طریق آنها به تمامی نیازهای روزمره خود پاسخ داده می‌شود.

هر ایرانی،یک اوبِر آغاز یک تجارت مشترک
اوبِر، آغاز یک تجارت مشترک
هر ایرانی،یک اوبِر آغاز یک تجارت مشترک
اوبِر، آغاز یک تجارت مشترک
اوبِر، آغاز یک تجارت مشترک
اوبِر، آغاز یک تجارت مشترک

قطعا در اختیار داشتن ابزاری توانمند که تمامی خدمات مورد نیاز را در یک بستر ارائه کند یک مزیت به شمار می‌رود. مزیتی که علاوه بر ارائه خدمات یکپارچه از سردرگمی نیز جلوگیری می‌کند.

سامانه تمام هوشمند «اوبر» با رویکردی متفاوت و نگاهی استراتژیک به مقوله ارائه خدمات برخط متولد شده است. تولدی که بر پایه یک تعهد اساسی شکل گرفته است. تعهدی بر گرفته از سود اقتصادی مشترک بین تمامی اعضای خانواده اوبر است

سید روح‌الله موسوی مدیرعامل اوبر در تشریح سیاست‌های سامانه هوشمند اوبر گفت: اوبر بر پایه تجارت بدون ریسک طراحی و رونمایی شده است وعلاوه بر اینکه ریسک تجاری برای کاربران خود ندارد بلکه مولد درآمدی کاربران نیز خواهد بود.

موسوی در ادامه با اشاره به زیرساخت‌های اقتصادی طراحی شده برای تحقق این ایده افزود: پس از مدت‌ها بررسی علمی در زمینه مدل‌های اقتصادی درآمدزایی و اشتغال، وارد فاز طراحی پلتفرم شدیم و در فاز اول از سامانه هوشمند تاکسی اینترنتی اوبر رونمایی شده است و به زودی سرویس‌های خدماتی متنوع اوبر رونمایی و در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل اوبر با اشاره به ویژگی‌های این سامانه افزود: فلسفه استفاده از ابزارهای آنلاین به منظور ارائه خدمات به کاربران علاوه بر ایجاد آرامش بر پایه اصول اقتصادی و کاهش هزینه‌ها استوار است. اوبر با تعریف مدل‌های عملی، علاوه بر ایجاد بستری برای تحقق این اصل زمینه‌های درآمدزایی پایدار را برای تمامی کاربران خود اعم از رانندگان و مسافران فراهم کرده است.

وی افزود: اوبر بر این باور است که با گسترش منافع شخصی و تعمیم آن به منافع جمعی، می‌توان گام‌های موثری در امر اشتغال و اقتصاد پدید آورد و اوبر نیز بر همین اساس طراحی شده است.

سید روح الله موسوی با اشاره به اینکه اوبر تنها یک سامانه ارائه خدمات تاکسی اینترنتی نیست، گفت: به زودی فازهای بعدی این اپلیکیشن جامع ارائه خدمات اینترنتی رونمایی خواهد شد و کاربران اوبر علاوه بر تجربه‌ای جدید از نحوه ارائه خدمات آنلاین، درآمدزایی آنلاین را نیز تجربه خواهند کرد. تجربه‌ای که علاوه بر نقشی که در اقتصاد خانوارهای ایرانی دارد در بهبود جایگاه اجتماعی فعالان این حوزه نیز موثرخواهد بود. برهمین اساس در فاز اول ارائه خدمات بیمه تامین اجتماعی به رانندگان تاکسی اینترنتی اوبر وارد فاز اجرایی خواهد شد که در نوع خود ویژگی منحصر به فردی به شمار می‌آید.

مدیر عامل اوبر در پایان رونمایی از تاکسی اینترنتی اوبر را تنها آغاز یک تعهد دانست و خاطر نشان کرد: با شعار «هر ایرانی یک اوبر» وارد فاز اجرایی شده‌ایم تا از این طریق علاوه بر رفع تمامی نیازهای خدماتی کاربران اوبر در زمینه حمل و نقل، زمینه ساز ایجاد درآمدی مادام العمر برای آنها باشیم.

لازم به ذکر است، اپلیکیشن اوبر پس از رونمایی، در حال حاضر بر روی وب سایت www.uberr.ir قابل دسترس است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اوبر

اوبر، سامانه هوشمند حمل‌ونقل، پل ارتباطی میان کاربر مسافر و کاربر راننده است و راهکاری سریع و ساده برای درخواست خودرو و موتورسیکلت به شمار می‌رود. با درخواست خودرو یا موتورسیکلت در این اپلیکیشن، پس از مشخص کردن مبدا و مقصد، نزدیک‌ترین اوبر به نشانی شما می‌آید. با اوبر سفری ایمن، راحت و مقرون‌به‌صرفه را تجربه خواهید کرد.

اطلاعات تماس
  • 021951*****
[نمایش اطلاعات]