اطلاعات تماس
  • 051385*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970819326629465

هواپیمایی اتحاد؛ امکانات جدید کلاس اقتصادی ایرباس A380

کد: 13970819326629465

https://goo.gl/z8SdTx

، مشهد , (اخبار رسمی): اتحاد ایرویز، دومین شرکت بزرگ هوایپمایی امارات متحده عربی، به زودی صندلی‌هایی با فضای پای بیشتر در کابین اکونومی ایرباس‌های ناوگان خود اضافه خواهد کرد.

هواپیمایی اتحاد؛ امکانات جدید کلاس اقتصادی ایرباس A380
هواپیمایی اتحاد؛ امکانات جدید کلاس اقتصادی ایرباس A380

مسافران سن بالا و کسانی که ناتوانی جسمانی دارند و با ویلچر جابجا می‌شوند، هم‌اکنون می‌توانند برای سفر از فضای اکونومی جدید با صندلی‌هایی با فضای پای بیشتر در اتحاد ایرویز استفاده کنند

شرکت هواپیمایی اتحاد ایرویز به تازگی فضای اکونومی، یک انتخاب جدید صندلی در هواپیماهای عریض را به مشتریان خود معرفی کرده است.

تا ماه دسامبر، ایرلاین هواپیمایی الاتحاد، شرکت پرچمدار امارات متحده عربی به ده هواپیمای ایرباس A380 ناوگان خود، صندلی‌های جدید اضافه خواهد کرد؛ امکان جدیدی که فضای پا را تا ۳۶ اینچ (۹۱٫۴۴ سانتی‌متر) افزایش خواهد داد.

این طراحی دوباره، تعداد صندلی‌های با فضای پای بیشتر در کلاس اکونومی در این مدل هواپیما را از ۲۰ به ۸۰ عدد افزایش خواهد یافت.

جمال احمد ال آوادی، مدیر بخش تجربه مهمانان در هواپیمایی اتحاد ایرویز، گفت: ما متوجه شدیم که خواسته‌های هیچ دو مسافری مانند هم نیست و مشتریان امروز ما به انتخاب‌های بیشتر و فضای شخصی‌تر در طول سفرشان احتیاج دارند. در پاسخ به تقاضا و محبوبیت صندلی‌های با فضای پای بیشتر، ما طراحی کابین اکونومی خود را تغییر دادیم تا مسافران بتوانند تجربه بهتری از سفر خود در شرکت هواپیمایی ما داشته باشند.

ال آوادی در ادامه گفت: در حالی که بیشتر شرکت‌های هواپیمایی، فقط به فکر افزایش تعداد صندلی‌های کلاس اکونومی خود هستند، ما بر محصولات و خدمات استثنایی که تقاضا و بودجه مسافران مختلف را پوشش می‌دهند، تمرکز خواهیم کرد.

شرکت هواپیمایی اتحاد ایرویز بغیر از اصلاحات در هواپیماهای A380 خود، تا پایان سال ۲۰۱۹، صندلی‌های فضای اکونومی بیشتری را به دیگر هواپیماهای ناوگان خود اضافه خواهد کرد. تعداد این صندلی‌ها در بوئینگ ۷۷۷ اس به ۱۲ و در بوئینگ ۷۸۷ دریم لاینرز به ۲۱ عدد خواهد رسید. این آمار نشان می‌دهد که تا پایان سال ۲۰۱۹، تعداد صندلی‌های اضافی با فضای پای بیشتر تا ۵۶۰ درصد افزایش خواهد یافت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زمان گشت

مجموعه زمان گشت از سال 1383 فعالیت خود را آغاز نموده که بصورت کاملا تخصصی خدمات ترانسفر و گشت را ارائه مینماییم. تمامی فعالیتهای مربوط به رزرو این سامانه، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

اطلاعات تماس
  • 051385*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی