اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970825328229089

چطور فالوورهای واقعی بیشتری به دست آوریم؟

ربات افزایش فالوور اینستاگرام

کد: 13970825328229089

https://goo.gl/dvFfMN

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه فروش آنلاین محصولات و کالاها از طریق اینستاگرام یا آشنایی با برند از طریق این شبکه اجتماعی گسترده به شدت محبوبیت یافته است، به همین دلیل کسب و کارها به ویژه کسب‌وکارهای نوپا به دنبال راهی برای افزایش فالوور پیج اینستاگرام‌ هستند.

ربات افزایش فالوور اینستاگرام
ربات افزایش فالوور اینستاگرام

ربات اینستاگرامی که نوین‌هاب در اختیار کاربران می‌گذارند به آنها اطمینان خواهد داد که پس از خرید و هزینه با اکانت‌های فیک و فالوورهای غیرواقعی مواجه نخواهند شد

این روزها استفاده از شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام و نظایر آنها کاربردهای بسیار زیادی پیدا کرده است. یکی از محبوب‌ترین رسانه‌های اجتماعی حال حاضر که کاربران آن مدتی طولانی در آن به پیمایش مشغول می‌شوند اینستاگرام است.

این پلتفرم امکانات جذاب و منحصر به فردی در اختیار کاربرانش می‌گذارد که از طریق آن می‌توانند تصاویر، سلفی‌ها و ویدیوها را به شکل پست یا استوری با دوستان، آشنایان و فالوورهای خودشان به اشتراک بگذارند. اما همه افرادی که از این رسانه استفاده می‌کنند، کاربران عادی نیستند.

البته شاید درصد بالایی از کاربران اینستاگرام به دنبال جذب مخاطبان بیشتر باشند، اما افزایش فالوور واقعی بیشتر دغدغه افرادی است که از این رسانه اجتماعی به عنوان روشی برای کسب‌وکارشان استفاده می‌کنند.

امروزه فروش آنلاین محصولات و کالاها از طریق اینستاگرام یا آشنایی با برند از طریق این شبکه اجتماعی گسترده به شدت محبوبیت یافته است. به همین دلیل این کسب‌وکارها به ویژه کسب‌وکارهای نوپا به دنبال راهی برای افزایش فالوور پیج اینستاگرام‌شان هستند.

فالوور واقعی اینستاگرام کیست و روش‌های افزایش فالوور اینستاگرام کدامند؟

فالوور واقعی اینستاگرام به کاربران واقعی مثل من و شما می‌گویند که با یک حساب کاربری وارد اینستاگرام می‌شویم و دوستان، خانواده یا برندها و افراد محبوب‌مان را فالو می‌کنیم. هنگامی که این افراد پستی را به اشتراک می‌گذارند، لایک می‌کنیم و گاهی هم برای آنها کامنت می‌نویسیم. از این طریق با کسب و کارهای مختلف آشنا می‌شویم و از آنها که اعتماد داریم خرید می‌کنیم.

روش‌های مختلفی برای افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارد. یکی از این روش‌ها کامنت گذاشتن زیر پیج‌های افرادی است که مخاطبان زیادی دارند و ترغیب آنها به اینکه وارد پیج شوند و به اصطلاح فالو کنند. اما آیا این روش کارامد است؟ مسلما نه. اولا مگر چند کامنت در روز می‌توان گذاشت؟ حتی اگر خود صاحبان پیج‌ها شما را بلاک نکنند، با کامنت گذاشتن بی‌رویه، خود پلتفرم اینستاگرام شما را بلاک از کامنت خواهد کرد! در ضمن این روش اصلا جالب نیست و بیشتر کاربران چنین کامنت‌هایی را حتی در پیج‌های محبوب‌ نمی‌خوانند.

روش دوم خریدن حساب‌های کاربری یا پیج‌هایی است که چند هزار یا حتی چند میلیون فالوور دارند. این روش شاید کمی بهتر از روش قبلی باشد، اما تا حدودی ریسک دارد. اولا اصلا معلوم نیست پیجی که خریده‌ می‌شود فالوورهای واقعی داشته باشد. بسیاری از پیج‌ها فالوور فیک یا جعلی دارند و از روش‌های مختلف آنها را به دست آورده‌اند. وقتی این پیج را خریداری می‌شود شخص متوجه می‌شود که پولش را دور ریخته‌ است، زیرا پس از پست گذاشتن در آن می‌بیند که نه لایک چندانی می‌خورد و نه تعداد کامنت‌های آن زیاد است. این روش نیز به دلیل ریسکی که دارد مطلوب نیست.

پس چه باید کرد؟

روش دیگری وجود دارد که بهترین روش حال حاضر برای افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام است و می‌توان به آن اعتماد کرد.

ربات افزایش فالوور اینستاگرام چیست و چه کاربردی دارد؟

ربات اینستاگرام نرم‌افزاری است که به افزایش فالوور کمک می‌کند، اما به جای فالوورهای فیک دنبال کاربران واقعی می‌رود. درست مانند یک کاربر اینستاگرام با آنها ارتباط برقرار می‌کند و سعی می‌کند آنها را جذب کند. بسیاری از افرادی که در کسب و کارهای مختلف و برندهای پرفروش دنیا با این شیوه درخواست فالو می‌کنند و در بسیاری از موارد آنها خود شخص واقعی نیستند. این برنامه به شکل خودکار تنظیم شده است تا به جای شخص همه کارهایی مانند فالو، لایک و کامنت گذاری انجام شود. این ربات مخاطب هدف را بر اساس خواسته او انتخاب می‌کند. برای این کار باید برای ربات هشتگ‌های مربوط به کسب‌وکار را مشخص کرد. این هشتگ‌ها دقیقا به ربات می‌گویند باید سراغ چه کاربرانی برود.

آیا تا کنون در اینستاگرام‌ متوجه شده‌اید به محض اینکه مثلا پیجی را در زمینه خاصی به عنوان مثال در زمینه طلا و جواهر فالو می‌کنید خیلی زود سیلی از درخواست‌های فالو از پیج‌های طلا و جواهر سرازیر می‌شود؟ این کار را دقیقا ربات‌ها انجام می‌دهند.

بنابراین اگر در زمینه پوشاک ورزشی فعالیت می‌کنید، می‌توان برای ربات این را مشخص کرد. این ربات این بار به سراغ کاربران پیج‌هایی می‌رود که همتای آنها در کار پوشاک ورزشی هستند و کاربران آنها را جذب می‌کند.

برای بهینه‌سازی فالوورها بهتر است آنها را در محدوده‌ای تنظیم کرد که واقعا می‌توان به آنها خدمات ارائه داد. به عنوان مثال اگر در تهران هستید و امکان ارائه خدمات به شهرستان وجود ندارد، می‌توان فالوورهایی را انتخاب کرد که در محدوده تهران باشند. با این کار تمرکز ربات روی یک منطقه خواهد بود و دیگر نیازی نخواهید داشت به فالوورهایی بپردازید که نمی‌توان به آنها خدمات ارائه کرد.

بهترین ربات اینستاگرام کدام است؟

بهترین ربات اینستاگرام برای افزایش فالوور رباتی است که جذب مخاطبان را از روش‌های مناسب و به صورت هدفمند و واقعی انجام دهد و قیمت آن هم مناسب باشد.

نوین هاب پلتفرم جامع برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی است که راه حل‌هایی ساده در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد. از جمله خدمات این پلتفرم، ربات افزایش فالوور واقعی اینستاگرام است. ربات اینستاگرامی که نوین هاب در اختیار می‌گذارد و به کسب‌وکارها اطمینان خواهد داد که پس از خرید و هزینه با اکانت‌های فیک و فالوورهای غیرواقعی مواجه نخواهند شد. از سوی دیگر تعرفه ربات اینستاگرام نوین هاب کاملا مقرون به صرفه است.

علاقه‌مندان برای شروع استفاده از ربات افزایش فالوور نوین هاب کافی است در نوین هاب به صورت رایگان ثبت نام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نوین هاب

نوین هاب برترین ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی