اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139708293291910239

با تلاش پنج ساله رخ داد

راه اندازی مرکز پیام دیاکو

کد: 139708293291910239

https://goo.gl/LiidpG

، تهران , (اخبار رسمی): در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان و نیز ارتقا دانش فنی آنان و پس از طی زمانی پنج ساله، فعالان ایرانی موفق شدند تا مرکز پیام دیاکو را راه اندازی کنند.

راه اندازی مرکز پیام دیاکو
راه اندازی مرکز پیام دیاکو

از سال 1392 فرایندی پنج ساله را برای ایجاد آکادمی و سپس توسعه و ترویج دانش کارشناسان با استفاده از مکانیزم مرکز پیام آغاز شد که خوشبختانه پس از گذشت پنج سال این مهم رخ داد.

به گزارش روابط عمومی دیاکو، دکتر علیزاده مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر گفت: راه اندازی مرکز پیام در آبان ماه سال 1397 نقطه عطفی بر فعالیت‌های تکریم مشتریان شرکت بود و امیدواریم با ادامه یافتن این روال، تاثیری هرچند کوچک بر ارتقا سطح دانش فنی مشتریان و اعضای باشگاه دیاکو بگذاریم.

او به تشریح این دستاورد پرداخت و گفت: از سال 1392 فرایندی پنج ساله را برای ایجاد آکادمی و سپس توسعه و ترویج دانش کارشناسان با استفاده از مکانیزم مرکز پیام آغاز شد که خوشبختانه پس از گذشت پنج سال این مهم رخ داد.

وی بر ادامه روند موجود تاکید کرد و افزود: به دنبال آن هستیم که ظرف مدت دو سال، با توسعه کامل آکادمی دیاکو و مرکز پیام، سطح دانش اعضای باشگاه مشتریان را بگونهای ارتقا دهیم که همواره هر ایرانی به اجناس با کیفیت که لایق آن است دست یابد.

این مقام مسئول، به نقش ارتقا دانش فنی مردم در خصوص دکوراسیون و اجناس مرتبط با آن اشاره و تصریح کرد: چنانچه افراد شناخت واقعی از آنچه که به عنوان دکوراسیون داخلی و اجزای آن است پیدا کنند، تولید کنندگان و عرضه کنندگان این چنین محصولات را وادار به ارتقا کیفیت خواهند نمود که این مهم باعث ارتقا و اعتلای سطح زندگی آنان خواهد شد.

کلیه افراد می توانند از این پس سوالات دکوراسیونی خود را با مرکز پیام دیاکو به شماره 021-53884 در میان بگذارند. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت www.mydiaco.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیاکو

شرکت ابنیه سازان ستاوند مالک برند تجاری دیاکو، در عرصه تولید کاغذهای دیواری و پوستری از پیشگامان شناخته شده ایرانی است. این شرکت با بهره گیری از متخصصین و کارشناسان خبره توانسته است با توسعه شبکه نمایندگی خود محصولاتی با کیفیت را به تمامی ایرانیان برساند. همچنین محصولات این شرکت به کشورهای عراق و افغانستان در حال صادرات است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل