اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970830329209089

فالوور، لایک و کامنت‌های تقلبی اینستاگرام حذف می‌شوند!

کد: 13970830329209089

https://goo.gl/Rft1qK

، تهران , (اخبار رسمی): اینستاگرام و فیسبوک که چندین سال است با پدیده‌هایی همچون فعالیت‌های مشکوک و غیرقابل اعتماد مقابله می‌کنند نبرد خود را به درجه‌ای تازه رسانده‌اند. به گفته‌ی اینستاگرام ابزار‌های شناسایی جدیدی برای یافتن این اپلیکیشن‌ها و اکانت‌ها ساخته شده است.

فالوور، لایک و کامنت‌های تقلبی اینستاگرام حذف می‌شوند!
فالوور، لایک و کامنت‌های تقلبی اینستاگرام حذف می‌شوند!

امروزه تعداد فالوور و لایک تبدیل به یک ارزش شده است و برخی با استفاده از آن با جذب اسپانسر‌ها درآمدزایی می‌کنند

«هر روزه مردم برای تجربه‌ای حقیقی به اینستاگرام می‌آیند و این وظیفه‌ی ما است که نگذاریم این تجربه به وسیله‌ی فعالیت‌های مشکوک و غیر قابل اعتماد مختل شود.» این بخشی از متنی بود که اینستاگرام دوشنبه در زمینه اسپم و نرم‌افزار‌ها و اپلیکیشن‌های شخص ثالثی که در زمینه‌ی افزایش لایک و فالوئر غیرحقیقی فعالیت می‌کنند منتشر کرد.

اینستاگرام و فیسبوک که چندین سال است با چنین پدیده‌هایی مقابله می‌کنند نبرد خود را به درجه‌ای تازه رسانده‌اند. به گفته‌ی اینستاگرام ابزار‌های شناسایی جدیدی برای یافتن این اپلیکیشن‌ها و اکانت‌ها ساخته شده است.

علاوه بر حذف تمام کامنت‌ها و لایک‌ها و فالوئر‌ها، پیام اخطاری به این اکانت‌ها داده خواهد شد تا رمز خود را عوض کرده و ارتباط خود را با این نرم‌افزار‌ها قطع کنند.

در صورت ادامه استفاده از این اپلیکیشن‌ها این کاربران از قابلیت‌های اکانت خود نمی‌توانند استفاده کنند. امروزه تعداد فالوور و لایک تبدیل به یک ارزش شده است و برخی از جمله سلبریتی‌های شبکه‌های اجتماعی با استفاده از آن با جذب اسپانسر‌ها درآمدزایی می‌کنند. ولی این محدود به آنها نیست شرکت‌ها با پرداخت مبلغی به افراد معمولی و تبلیغ آنها مشتری پیدا کرده و این‌کار می‌تواند منجر به مبادلات غیر قانونی و نامشخصی شود که به ضرر افراد چه به صورت فیزیکی و چه به صورت روانی‌ است.

اینستاگرام مخاطبان خود را تشویق می‌کند که هرگز اطلاعات ورود و لاگین خود را به شخص یا شرکت ثالثی ندهند زیرا این کار منجر به هک یا سواستفاده از اکانت آنها برای ارسال اسپم می‌شود.

یکی از دلایل مقابله شدید‌تر اینستاگرام به این شکل، اخبار نادرست و انحراف تفکر عمومی برای انتخابات آمریکا بوده است. به گفته فیسبوک اکانت‌های مشکوک و غیر قابل اعتماد ریشه‌ی این کمپین‌ها هستند. فیسبوک تنها در یک ربع، ۷۵۴ ملیون اکانت غیرحقیقی را حذف می‌کند.

امروزه ارزش‌های انسانی با تعداد فالوئر تعیین می‌شود و فضایی نا امن از جهت روانی و فیزیکی برای ما ایجاد می‌کند.

نوین هاب با توجه به درخواست بالای کاربران مبنی بر ایجاد بخش فالو و آنفالو، این سرویس را در لیست قابلیت‌های خود قرار داده است ولی به تمامی کاربران پیشنهاد می‌دهد که با فعالیت درست که تمامی ابزارهای آن در نوین هاب موجود است مخاطبان خود را افزایش دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نوین هاب

نوین هاب برترین ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی