اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139708303293510239

در طرح «حامی مصرف‌کننده» دیاکو

پرداخت چکی در تاریخ دلخواه مشتری در سال آینده

کد: 139708303293510239

https://goo.gl/vGJrdV

، تهران , (اخبار رسمی): در طرح حامی مصرف کننده، امکان خرید اجناس دیاکو با پرداخت چکی طی دو سال قابل انجام خواهد بود. این طرح به مناسبت مولود پیامبر اکرم از ابتدای آذر ماه آغاز و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

پرداخت چکی در تاریخ دلخواه مشتری در سال آینده
خرید چکی محصولات برند دیاکو

کلیه مشتریان می‌توانند خریدهای خود را به‌صورت چکی پرداخت کنند. در این جشنواره 50% مبلغ به صورت نقد و 50% در طی یک فقره چک به تاریخ مورد نظر مشتری در سال 1398 دریافت خواهد شد

به گزارش روابط عمومی دیاکو، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان طرح حامی مصرف کننده، خرید اجناس دیاکو و پرداخت چکی طی دو سال به مناسبت مولود پیامبر اکرم و در دوره زمانی چهار ماهه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند کلیه محصولات کاغذ دیواری پوستری دیاکو را از طریق مراجعه حضوری و یا خرید تلفنی با 25 درصد خرید نقدی و یا به‌صورت چکی طی دو سال تهیه کنند.

مرآت شریعتی معاون اجرایی دیاکو ارتقا توان خرید مشتریان را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: کلیه مشتریان می‌توانند خریدهای خود را به‌صورت چکی پرداخت کنند. در این جشنواره 50% مبلغ به صورت نقد و 50% در طی یک فقره چک به تاریخ مورد نظر مشتری در سال 1398 دریافت خواهد شد. علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند در شو روم شرکت حضور بهم رسانند. همچنین اطلاعات کامل از طریق وب سایت رسمی برند دیاکو به آدرس www.mydiaco.com و تماس با مرکز پیام با شماره 02153884 در دسترس خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیاکو

شرکت ابنیه سازان ستاوند مالک برند تجاری دیاکو، در عرصه تولید کاغذهای دیواری و پوستری از پیشگامان شناخته شده ایرانی است. این شرکت با بهره گیری از متخصصین و کارشناسان خبره توانسته است با توسعه شبکه نمایندگی خود محصولاتی با کیفیت را به تمامی ایرانیان برساند. همچنین محصولات این شرکت به کشورهای عراق و افغانستان در حال صادرات است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

دکوراسیون و منزل | حراج و تخفیف