اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709023294910239

محصول تازه دیاکو رونمایی شد

ارائه آلبوم خلیج فارس به بازار پوسترهای کاغذ دیواری

کد: 139709023294910239

https://goo.gl/ZKbqMM

، تهران , (اخبار رسمی): محصول تازه دیاکو با نام آلبوم خلیج فارس در وب‌سایت رسمی مای دیاکو رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه آلبوم خلیج فارس به بازار  پوسترهای کاغذ دیواری
ارائه آلبوم خلیج فارس به بازار پوسترهای کاغذ دیواری

آلبوم خلیج‌فارس دارای محاسنی است که اعم از کیفیت بالای تصاویر، بومی بودن تصاویر اختصاص داده شده و نیز زیبایی بی‌نظیر تصاویر است و می‌تواند باعث زیبایی هر چه بیشتر دکوراسیون منزل و محل کار شود

به گزارش روابط عمومی دیاکو، آذرماه، وب سایت رسمی مای دیاکو میزبان رونمایی از آلبوم خلیج فارس، مجموعه تصاویر جدید پوسترهای کاغذ دیواری تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه پوسترهای کاغذدیواری  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر معرفی آثار باستانی ایران، مناظر و طبیعت بکر ایران و نیز فرهنگ بی‌نظیر ایران و ایرانی را در قالب آلبوم خلیج فارس ارائه کند تا این خدمت تازه جهت استفاده از تصاویر ایران در منزل و محل کار را برای مصرف‌کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، آلبوم خلیج فارس دارای محاسنی است که اعم از کیفیت بالای تصاویر، بومی بودن تصاویر اختصاص داده شده و نیز زیبایی بی‌نظیر تصاویر است و می‌تواند باعث زیبایی هر چه بیشتر دکوراسیون منزل و محل کار شود.

امید علیزاده مدیرعامل دیاکو، تولید این محصول را نتیجه یکسال کار در این مجموعه دانست و گفت: جمع آوری، ویرایش و تدوین تصاویر و آلبوم برای تولید این محصول از آبان ماه سال 1396 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را اول آذر اعلام و ادامه داد: این آلبوم فرهنگ ایرانی را در جای جای محل زندگی و محل کار افراد درخشان خواهد کرد. امید است با استقبال ارگان‌ها و سازمان‌ها از طرح‌های این آلبوم، تصاویر بکر ایران و فرهنگ آن در تمامی سازمان‌ها و ادارات دولتی و غیر دولتی نمایان شود. کلیه تصاویر این آلبوم نیز تحت پوشش طرح های تشویقی برند دیاکو هستند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیاکو

شرکت ابنیه سازان ستاوند مالک برند تجاری دیاکو، در عرصه تولید کاغذهای دیواری و پوستری از پیشگامان شناخته شده ایرانی است. این شرکت با بهره گیری از متخصصین و کارشناسان خبره توانسته است با توسعه شبکه نمایندگی خود محصولاتی با کیفیت را به تمامی ایرانیان برساند. همچنین محصولات این شرکت به کشورهای عراق و افغانستان در حال صادرات است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل