اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709043298510251

دوره‌های زبان آلمانی موسسه آموزش عالی آزاد گفتگو

کد: 139709043298510251

https://goo.gl/mmFCf5

، تهران , (اخبار رسمی): همان‌طور که می‌دانید در قرن 21 هستیم و با پیشرفت علم نیاز روزمره نیز افزایش می‌یابد. در این دوران همه به دنبال فراگرفتن زبان‌های خارجه هستند. اکثر موسسه‌های آموزشی فقط زبان انگلیسی تدریس می‌کنند. در صورتی که زبان آلمانی نیز از زبان‌های برتر دنیا محسوب می‌شود.

دوره های زبان آلمانی
زبان آلمانی

دوره نیمه فشرده زبان آلمانی در آموزشگاه گفتگو به صورت دو جلسه در هفته و دوره فشرده زبان آلمانی در این آموزشگاه به صورت سه جلسه در هفته بر گزار می‌شود.دوره خصوصی زبان آلمانی در آموزشگاه برقرار می‌شود

سوال اینجا است که چرا باید زبان آلمانی را بیاموزیم؟

همان‌طور که می‌دانید نوشته‌های نویسندگان بزرگ در قرن‌های گذشته مانند گوته، شیلر، برشت به زبان اصلی (آلمانی) نوشته شده‌اند و برای کسی که آلمانی را بداند خیلی راحت و شیرین است که نوشته‌های این نویسندگان بزرگ را به زبان اصلی بخواند. همچنین اگر شخصی آلمانی را بداند سخنرانی‌های هیتلر و ژنرال‌هایش در جنگ جهانی را می‌توانید به راحتی مطالعه کند و از خواندن بدون تحریف آن به زبان اصلی لذت ببرد.

کجا زبان آلمانی را فرا بگیریم؟

سوال اصلی همه کسانی که علاقه به فراگرفتن زبان آلمانی دارند این است که در کدام موسسه زبان آلمانی را فرا بگیریم. در پاسخ باید گفته شود که همان‌طور که می‌دانید تعداد محدودی از آموزشگاه‌ها توانایی تدریس زبان آلمانی را دارند اما نباید نگران بود. با دوره‌های زبان آلمانی آموزشگاه عالی گفتگو به راحتی می‌توان با کادر بسیار حرفه‌ای که این آموزشگاه دارد زبان آلمانی را به راحتی فرا بگیرند. دوره‌های اقساطی، دوره‌های آلمانی به صورت فشرده در این آموزشگاه تدریس می‌شود.

مدت دوره‌ها چند وقت است؟

تمامی دوره به صورت فشرده و نیمه فشرده است که در شش سطح متفاوت در آموزشگاه گفتگو تقسیم‌بندی شده است. دوره نیمه فشرده زبان آلمانی در آموزشگاه گفتگو به صورت دو جلسه در هفته و دوره فشرده زبان آلمانی در این آموزشگاه به صورت سه جلسه در هفته بر گزار می‌شود. همچنین دوره خصوصی زبان آلمانی در این آموزشگاه در روزهای جمعه و در آخر هفته در این آموزشگاه بر قرار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 02188884662 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه آموزش عالی آزاد گفتگو

موسسه آموزش عالی آزاد گفتگو با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین دانشگاه جامع علمی کاربردی با تجربه و سابقه 18 ساله در امر آموزش عالی و مهارتی به منظور ارتقای سطح دانش و مهارت جامعه، اقدام به ارائه خدمات آموزشی نموده و همواره جز سه موسسه برتر این حوزه در کشور بوده است. شماره تماس و پشتیبانی : 88884662

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش