اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709123312310251

دوره زبان انگلیسی مناسب تعاملات تجاری

کد: 139709123312310251

https://goo.gl/KDqdLv

، تهران , (اخبار رسمی): در دوره‌های مکالمه بازرگانی موسسه آموزش عالی، کلیه گفتگوهای موقعیت‌های ممکن در زمینه تعاملات تجاری آموزش داده می شود.

دوره زبان بازرگانی انگلیسی (BEC)
موسسه آموزش عالی آزاد گفتگو

امروزه تسلط به زبان انگلیسی و زبان بازرگانی برای مدیران عامل شرکت‌ها و سازمان‌ها، مدیران بازاریابی، فروش و ... ضرورتی انکار ناپذیر است، چرا که تعامل  تجاری  و بازرگانی با سایر کشورها نیازمند دانستن زبان  انگلیسی است. در دوره‌های مکالمه بازرگانی، زبان بازرگانی موسسه آموزش عالی گفتگو، تمام موقعیت‌های ممکن در زمینه تعاملات تجاری آموزش داده می‌شود.

دوره مکالمه بازرگانی، زبان بازرگانی در واقع با هدف آشنایی زبان‌آموزان شاغل و یا جویای کار در هر حوزه‌ای با اصطلاحات و واژه‌های کاری طراحی شده و در طول دوره فرد با مهارت‌های نوشتاری (Commercial Correspondence) شامل ایمیل نویسی و گزارش نویسی رسمی و غیر رسمی و مکالمات رسمی و غیر رسمی نیز آشنا می‌شود.

در دوره مکالمه بازرگانی (BEC) فرهنگ تجارت نیز آموزش داده می‌شود به عنوان مثال: آموزش‌هایی از فرهنگ کشورهایی که ایران با آنها تجارت انجام می‌دهد.

در پایان دوره‌های آموزش زبان بازرگانی انگلیسی نیز زبان آموزان می‌توانند در آزمون BEC که توسط دانشگاه کمبریج برگزار می‌شود، شرکت کنند و مدرک بین‌المللی Business English را دریافت کنند.

علاقه‌ مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 02188884662 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه آموزش عالی آزاد گفتگو

موسسه آموزش عالی آزاد گفتگو با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین دانشگاه جامع علمی کاربردی با تجربه و سابقه 18 ساله در امر آموزش عالی و مهارتی به منظور ارتقای سطح دانش و مهارت جامعه، اقدام به ارائه خدمات آموزشی نموده و همواره جز سه موسسه برتر این حوزه در کشور بوده است. شماره تماس و پشتیبانی : 88884662

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش