اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709153318610251

ثبت نام دوره آموزش زبان ترکی استانبولی

کد: 139709153318610251

https://goo.gl/NtLHkc

، تهران , (اخبار رسمی): موسسه آموزش عالی آزاد گفتگو، در بخش دپارتمان تخصصی ترکی استانبولی خود از کتاب‌های معتبر و مورد تایید سفارت به نام Yedi iklim türkçe به صورت فشرده و منسجم در کوتاه‌ترین زمان ممکن آموزش می‌دهد. این کتاب معتبرترین متد تدریس مکالمه ترکی استانبولی است.

ثبت نام دوره آموزش زبان ترکی استانبولی
ثبت نام دوره ترکی استانبولی موسسه آموزش عالی آزاد گفتگو

زبان ترکی استانبولی یکی از 10 زبان برتر جهان است که در بین فارسی زبانان طرفدار فراوانی دارد . حدود 75 میلیون نفر در جهان به زبان ترکی استانبولی صحبت می‌کنند که این موضوع حائز اهمیت است. همچنین به دلیل نیاز زبان آموزان به این زبان چه برای مهاجرت و چه تحصیل، آموزش عالی گفتگو بر این تلاش است که با به‌روزترین متد آموزشی با کوتاه‌ترین زمان به بهترین نتیجه دست یابند.

زبان ترکیه‌ای هشت حرف صدادار و 21 حرف بی‌صدا دارد. امروزه 71 میلیون نفر زبان مادری‌شان ترکیه‌ای است و حدود 17 میلیون نفر زبان ترکیه‌ای را به عنوان زبان دوم صحبت می‌کنند. آموختن زبان ترکیه‌ای به دلیل تشابهات واژگانی و دستوری زیاد برای فارسی‌زبانان کاری نسبتا ساده است.

موسسه آموزش عالی آزاد گفتگو مفتخر است در بخش دپارتمان تخصصی ترکی استانبولی خود از کتاب‌های معتبر و مورد تایید سفارت به نام Yedi iklim türkçe به صورت فشرده و منسجم در کوتاه‌ترین زمان ممکن آموزش می‌دهد که این کتاب معتبرترین متد تدریس مکالمه ترکی استانبولی است.

موسسه گفتگو مفتخر است در پایان تمامی دوره‌های آموزش زبان ترکی استانبولی و یا تربیت مدرس حرفه‌ای زبان ترکی استانبولی، مدرک معتبر و مورد تایید وزارت علوم تحقیقات به زبان‌آموزان ارائه کند که این مدرک قابلیت ترجمه رسمی نیز دارد.

علاقه مندان جهت ثبت نام در دوره‌های فشرده و ترمیک زبان ترکی استانبولی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02188884662 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه آموزش عالی آزاد گفتگو

موسسه آموزش عالی آزاد گفتگو با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین دانشگاه جامع علمی کاربردی با تجربه و سابقه 18 ساله در امر آموزش عالی و مهارتی به منظور ارتقای سطح دانش و مهارت جامعه، اقدام به ارائه خدمات آموزشی نموده و همواره جز سه موسسه برتر این حوزه در کشور بوده است. شماره تماس و پشتیبانی : 88884662

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش