اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709073304510328

خدمات سرویس و تعمیرات پکیج دیواری

کد: 139709073304510328

https://goo.gl/APr4Ef

، تهران , (اخبار رسمی): مرکز تخصصی و مجاز سرویس و تعمیرات پکیج دیواری در تهران و کرج، توسط کارشناسان حرفه‌ای و با تجربه در زمینه تعمیر پکیج‌های دیواری آماده ارائه خدمات است.

تعمیر پکیج دیواری
خدمات سرویس و تعمیرات پکیج دیواری

کلیه تعمیرکاران مرکز تعمیرات پکیج تهران سرویسکار، دارای حداقل ۴ سال سابقه مرتبط و دارای مدرک معتبر از سازمان فنی حرفه‌ای هستندو تمام دوره‌های آموزشی جهت معرفی محصولات جدید را گذرانده‌اند.

تخصص اصلی تعمیرکار پکیج این مجموعه، در عیب یابی و تعمیر پکیج دیواری به همین علت بوده و پس از حضور به منزل و یا محل کار متقاضی در کمترین زمان ممکن ایراد را شناسایی کرده و گزارش کاملی از مشکل پیش آمده و برآورد هزینه در اختیار متقاضی گذاشته و در صورت تمایل اقدام به تعمیر پکیج می‌کند.

تهران سرویسکار مرکز تخصصی تعمیرات پکیج دیواری است که سال‌ها است در این زمینه خدمات‌رسانی می‌کند و مورد اعتماد مشتریان بوده است چرا که همیشه در تلاش بوده است تا بهترین خدمات را به مشتری ارائه دهد و رضایت آنها را جلب کند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مرکز تعمیرات تهران سرویسکار می‌توانند به سایت این شرکت به آدرس www.tehran-servicekar.com  مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز تعمیرات تهران سرویسکار

مرکز تعمیرات تخصصی لوازم خانگی و لوازم سرمایشی گرمایشی تهران سرویسکار با سال ها تجربه به همراه بهترین و حرفه ای ترین کارشناسان سرویس و تعمیرات، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در هر نقطه از تهران و کرج می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی