اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709263340310328

تعمیرگاه مرکزی تهران سرویسکار، ارائه دهنده خدمات تعمیرات ماکروویو

کد: 139709263340310328

https://goo.gl/irf4Xq

، تهران , (اخبار رسمی): مرکز تعمیرات لوازم خانگی تهران سرویسکار با بیش از یک‌دهه تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی از جمله تعمیر ماکروویو همواره مورد توجه مشتریان بوده و این بزرگ‌ترین افتخار این مجموعه در این حرفه است.

خدمات تعمیرات ماکروویو
تعمیرگاه مرکزی تهران سرویسکار، ارائه دهنده خدمات تعمیرات ماکروویو

سرویس و تعمیر ماکروویو خود را به تهران سرویسکار بسپارید!

به دلیل حساسیت دستگاه مایکروویو، تعمیر ماکروویو باید حتما توسط یک تعمیرکار متخصص در این زمینه صورت گیرد. در غیر این‌صورت علاوه بر ضررهای مالی با توجه به نوع کاربرد ماکروویو، ممکن است دستگاه برای افراد خطرات جانی داشته باشد.

اولین و مهم‌ترین گام در تعمیرات ماکروویو، عیب یابی ماکروویو به شکل صحیح است تا هزینه‌های بررسی و تعمیر مجدد دستگاه دو چندان نشود. در صورت مواجه با هر گونه اختلال در عملکرد ماکروویو، سریعا باید برق دستگاه را قطع کرده و با مرکز تعمیرات تخصصی ماکروویو تماس گرفت.

مسلما یکی از مسائل مهم در سرویس و تعمیر دستگاه ماکروویو، هزینه تعمیرات ماکروویو است. محاسبه هزینه تعمیرات ماکروویو در تهران سرویسکار طبق تعرفه اتحادیه صورت می‌گیرد.
مرکز تعمیرات ماکروویو تهران سرویسکار، به همراه تیمی قوی از تعمیرکاران ماکروویو به صورت شبانه روز آماده خدمت رسانی در هر نقطه از تهران و کرج است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مرکز تعمیرات تهران سرویسکار می‌توانند به سایت این شرکت به آدرس www.tehran-servicekar.com  مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز تعمیرات تهران سرویسکار

مرکز تعمیرات تخصصی لوازم خانگی و لوازم سرمایشی گرمایشی تهران سرویسکار با سال ها تجربه به همراه بهترین و حرفه ای ترین کارشناسان سرویس و تعمیرات، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در هر نقطه از تهران و کرج می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی