اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709263339910328

تهران سرویسکار، مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی

کد: 139709263339910328

https://goo.gl/9K1QKJ

، تهران , (اخبار رسمی): مرکز تعمیر لباسشویی تهران سرویسکار با تکیه بر نیم قرن تجربه و تعمیرکاران لباسشویی با تجربه و متخصص آمادگی ارائه سرویس، عیب یابی و تعمیرات لباسشویی در هر نقطه از تهران و کرج را به صورت شبانه‌روز دارد.

مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی
تهران سرویسکار، مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی در تولید ماشین‌های لباسشویی صنعتی و خانگی، تعمیر لباسشویی به یکی از مشاغل تخصصی تبدیل شده و عیب‌یابی خطای ماشین و برطرف کردن آن نیازمند دانش فنی و تجربه است.

ماشین لباسشویی جز لوازم پر استفاده و بسیار کاربردی در هر منزل است لذا خرابی دستگاه امری است ناخوشایند و مخل امور روزانه است. از این روی در زمان خرابی ماشین لباسشویی لازم است تا فورا توسط یک تعمیرکار عیب‌یابی و تعمیر شود.

ولی تعمیر لباسشویی توسط هر شخصی تحت عنوان تعمیرکار لباسشویی ریسک بزرگی است چرا که ممکن است نه تنها دستگاه را تعمیر نکرده بلکه موجب خرابی بیشتر دستگاه شده و شخص را مجبور به صرف هزینه‌های اضافی جهت تعمیر مجدد ماشین لباسشویی کند. هزینه تمامی خدمات مرکز تعمیرات تهران سرویسکار طبق تعرفه تعمیرات لباسشویی که از طرف اتحادیه ابلاغ می‌شود تعیین شده است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مرکز تعمیرات تهران سرویسکار می‌توانند به سایت این شرکت به آدرس www.tehran-servicekar.com  مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز تعمیرات تهران سرویسکار

مرکز تعمیرات تخصصی لوازم خانگی و لوازم سرمایشی گرمایشی تهران سرویسکار با سال ها تجربه به همراه بهترین و حرفه ای ترین کارشناسان سرویس و تعمیرات، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در هر نقطه از تهران و کرج می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]