اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709263340210328

تعمیرگاه مرکزی تهران سرویسکار، مرکز تخصصی تعمیرات یخچال

کد: 139709263340210328

https://goo.gl/fZEQvu

، تهران , (اخبار رسمی): تعمیرکاران حرفه‌ای تهران سرویسکار، کلیه امور سرویس و خدمات تعمیرات یخچال فریزر در انواع مدل‌ها و برندهای موجود در بازار را در کمترین زمان و دریافت مناسب‌ترین هزینه، انجام خواهند داد.

تعمیرگاه مرکزی تهران سرویسکار، مرکز تخصصی تعمیرات یخچال
تعمیرگاه مرکزی تهران سرویسکار، مرکز تخصصی تعمیرات یخچال

مرکز تعمیرات تخصصی یخچال تهران سرویسکار، دارای سال‌ها تجربه درخشان و همچنین تعمیرکاران متخصص و حرفه‌ای یخچال، فریزر و ساید بای ساید، آماده ارائه خدمات سرویس و تعمیر یخچال فریزر در انواع برندهای موجود در هر نقطه از تهران و هر ساعت از شبانه روز هستند.

لازم به ذکر است، مرکز تعمیرات تهران سرویسکار در زمینه تعمیرات کولر گازی و تعمیر پکیج نیز فعالیت داشته و آماده خدمت رسانی در هر نقطه از تهران به صورت شبانه‌روزی است.

اولین و مهم‌ترین گام برای تعمیر یخچال، عیب‌یابی یخچال به شکل صحیح است، چرا که در صورت عدم تشخیص مشکل و یا بخشی که دچار مشکل شده، نمی‌توان یخچال را به درستی تعمیر کرد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مرکز تعمیرات تهران سرویسکار می‌توانند به سایت این شرکت به آدرس www.tehran-servicekar.com  مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز تعمیرات تهران سرویسکار

مرکز تعمیرات تخصصی لوازم خانگی و لوازم سرمایشی گرمایشی تهران سرویسکار با سال ها تجربه به همراه بهترین و حرفه ای ترین کارشناسان سرویس و تعمیرات، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در هر نقطه از تهران و کرج می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل