اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709103309110239

آکادمی دیاکو ارائه می‌دهد

راهنمای خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری با رنگ قرمز

کد: 139709103309110239

https://goo.gl/7dZsGt

، تهران , (اخبار رسمی): رنگ قرمز هواداران خاص خود را دارد. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به هیچ‌وجه تمایلی به انتخاب این رنگ برای دکوراسیون فضای مورد نظر خود ندارید و این رنگ را رنگ افراطی می‌دانید، در این مقاله از آکادمی دیاکو، نکات استفاده از این رنگ ارائه خواهد شد.

راهنمای خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری با رنگ قرمز
راهنمای خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری با رنگ قرمز

تون‌های گرم به عنوان رنگ بسیار مهیج شناخته شده‌اند و به‌خصوص قرمز بیشترین هیجان را در انسان ایجاد می‌کند. این رنگ، از لباس خواب گرفته تا ماشین‌های ورزشی تمامی اشتهای آدمی را تحریک و وسوسه می‌کند

به راحتی می‌توان تاثیر رنگ قرمز را با ترکیب رنگ‌های سفید و مشکی دوچندان کرد. اگر احساس می‌کنید محیط کسل‌کننده شده بهترین راه حل، استفاده از یک کاغذ دیواری قرمز است. البته باید توجه داشت که رنگ قرمز فضا را کوچک نشان می‌دهد بنابراین طرح کاغذ دیواری با زمینه‌ی روشن و طرح‌های قرمز گزینه‌ی مناسبی است. برای مثال کاغذ دیواری سفید و قرمز برای فضای نشیمن ترکیب بسیار سنجیده‌ای است. حتی می‌توان دیوار اصلی فضا نشیمن را برای استفاده از پوستر سه بعدی پشت تلویزیون انتخاب کرد. 

برای شناخت ویژگی‌های کلی رنگ قرمز از بعدهای مختلف در ادامه مطالبی از کتاب روانشناسی کاربردی از لئاتریس آیزمن آورده شده است:

یک پیغام شیمیائی به مغز غده فوق کلیوی می‌رسد و هورمون «اپی نفرین» یا آدرنالین آزاد می‌کند. این هورمون، سیستم شیمیایی بدن شما را تغییر داده و باعث تنفس بیشتر و سریع‌تر می‌شود و فشار خون، ضربان قلب و ضربان نبض را افزایش می‌دهد و جریان آدرنالین را زیاد کرده و باعث واکنش تحریکی پوست یا واکنش گالوانیک (اصطلاحی که برای تعرق پوست هنگام امتحان دروغ سنجی به کار می‌رود) می‌شود. این واکنش‌ها روانی هستند و ما کنترلی روی این تأثیرات نداریم. در نتیجه قرمز همواره روی مغز انسان برای ایجاد به هیجان و انرژی مضاعف، بسیار مؤثر است.

تون‌های گرم به عنوان رنگ‌های بسیار مهیج شناخته شده‌اند و به خصوص قرمز بیشترین آستانه هیجان را در انسان ایجاد می‌کند. این رنگ، از لباس خواب گرفته تا ماشین‌های ورزشی و غذا، تمامی اشتهای آدمی را تحریک و وسوسه می‌کند و این درست است که می‌گویند رنگ قرمز واقعا شخص را روشن می‌کند. در امور چاپی یا در فروشگاه‌ها، قرمز به صورت مجازی غیرقابل انکار است چون طبیعی، پرخاش‌جو، جذب‌کننده توجه و فعال است.

بر اساس تحقیقات انجمن مطالعاتی لغت و بخش مطالعاتی واکنش خریداران، مصرف‌کنندگان قرمز را به عنوان رنگی شهوانی، محرک و مهیج و زنده می‌شناسند، همچنین شهوانی‌ترین رنگ در میان رنگ‌ها و مساوی با وسوسه و تحریک (مشتری) در محل‌های خرید است. هر طرحی که با قرمز زده شود به یک پرسونای (شخصیت) قرمز می‌رسند. کسی که یک ماشین اسپرت به رنگ قرمز اسپرت می‌خرد در عمق فکر و شخصیت خود اعتقاد دارد که او به شکلی جادویی به انسانی هیجان‌زده، سرزنده و جسور تبدیل خواهد شد.

آمار نشان داده است که ماشین‌های قرمز جریمه‌های بیشتری دریافت می‌کنند و این به شرطی است است که ماشین واقعا قرمز باشد نه به رنگ زرد گرم مثل گوجه فرنگی یا آبی یا قرمز سرد بورگاندی (شرابی). شواهد نشان داده است که یک پلیس تیزبین اتوبان هم به همین میزان آستانه تحریکی بیشتری نسبت به رنگ قرمز گرم دارد و حساس‌تر است.

وقتی تونالیته قرمز را به سایه‌های قرمز بورگاندی (قرمز - آبی) تیره می‌شود، هنوز هیجان موروثی خود را نسبت به مادر اولیه خود که از آنجا آمده است، حفظ می‌کند ولی بیشتر متاثر از رنگ دیگر شده است. خریداران به تونالیته‌های شرابی به عنوان رنگی پرمایه، خالص و گران نگاه می‌کنند و سایه رنگ را هم معتبر، کامل، شاداب، وافر و زیباتر از یک قرمز روشن می‌بینند. بنابراین بورگاندی (قرمز شرابی) احتمالا گزینه خوبی برای محصولات گران‌قیمت مانند اتومبیل است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیاکو

شرکت ابنیه سازان ستاوند مالک برند تجاری دیاکو، در عرصه تولید کاغذهای دیواری و پوستری از پیشگامان شناخته شده ایرانی است. این شرکت با بهره گیری از متخصصین و کارشناسان خبره توانسته است با توسعه شبکه نمایندگی خود محصولاتی با کیفیت را به تمامی ایرانیان برساند. همچنین محصولات این شرکت به کشورهای عراق و افغانستان در حال صادرات است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل