اطلاعات تماس
  • ۰۲۱***** - ۰۳۱*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709113310110357

پاییز بدون ویروس

کد: 139709113310110357

https://goo.gl/HLWf3i

، تهران , (اخبار رسمی): پاییز بدون ویروس آرزوی اکثر خانواده‌ها هنگام فرا رسیدن فصل پاییز است؛ متاسفانه بیماری‌هایی چون سرماخوردگی و یا آسم همه‌ی اعضاء خانواده از کوچک تا بزرگ را به زحمت می‌اندازد.

پاییز بدون ویروس
پاییز بدون ویروس

سرماخوردگی‌های پاییزی

فصل پاییز و البته زمستان، زمان اوج ابتلا به بسیاری از بیماری‌های ویروسی، به ویژه آنفلوانزا است. ویروس‌ها به راحتی بین افراد سرایت می‌کنند، افراد مسن، خردسالان و کسانی که از سیستم ایمنی ضعیفی برخوردارند را در معرض بیماری قرار می‌دهد.

محققان در پاسخ به این سوال که چرا انسان‌ها همیشه نمی‌توانند از پاییز بدون ویروس لذت ببرند، می‌گویند به دلیل سردی و خشکی هوا است. سردی و خشکی هوا باعث می‌شود ویروس‌های مولد این بیماری، پایداری و طول عمر زیادی پیدا کنند.

همچنین احتمال انتقال ویروس سرماخوردگی در مکان‌های عمومی همانند دانشگاه‌ها، مدارس، مهدها و ... بسیار بیشتر از زمانی است که شخص در خانه گرم و دلپذیر خود نشسته است.

کودکان عامل پراکنده شدن ویروس آنفولانزا

البته جدای از دلایل فوق نقش کودکان به عنوان یکی از عوامل اصلی در پراکنده شدن ویروس‌ آنفولانزا قابل چشم پوشی نیست. کودکان در مدارس یا مهد‌ها با یکدیگر و در فضای بسته در تعامل هستند و سیستم ضعیف ایمنی آنها بهترین بستر انتقال ویروس بیماری‌ها است.

از طرفی ویروس آنفولانزا برخلاف ویروس سرماخوردگی، از طریق هوا منتقل و پراکنده می‌شود. اما عمدتا از طریق تماس با فرد مبتلا یا لمس سطحی که بیمار با آن تماس داشته به فردی دیگر نیز منتقل می‌شود. برای همین لازم است از دست دادن به فردی که ویروس آنفولانزا دارد، باید پرهیز کرد تا پاییز بدون ویروس را تجربه کنید.

پیشگیری از سرماخوردگی برای داشتن پاییز بدون ویروس

برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری‌ها بهترین راه تمیز نگه داشتن فضای داخل خانه و محل کار است. ابزار و لوازمی مثل موبایل، کنترل تلویزیون و یا دستگیره درب که معمولا زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد را باید با مواد ضدعفونی کننده تمیز کرد.

ضد عفونی کردن هوا

اما برای هوای تنفسی سرشار از ویروس‌ها چه باید کرد؟ ضد عفونی کردن هوا به سهولت وسایل پر کاربرد نیست.

اینجا است که تکنولوژی مراقبت از سلامت هوا می‌تواند پاییز بدون ویروس را محقق کند.

سبک جدید تصفیه هوا که در پیشرفته‌ترین کشورها در اختیار مردم جهان قرار گرفته است اکنون با برند اسنواکووی در ایران و برای تنفسی سالم و پاییزی بدون ویروس در خدمت مراقبت از سلامت اعضاء خانواده است.

این تکنولوژی به واسطه‌ی فیلتر ضد آنفولانزا (فیلتر HEPA) به راحتی ویروس‌های مقاوم محیطی مانند آنفولانزای H1N1، H5N1 و همچنین ویروس‌هایی مانندکوروفا، سارس، پولیو و کوزاکی را بی‌اثر می‌کنند.

از طرفی نتایج حاصل از آزمایش‌های دقیق که توسط سازمان جهانی بهداشت WHO مورد تایید قرار گرفته است حاکی است که دستگاه‌های اسنواکووی 99/99% قابلیت از بین بردن آنفولانزا نوع A باکتری، ویروس‌ها و میکروارگانیزم‌ها را دارد؛ و مهم‌تراز همه اینکه با جذب کامل گازهای خطرناک و سمی، جذب کامل ذرات معلق و ریزگردها، از بین بردن دود سیگار و همچنین پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های برونشیت، حساسیت و آسم، محافظ سلامتی در منزل و محل کار است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اسنواکووی

برند "اسنواکووی" حاصل همکاری مشترک بزرگترین هلدینگ لوازم خانگی ایران (اسنوا) و مطرح ترین کمپانی جهان در زمینه مراقبت از سلامت آب و هوا (کووی) در کره جنوبی است. محصولات اسنواکووی که شامل تصفیه آب و هوا با تکیه بر تکنولوژی پیشرفته‌ی جهانی است اکنون برای مراقبت از سلامت خانواده‌ها در اختیار هموطنان عزیزمان در ایران قرار گرفته است.

اطلاعات تماس
  • ۰۲۱***** - ۰۳۱*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان