اطلاعات تماس
  • ۰۲۱***** - ۰۳۱*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709183323410357

بهترین روش برای مراقبت از تنفس نوزاد چیست؟

کد: 139709183323410357

https://goo.gl/w7X5ZS

، تهران , (اخبار رسمی): هر پدر و مادری فکر می‌کند که نوزادش گران‌بهاترین فرزند دنیا است؛ اما واقعیت این است که هر نوزادی واقعا بهترین فرزند و ارزشمند‌ترین دارایی جهان است. همین نگاه سرآغاز تجربه‌ی شادترین لحظات زندگی است.

بهترین روش برای مراقبت از تنفس نوزاد چیست
بهترین روش برای مراقبت از تنفس نوزاد چیست؟

چگونه برای نوزاد خود بهترین مراقبت را فراهم کنیم؟ آیا نیاز به یک مرطوب‌کننده‌ی هوا دارد؟ آیا دستگاه تصفیه‌ی هوا برای او واجب است؟ چه کسانی یا چه چیزهایی را باید از او دور نگه داریم؟

چگونه برای نوزاد خود بهترین مراقبت را فراهم کنیم؟

از همین‌جا مساله‌ی اصلی یا سوال اساسی شکل می‌گیرد: چگونه برای نوزاد خود بهترین مراقبت را فراهم کنیم؟ برای مراقبت از تنفس نوزاد به طور مثال، آیا نیازمند اتاق ایزوله است؟ آیا نیاز به یک مرطوب کننده‌ی هوا دارد؟ آیا دستگاه تصفیه‌ی هوا برای او واجب است؟ چه کسانی یا چه چیزهایی را باید از او دور نگه داریم؟ یا اصلا چه چیزهایی به سلامت تنفس اون آسیب می‌زند؟

دستگاه تصفیه هوا چیست؟

تجهیزاتی که کنترل کننده‌ی کیفیت هوا است و در شکل‌ها، اندازه‌ها و با امکانات متفاوت عرضه می‌شوند دستگاه تصفیه هوا نامیده می‌شوند.

مهمترین قسمت این تجهیزات مربوط به سیستم فیلتر آن می‌شود که بر اساس نوع تکنولوژی استفاده شده در آن امکانات متفاوتی را به وجود می آورد. مثلا می‌تواند ذرات آلوده‌ی هوا را در سایزهای متفاوت جذب کند، گرد و غبار را از بین ببرد یا بوی نامطبوع را بهبود بخشد.

در مجموع باعث می‌شود مراقبت از تنفس نوزاد به بهترین شکل ممکن محقق شود.

آلودگی‌های تنفسی کدام‌ هستند؟

اما به راستی این آلودگی‌های تنفسی که از آن سخن گفته می‌شود شامل چه مواردی می‌شود: ذرات جامد از جمله  گرد و غبار، دود، گرده، انباشت حیوانات و ذرات تولید شده از وسایل منزل، احتراق مانند اجاق‌های آشپزی، ذرات مرتبط با موجودات کوچک مانند گرد و غبار، قالب، باکتری و ویروس؛ آلاینده‌های گازی از فرآیندهای احتراقی مانند اجاق گاز آشپزخانه، اگزوز خودرو و دود سیگار، گازهای آزاد شونده از مصالح ساختمانی، مصنوعات و محصولاتی مانند: چسب، رنگ، لاک الکل، مواد پاک کننده، آفت کش‌ها از جمله آلودگی‌ها هستند.

همانطور که مشاهده شد، بسیاری از این آلودگی‌ها شایع و غیر قابل اجتناب هستند. به عنوان مثال، ذرات جامد مانند گرد و غبار را می‌توان تقریبا در هر خانه‌ای در سراسر ایران پیدا کرد. متاسفانه اثرات تنفس این مواد ممکن است شامل سینوس‌های تحریک شده، سرگیجه، حالت تهوع و غیره باشد.

برای نجات؛ همه چیز آماده است

این جا تصفیه کننده‌های هوا برای نجات آماده است. برخی از تصفیه کننده‌های هوا در حذف بسیاری از ذرات کوچک از هوا موثر هستند مانند موارد ذکر شده در بالا و برخی از تصفیه‌کننده‌ها در حذف آلاینده‌ها با ذرات بسیار ریز و حتی میکروب‌های بیماری مانند آنفولانزا موثر هستند.

کدام یک از تصفیه کننده‌های هوا مناسب‌تر است؟

این که در یک خانه برای مراقبت از تنفس نوزاد تصفیه کننده هوای مناسب کدام است بستگی به سبک زندگی و در واقع آنچه در خانه می‌گذرد دارد.

اگر گیاه در خانه باشد، یا حیوانات خانگی، اگر فرد سیگاری یا پنجره‌هایی باز به سمت خیابان‌های آلوده باشد، اگر نظافت خانه همواره با مواد شوینده قوی باشد و موارد مختلف دیگر هر کدام می‌تواند ضرورت استفاده از این دستگاه‌ها را کمرنگ یا پر رنگ‌تر کند.

یا مثلا، یک موقعیت منحصر به فرد دارید که در آن خانه به تازگی بازسازی شده است، ممکن است بخواهید به یک تصفیه‌ کننده‌ای نگاه کنید که همچنین توان حذف آلاینده‌های گازی را داشته باشد.

نسل جدید تکنولوژی مراقبت از سلامت

تفاوت اساسی میان تصفیه کننده‌های هوای قدیمی و نسل جدید تکنولوژی مراقبت از سلامت وجود دارد. همانطور که مشاهده کردید تنوع آلودگی‌های داخل برای نوزاد که سیستم تنفسی آسیب‌پذیر و در حال رشدی دارد بسیار زیاد است.

دستگاه‌های قدیمی با سیستم فیلتر محدود فقط می‌توانند ذرات با درشتی مشخصی را جذب کنند یا حتی توان حذف آلاینده‌های گازی را نیز ندارند اما نسل جدید تکنولوژی مراقبت از سلامت که در کشورهای پیشرفته در حال استفاده است با سیستم فیلتراسیون پیشرفته و استفاده از عبارت جادویی HEPA کیفیت بالای سلامتی و امنیت را برای تنفس نوزاد رقم می‌زند.

معجزه‌ی HEPA در خانه‌

والدین نگران در مورد عوامل تحریک کننده هوا باید زندگی نوزاد خود را مجهز به نسل جدید تکنولوژی مراقبت از سلامت هوا همراه با فیلتر HEPA کنند تا مراقبت از تنفس نوزاد خود را تضمین کنند.

اساسا، فیلتر هوای HEPA مانند یک پلیس است که بیش از یک مقدار مشخص از ذرات تند و خطرناک موجود در هوا را می‌گیرد، آنها را دستگیر می‌کند و در زندان مخوفی محبوس می‌کند تا آنها نتوانند خارج شده و دوباره به اتاق و در نزدیکی نوزاد بروند.

فیلترهای HEPA به ویژه در جذب ذرات فوق العاده فوق العاده کوچک بسیار عالی و متخصص هستند و امروزه مدل‌های پیشرفته‌ی آن قادر به حذف حداقل 99.99% ذرات آلوده‌ی هوا هستند.

این امکانات جادویی اکنون به لطف دانشمندان و متخصصان مراقبت از هوا در واحد تحقیق و توسعه شرکت کووی در کشور کره‌جنوبی و با برند اسنواکووی در ایران و در بیش از 60 کشور جهان در اختیار والدین مسئولی قرار گرفته است که سلامت نوزاد برای آنها ارزشمندترین دارایی جهان محسوب می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اسنواکووی

برند "اسنواکووی" حاصل همکاری مشترک بزرگترین هلدینگ لوازم خانگی ایران (اسنوا) و مطرح ترین کمپانی جهان در زمینه مراقبت از سلامت آب و هوا (کووی) در کره جنوبی است. محصولات اسنواکووی که شامل تصفیه آب و هوا با تکیه بر تکنولوژی پیشرفته‌ی جهانی است اکنون برای مراقبت از سلامت خانواده‌ها در اختیار هموطنان عزیزمان در ایران قرار گرفته است.

اطلاعات تماس
  • ۰۲۱***** - ۰۳۱*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان