اطلاعات تماس
  • ۰۲۱***** - ۰۳۱*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710153379410357

خیلی وقت‌ها هوا سَم است

کد: 139710153379410357

https://goo.gl/S3UjBP

، تهران , (اخبار رسمی): هوای تنفسی پیرامون، سرشار از ذرات جامد و مایع بسیار کوچکی است که برخی از آنها در صورت آلوده بودن می‌تواند بیمارهای خطرناکی به وجود آورد. برای همین است که ما اذعان داریم خیلی وقت‌ها هوا سَم است.

خیلی وقت‌ها هوا سَم است
خیلی وقت‌ها هوا سَم است

برای حفظ سلامت اعضا خانواده نسل جدید مراقبت‌های خانگی با استفاده از تکنولوژی‌های به روز و کارآمد و سیستم پیچیده فیلتراسیون راهکار مناسبی را خلق کرده است

آلودگی‌های تاثیرگذار چیست؟

آلودگی هوا چیزی نیست که ما از ارتفاعات شهری شاهد آن هستیم ، بلکه شامل ذرات فلزات سنگین، آلاینده های شیمیایی معلق در هوا است که اندازه آنها به قدری کوچک است که با چشم قابل دیدن نیستند و حتی با حس بویایی قابل تشخیص نمی‌باشند.

اندازه‌ی این ذرات معمولا به گونه ای است که با چشم قابل دیدن نیست؛ بعضی از آنها یک دهم قطر یک رشته مو است و بسیاری از آنها حتی کوچکتر که با میکروسکوپ الکترونی قابل دیدن است.

خیلی وقتا هواسَم است

سیستم دفاعی بدن چگونه کار می کند؟

بدن ما مجهز به سیستم دفاعی است که با ابزارهایی مانند عطسه کردن می تواند ذرات بزرگ را از خود دور کند، ذرات کوچک نیز معمولا در دام ریه ها گرفتار می شوند.

اما مساله اصلی ذرات بسیار ریزی است که از ریه ها رد شده و وارد جریان انتقال خون می شوند همانند مولکول‌های ضروری اکسیژن که باعث حیات ما هستند.
محققان ذرات را بر اساس اندازه آنها در سه دسته‌ی ذرات درشت (۲٫۵ تا ۱۰ میکرون)، ذرات کوچک (کمتر از ۲٫۵ میکرون) و ذرات ریز (کمتر از ۰٫۱ میکرون) تقسیم بندی می کنند.

یافته های علمی نشان می دهد که این ذرات بدون در نظر گرفتن اندازه‌ی آنها در صورت آلوده بودن میتوانند به بدن آسیب های جدی وارد نمایند.

وقتی در معرض انواع آلودگی قرار می‌گیرید

آلودگی هوا در داخل منزل یا فضای بسته ممکن است ۵ تا ۱۰ برابر بیشتر از فضای باز باشد.

همچنین در منزل احتمال نفوذ آلاینده‌های داخلی به ریه ها تا ۱۰۰۰ برابر بیشتر از بیرونِ منزل است.

علت این حجم از آلودگی در داخل منزل را باید در منشاء آن جستجو کرد که شامل ورود هوای آلوده به داخل و محبوس شدن آن، خروج گازهای خطرناک از روکش مبل‌ها، کاغذ دیواری، کفپوش، استفاده از اسپری‌های خوش بوکننده، حشره کش ها، ادکلن‌ها، لوازم آرایشی و بهداشتی، پخت و پز، فعالیت های جسمانی و موارد بی‌شمار دیگر می باشد.
کودکان و سالمندان آسیب پذیرترین افراد خانواده در برابر این حجم از آلودگی داخل محیط می‌باشند. فیلتر‌های چندگانه دستگاه تصفیه‌ی هوای کووی با حذف گرد و غبار، مو، پرزهای ریز، ذرات ریز آلوده، جرم ها، قارچ ها و کپک های معلق، حذف ویروس‌ها و مراقبت در برابر آلرژی‌ها، گازهای مضر و بوی نامطبوع، از بین برنده ویروسها و باکتری‌ها و موارد دیگر، که موجب سلامت خانواده می شود.

و اما؛ تاثیر آلودگی هوا بر نوزادان

مراقبت از زنان باردار در برابر آلودگی هوا از مهم‌ترین اقدامات مرتبط با سلامتی جامعه است.آنها جنینی را مراقبت می‌کنند که به طور مستقیم وابسته به سلامت مادرشان است.

گرد و غبارهایی که از ریه‌ رد شده با ورود به خون مادر در واقع وارد بدن جنین می‌شود و عامل اصلی بروز بیماری‌های قلبی و تنفسی است.

آمار نوزادان بیماری که مادران آنها در معرض آلودگی هوا قرار دارند در حال فزونی است و بیشتر شامل آسیب به جنین و جفت آن به واسطه عدم خون رسانی مناسب، کاهش رشد مو، کاهش هوش کودک، مشکلات قلبی بدو تولد و… می‌شود.
تکنولوژی استفاده شده در دستگاه تصفیه‌ی هوای کووی (coway ) دوران بارداری مادر را امن، به دور از بیماری‌هایی با منشاء آلودگی هوا و توام با آرامش خیال می کند.

چگونه مراقب سلامت کودکان و افراد سالمند باشیم؟

تکنولوژی روز جهان که در کشورهایی نظیر آمریکا، کره‌جنوبی، هلند و… کاربردی و مورد استفاده است؛ مبتنی بر مراقبت از سلامت هوای تنفسی در فضای داخل و بسته است.

فضای بسته که شامل خانه، محل کار، باشگاه ورزشی، فضاهای عمومی و دولتی، مهدکودک‌ها و مدارس، دانشگاه‌ها و… می‌باشد بیش از ۹۰ درصد زمان تنفس ما را شامل می‌شود.

لذا برای حفظ سلامت اعضاء خانواده نسل جدید مراقبت‌های خانگی با استفاده از تکنولوژی‌های به روز و کارآمد و سیستم پیچیده فیلتراسیون راهکار مناسبی را خلق کرده است.

اکنون به لطف همکاری گروه انتخاب (اسنوا) با برترین کمپانی جهانی مراقبت از سلامت هوا (کووی) ؛ محصولات پیشرفته با برند اسنواکووی در ایران به عنوان مراقب سلامتی خانواده‌ها در دسترس عموم قرار گرفته است. با این راه‌کار تنفس هوای پاک، عاری از میکروب و آلودگی‌ها در داخل خانه، محیط کار و هرگونه فضای بسته تضمین می‌شود.

راه‌حل بیماری‌های ناشی از آلودگی هوا

در کشورهایی که میزان شاخص آلودگی هوا در آنها بالاست و خیلی وقتا هواسَم است، مواردی مانند اختلال عملکرد ریوی، نامنظم شدن ضربان قلب، حمله قلبی، سکته مغزی، سرطان ریه و… به میزان قابل توجهی می تواند سلامت مردم را تحت تاثیر خود قرار دهد.

اما تکنولوژی و دانش جهانی امروزه به سمتی در حرکت است که به طور عمده می‌تواند نگرانی‌های ما را بابت ابتلا به این بیماری‌ها از بین ببرد.

به طور مثال؛ بزرگترین کمپانی جهان، کووی (coway) که در کره جنوبی و در زمینه تولید و خدمات پس از فروش محصولات مراقبت از هوا و آب فعالیت می‌کند با استفاده از این تکنولوژی های مراقبتی؛ دستگاه‌های تصفیه هوای پیشرفته‌ای را طراحی و تولید کرده است که توان جذب ذرات زیر ۲٫۵ میکرون (ذراتی که از ناژک‌ها گذشته و تاثیر مستقیم بر خون و منجر به بیماری های مانند سرطان های متداول می‌شوند) را به سهولت دارد، با این مراقبت ویژه هوای تنفسی پیرامون ما عاری از آلودگی‌های خطرناک می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اسنواکووی

برند "اسنواکووی" حاصل همکاری مشترک بزرگترین هلدینگ لوازم خانگی ایران (اسنوا) و مطرح ترین کمپانی جهان در زمینه مراقبت از سلامت آب و هوا (کووی) در کره جنوبی است. محصولات اسنواکووی که شامل تصفیه آب و هوا با تکیه بر تکنولوژی پیشرفته‌ی جهانی است اکنون برای مراقبت از سلامت خانواده‌ها در اختیار هموطنان عزیزمان در ایران قرار گرفته است.

اطلاعات تماس
  • ۰۲۱***** - ۰۳۱*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی