اطلاعات تماس
  • ۰۲۱***** - ۰۳۱*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709283344710357

تاثیر آب سالم در بارداری

کد: 139709283344710357

https://goo.gl/k7fwT7

، تهران , (اخبار رسمی): آب سالم در بارداری برای افراد بسیار ضروری و مفید است زیرا در این دوره‌ها بدن انسان با تغییراتی مواجه می‌شود و نوشیدن آب سالم در بارداری به عنوان سیستم حمل غذا عمل کرده و مواد مغذی را از طریق خون مادر به جنین می‌رساند.

تاثیر آب سالم در بارداری
تاثیر آب سالم در بارداری

چرا در دوران بارداری نوشیدن آب سالم ضروری است؟

اما شاید بتوان گفت که بزرگترین دلیل برای نوشیدن آب سالم در بارداری جلوگیری از کم شدن آب بدن در این دوران حساس است چرا که کم شدن آب بدن در دوران بارداری خطرات بسیار جدی و جبران ناپذیری دارد.

حجم زیادی از آبی که خانم‌های باردار در دوران بارداری می‌نوشند باعث تامین آب مایع اطراف جنین می‌شود. مایع درون کیسه آب جنین، به طور متوسط هر یک ساعت تعویض و برای این فرایند از آب ذخیره شده بدن مادر استفاده می‌شود. فرآیند تعویض مایع درون کیسه جنین برای سلامتی جنین در درون شکم مادر، امری حیاتی است.

دوره‌های ماهانه بارداری و وضعیت آب بدن مادر

در ماه هشتم بارداری، حجم خون بدن مادر افزایش می‌یابد. به همین دلیل در این زمان  مادر جهت تامین آب بدن باید آب سالم بیشتری بنوشد چرا که در اثر کمبود آب، خون بدن غلیظ شده و مشکلاتی نظیر فشارخون و بیماری‌های قلبی و عروقی را به دنبال خواهد داشت.

کمبود آب بدن در سه ماهه سوم بارداری، علاوه بر مشکلات ذکر شده در بالا ممکن است انقباض ماهیچه‌های بدن و در نتیجه درد و به دنبال آن زایمان زودرس یا سقط جنین را به دنبال داشته باشد. (مشکلات عدیده زایمان زودرس بر کسی پوشیده نیست)

آب تصفیه شده بهترین نوشیدنی دوران بارداری

در بسیاری از موارد نوشیدن مقدار کافی آب سالم  بارداری می‌تواند از زایمان زودرسی که در اثر کمبود آب بدن حاصل می‌شود جلوگیری کند.

نقش آب سالم و تصفیه شده در تامین سلامتی مادر و جنین، بدیهی و غیر قابل انکار است و با توجه به اینکه پزشکان به طور اکید مصرف نوشیدنی‌های حاوی کافئین، نظیر چای و قهوه یا مصرف نوشیدنی‌های الکلی را در دوران بارداری منع می‌کنند، آب تصفیه شده و سالم می‌تواند بهترین نوشیدنی در دوران رشد جنین در شکم مادر باشد.

همچنین از آنجاکه بسیاری از مادران باردار در دوران بارداری بنا به توصیه پزشکان به طور مرتب ورزش می کنند، تعرق به هنگام فعالیت می‌تواند آب زیادی را از بدن مادران باردار دفع کند.

در نتیجه نوشیدن آب تصفیه شده و سالم می‌تواند آب مورد نیاز بدن مادر و جنین را تامین کند. خانم‌های باردار علاوه بر مصرف غذاها و نوشیدنی‌ها ی مفید و مغذی در این دوران، باید دست کم 8 لیوان آب سالم و تصفیه و گوارا بنوشند.

80 درصد آب بدن نوزاد تازه متولد شده را آب تشکیل داده است. در دوران جنینی و شیرخوارگی سریع‌ترین زمان رشد و تشکیل اندام‌های بدن است لذا وجود فلزات سنگین و آلاینده‌ها در آب در دوران جنینی و نوزادگی حائز اهمیت است.

مزیت‌های نوشیدن آب تصفیه شده

پوست شاداب‌تر و سالم‌تر (کاهش جوش‌ها و ناراحتی‌های پوستی در زمان بارداری)

دفع سدیم و املاح اضافی از بدن و تنظیم الکترولیت‌های بدن

کاهش ریسک زایمان زودهنگام یا خطر سقط جنین

بهبود گر گرفتگی در دوران بارداری

کاهش خطر ابتلا به عفونت‌های بارداری از طریق ادرار و تعرق

کاهش خطر غلیظ شدن خون و ایجاد لخته

تامین بهینه رطوبت غشای مخاطی واقع در دهان و ریه‌ها

بهبود عملکرد سیستم گوارشی

بهبود عملکرد کلیه‌ها و سیستم سم زدایی

بهترین آب برای نوشیدن

قطعا مادران باردار از مزایای نوشیدن آب اطلاع دارند ولی نکته‌ای که باید در نظر گرفته شود منبع تامین آب است. به چه طریقی آب روزانه خود را تامین می‌کنند.

آب لوله کشی: شبکه لوله کشی پیر و فرسوده شهری باعث می‌شود آب درون این لوله‌ها دارای زنگ آهن و رسوبات قدیمی و فلزات سنگین مانند آرسنیک، جیوه و نیترات، سرب، کادیوم و ... شوند.

بطری آب معدنی: وجود ذرات میکروپلاستیک در آب درون این بطری‌ها اثبات شده، از طرفی حمل و نقل غیر اصولی و در معرض آفتاب یا یخ‌زدگی وجود BPA در بطری‌های آب معدنی که عامل اصلی اختلال در عملکرد غدد درون ریز بدن است بزرگترین معایبی است که این بطری‌ها دارد.

آب جوشانده: جوشاندن آب فقط آلودگی های میکروبی مثل ویروس، انگل و باکتری را از بین می‌برد اما جوشاندن آب سموم و فلزات سنگین (نیترات، سرب، آرسنیک، جیوه، کادیوم و ...) را حذف نمی‌کند بلکه بعضا ممکن است غلظت این عناصر خطرناک را نیز افزایش داده و مشکلات عدیده ای ایجاد کند.

تکنولوژی مراقبت از سلامت آب برای مادر و جنین

آب تصفیه شده اکنون جای خود را به  سبک جدید مراقبت از سلامتی آب از طریق تکنولوژی‌های پیشرفته جهانی کرده است. پیشگیری از بیماری‌های گوارشی دوران بارداری، حذف کامل نیترات، نیتریت، کلر، آرسنیک و فلزات سنگین از آب با دقت 0.0001 میکرون ( صد برابر دقیق‌تر از از دستگاه های تصفیه قدیمی) و سبک سازی آب از طریق رفع سختی، طعم و عناصر مضر برای سلامت مادر و جنین از طریق تکنولوژی مراقبت از سلامت آب اسنواکووی اکنون در ایران به بهبود سلامت خانواده ایرانی کمک می‌کند.

این تکنولوژی پیشرفته با سیستم فیلتراسیون قدرتمند حاصل تلاش و تحقیق دانشمندان کره‌جنوبی  است که با عنوان کووی در بیش از 60 کشور جهان از فرصت سلامتی نسل های آینده مراقبت می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اسنواکووی

برند "اسنواکووی" حاصل همکاری مشترک بزرگترین هلدینگ لوازم خانگی ایران (اسنوا) و مطرح ترین کمپانی جهان در زمینه مراقبت از سلامت آب و هوا (کووی) در کره جنوبی است. محصولات اسنواکووی که شامل تصفیه آب و هوا با تکیه بر تکنولوژی پیشرفته‌ی جهانی است اکنون برای مراقبت از سلامت خانواده‌ها در اختیار هموطنان عزیزمان در ایران قرار گرفته است.

اطلاعات تماس
  • ۰۲۱***** - ۰۳۱*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان