اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970913331458323

طراحی وب‌سایت با زیفا

کد: 13970913331458323

https://goo.gl/YrfF6Y

، تهران , (اخبار رسمی): روزانه هزاران وب‌سایت در جهان، صدها سایت در کشور ایران و احتمالا ده‌ها سایت در حوزه کسب و کار ایجاد می‌شوند که می‌توانند رقیب مستقیم یا غیرمستقیم برای هر کسب‌وکاری باشند.

طراحی وبسایت زیفا
طراحی وب‌سایت با زیفا

افراد و تخصص‌های متنوعی در سیر طراحی یک وب‌سایت نقش آفرینی می‌کنند. تک‌تک این افراد علاوه بر اینکه در زمینه کار خود متخصص هستند؛ باید بتوانند یک تیم کاری منسجم را تشکیل دهند

طراحی وب‌سایت حرفه‌ای آمیزه‌ای از هنر و تخصص است. از ملزومات طراحی سایت، داشتن خلاقیت بالا در استفاده از عناصر دیداری و جلوه‌های بصری است. زمانی که یک وب‌سایت براساس رعایت اصول، به کارگیری هنر و وجود تناسب المان‌ها و هارمونی اجزای مختلف طراحی شود؛ می‌تواند علاه بر جذب همیشگی کاربران به اثری زیبا، کاربردی و در یک کلام جاودان تبدیل شود. با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و همه‌گیر شدن فضای مجازی؛ طراحی وب‌سایت پیشرفته، در لیست اولویت‌ها و مسائل مهم شرکت‌ها و کسب‌وکارهای مختلف قرار گرفته است.

اکثر صاحبان مشاغل می‌دانند که روز به روز بر تعداد کاربران اینترنت افزوده می‌شود و همین است که برخورداری از یک سایت حرفه‌ای می‌تواند بر رونق گرفتن برند و کسب‌وکارشان تاثیر به سزایی بگذارد.

تاثیر طراحی سایت بر کسب و کارها

روزانه هزاران وب‌سایت در جهان، صدها سایت در کشور ایران و احتمالا ده‌ها سایت در حوزه کسب و کار ایجاد می‌شوند که می‌توانند رقیب مستقیم یا غیرمستقیم برای هر کسب‌وکاری باشند.

داشتن جایگاهی مناسب و محکم در این میان و در بین رقبای حوزه کاری شما به عنوان یک موفقیت تلقی می‌شود، که به دست آوردن آن خیلی کار ساده‌ای هم نیست چرا که قواعد رسیدن به آن در حوزه تخصص طراح‌های حرفه‌ای وب‌سایت است.

طراحی سایت زیفا با شناخت تخصصی و جامعی که از فضای مجازی دارد، ابتدای امر کسب و کار را بررسی کرده و نهایتا وب‌سایت را مطابق با نیازها و سلیقه مخاطبان طراحی می‌کند. با استفاده از تخصص تیم طراحی سایت زیفا در این زمینه و در دنیای مجازی می‌توان خود را به خوبی و درستی معرفی کرده و خدمات و محصولات خود را به درستی به مخاطبان ارائه داد.

اگر در حال حاضر یک وبسایت دارید که از کارکرد آن راضی نیستید یا زمان زیادی از فعالیت آن می‌گذرد و قدیمی شده است؛ پیشنهاد می‌شود آن را به دست متخصصان و تحلیل‌گران زیفا بسپارید که با استفاده از تخصص؛ سایت را بررسی کرده و در صورت نیاز تغییرات و بهینه‌سازی‌هایی را بر روی آن اعمال کنند تا بتوان مطابق با فناوری روز طراحی سایت حرکت کنید.

اگر سایتی ندارید و در این زمینه اقدامی نکرده‌اید ، تیم مجرب طراحی سایت زیفا آماده است تا با طراحی یک وب‌سایت خلاقانه و به روز، مسیر خوب و چشم‌انداز روشنی را در فضای مجازی ترسیم کند.

چرا به طراحی وب‌سایت نیازمندیم

برای صاحبان یک فروشگاه، این که تنها محصولات یا خدمات خود را به همراه عکس به آن‌ها نشان می‌دهید قطعا کافی نیست. با راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی جامع و حرفه‌ای، شرایطی فراهم می‌شود که کاربران بتوانند به شکلی آسان وسریع اقدام به خرید کنند. خرید امن و راحتی داشته باشند و مراحل خرید را به راحتی و به دور از پیچیدگی طی کنند.

همچنین آمار دقیقی از بازدید کاربران، میزان فروش و نحوه استفاده کاربران از وب‌سایت می‌توان داشت که بتوان با استفاده از داده‌های آماری برای فعالیت‌های آینده خود برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فناوری اطلاعات زیفا

همان طور که می دانیم وب سایت ها ویترین یک کسب و کار در باشند و اگر می خواهید خدمات و محصولات خود را به بهترین نحو به کاربران ارائه دهید، لازم است که سایت خود را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید. مهم است که وبسایت شما کاربر پسند ، ریسپانسیو و با رعایت قواعد سئو طراحی شود.شرکت فناوری اطلاعات زیفا با سال ها تجربه در زمینه طراحی سایت و طراح فروشگاه اینترنتی و طراحی اپلیکیشن موبایل توانسته است نظر کسب و کارهای بسیاری را جلب نماید. دانش و تجربه تیم برنامه نویسی و طراحی سایت ما به شما عزیزان کمک می کند تا بتوانید در فضای فروش اینترنتی به رقابت بپردازید. همچنین تیم ما اقدام به طراحی و پیاده سازی پلتفروم های IOS و اندروید پرداخته است و شما با اطمینان خاطر می توانید پروژه ها طراحی اپلییکیشن موبایل خود را به ما بسپارید. ما با فعالیت در زمینه های مختلف و ایجاد اپلیکیشن های متنوع، فعالیت بسیاری داشته ای و آماده انجام انواع سفارشات شما در هر حوزه ای می باشیم. خط مشی زیفا طراحی سایت و اپلیکیشن اختصاصی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد که در این راستا موفق بوده و خدمات طراحی سایت و اپلیکیشن را با پایین ترین قیمت به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ