کد: 139709163319610181

ارسال پست مهمان رایگان لینک فالو در سایت کمپانیوز

کد: 139709163319610181

https://goo.gl/tZfFBB

، لواسان , (اخبار رسمی): انتشار و ارسال پست مهمان رایگان با لینک فالو در سایت کمپانیوز منجر به معرفی، بازتاب محصولات و خدمات کسب‌وکارهای آنلاین، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌ها می‌شود.

ارسال و انتشار رایگان پست مهمان در سایت کمپانیوز
ارسال پست مهمان رایگان با لینک فالو در مجله سایت کمپانیوز

ارسال پست مهمان رایگان در سایت کمپانیوز کاملا رایگان میباشد و منجر به برندسازی، بهبود وضعیت فروش، افزایش مخاطبین و بهبود رتبه صفحات کسبوکارهای آنلاین در گوگل میشود.

به گزارش تک نیوز، ارسال پست مهمان رایگان مبحثی است که بسیاری از رسانه‌های فعال در محیط مجازی، چندان علاقه‌ای به آن ندارند و ترجیح می‌دهند که به ازای دریافت کارمزد، اخبار شرکت‌ها، کسب و کارها، شرکت‌ها و خدمات و محصولات‌شان را در وب‌سایت خود منتشر کنند. 

به گفته بسیاری از کارشناسان حوزه دیجیتال مارکتینگ، عمده دلیل شکست اغلب استارت آپ‌ها این است که به خوبی نمی‌توانند از بستر اینترنت برای معرفی، رونق کسب و کار خود استفاده کنند و در بازاریابی محصولات و خدمات خود دچار ضعف و چالش بسیاری می‌شوند. بسیاری از استارتاپ‌ها نیز بودجه‌ای برای تبلیغات در رسانه‌های آنلاین ندارند و به خاطر همین موضوع، کیفیت عالی خدمات و محصولات‌شان به گوش مخاطب نمی‌رسد.

کمپانیوز چیست؟

در فضای رقابتی امروزی، وجود رسانه‌ای رایگان که بتواند حامی استارتاپ‌ها باشد و بستری قدرتمند را برای معرفی و تبلیغات شرکت‌های نوپا فراهم آورد، یک اتفاق بسیار خوشایند است که سایت کمپانیوز، یکی از مدعیانی است که رسالت و دغدغه خود را حمایت از کسب و کارهای نوپا اعلام کرده است و به استارت آپ‌ها این فرصت را فراهم می‌آورد که با انتشار و ارسال پست مهمان رایگان، سکوی پرتاب معرفی محصولات و خدمات آنها باشد.

فواید ارسال پست مهمان رایگان در کمپانیوز:

  1. کمک به برندسازی شرکت‌های نوپا، استارت آپ‌ها و کسب و کارهای آنلاین جدید
  2. بهبود وضعیت فروش محصولات و خدمات کسب و کارها
  3. بهبود رتبه صفحات وب‌سایت کسب و کارها در موتور جستجوی گوگل
  4. افزایش مخاطبان بالقوه کسب و کارها از طریق بازاریابی محتوا

تک‎نیوز با راه‌اندازی بخش کمپانیوز، این فرصت را به طور کاملا رایگان در اختیار صاحبان شرکت‌ها، استارتاپ‌ها و کسب و کارهای آنلاین می‌دهد تا بتوانند با انتشار یا ارسال پست مهمان رایگان با لینک فالو و معرفی محصولات و خدمات خود، کسب و کار خود را رونق دهند. کمپانیوز، نام بخش جدید مجله علمی فناوری تک‎نیوز است که با هدف حمایت از فضای کسب و کار آنلاین و استارت آپ‌های ایرانی راه اندازی شده است. علاقه‌مندان جهت ارسال پست مهمان رایگان و ورود به سایت کمپانیوز می‌توانند روی دکمه زیر کلیک کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تک نیوز ( تکنولوژی نیوز )

تکنا از سال 1389 با هدف انعکاس خبرهای علمی فناوری توسط جمعی از دانشجویان IT دانشگاه تهران تاسیس شد و رسالت آن دسترسی ایرانیان به خبرهای حوزه تکنولوژی و فناوری روز دنیا می باشد.

منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها