کد: 139802233677110181

عضویت در سوپر گروه سئو در تلگرام با حضور بهترین‌ها

کد: 139802233677110181

http://bit.ly/2HkGBa9

، لواسان , (اخبار رسمی): سوپر گروه تلگرام بهترین انجمن سئوکاران با حضور بهترین‌های دیجیتال مارکتینگ و کسب و کارهای آنلاین همراه است. این سوپر گروه محفلی مناسب برای تبادل نظر و آموزش است.

انجمن سئو - سوپر گروه سئو در تلگرام با حضور بهترینها
عضویت در سوپر گروه سئو در تلگرام با حضور بهترین‌ها

در سوپر گروه تلگرامی انجمن سئو کاران، بحث و تبادل نظر در مورد موضوعات روز سئو و دیجیتال مارکتینگ، ارائه مشاوره و آموزش‌های رایگان، تبلیغات رایگان و انتقال تجربیات انجام می‌شود

سوپر گروه سئو تلگرام یا انجمن سئوکاران و وبمستران techseo گروه تلگرامی سئوکاران، محلی برای آموزش، تبادل نظر، انتقال دانش و تجربیات بین کارشناسان، متخصصان، کارآموزان و علاقه مندان این حوزه است.

این انجمن یا گروه سئو در تلگرام با حضور اساتید و نوابغ این حوزه راه‌اندازی شده است که محلی مناسب برای تبادل نظر، انتقال دانش و تجربیات کارشناسان، متخصصان و فعالان حوزه سئو، وبمسترینگ و دیجیتال مارکتینگ است.

رسالت گروه وبمستران تِک سئو، دور هم جمع کردن کارشناسان و متخصصانو ایجاد بستری مناسب برای تبادل نظر، گفتگو و همچنین ایجاد سمینارهای تخخصی سئو با اسپانسری مجله Tech-news است.

تازه کاران و مبتدیان نیز می‌توانند از این فرصت بهره برده و از آموزش‌ها و تجربیات اساتید و کارشناسان حاضر در این گروه سئو استفاده کنند.

گروه سئو تلگرام مناسب چه افرادی است؟

افراد مبتدی و کسانی که به کسب تجربه و دانش تخصصی سئو علاقه دارند، انجمن سئو techseo مناسب آنها است. این افراد می‌توانند وارد گروه تلگرامی وبمستران تک سئو شده و سوالات و چالش‌های پیش رو را مطرح کنند و منتظر پاسخ اساتید و متخصصان دلسوز باشند.

کارشناسانی که جویای کار هستند، با ملحق شدن به این گروه تخصصی سئو و کمک کردن به مسائل و مشکلات مالکین سایت‌ها و کسب و کارهای اینترنتی، می‌توانند دانش و توانایی‌های علمی و فنی خود را نشان داده و فرصتی برای استخدام پیدا کنند.

متخصصان و اساتید باتجربه‌ای که قصد توسعه کسب و کاری را دارند، می‌توانند با پیوستن به گروه وبمستری تِک سئو با فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ مرتبط شوند و به بحث و تبادل نظر بپردازند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تک نیوز ( تکنولوژی نیوز )

تکنا از سال 1389 با هدف انعکاس خبرهای علمی فناوری توسط جمعی از دانشجویان IT دانشگاه تهران تاسیس شد و رسالت آن دسترسی ایرانیان به خبرهای حوزه تکنولوژی و فناوری روز دنیا می باشد.