کد: 139904254430910181

با معتبرترین شرکتهای حوزه خدمات نگارشی رزومه انگلیسی آشنا شوید

کد: 139904254430910181

https://bit.ly/3jkiyck

، لواسان , (اخبار رسمی): در این مطلب قصد داریم بهترین شرکتهای بین المللی حوزه خدمات نگارشی را برای هموطنانی که قصد مهاجرت دارند معرفی کنیم. پس با ما همراه شوید.

با معتبرترین شرکتهای حوزه خدمات نگارشی رزومه انگلیسی آشنا شوید
رزومه نویسی - اخبار رسمی

داشتن رزومه یا cv بین المللی حرفه ای یکی از مهمترین پارامترهای مهاجرت شغلی و تحصیلی میباشد که مهاجرکنندگان به آن به دید یک سرمایه گذاری نگاه میکنند. ما در این مطلب با تحقیق و بررسی عمیق طرز کار شرکت‌های مختلف خارجی، بهترین آنها را شناسایی و معرفی کرده ایم و در پایان، یک شرکت ایرانی بسیار خوش نام را مورد نقد و بررسی قرار داده ایم. با ما همراه باشید :

تاپ رزومه (TopResume)

جف برگر، شرکت TopResume را در سال 2014 تاسیس کرد.  جایی که پیش‌تر به صورت جزئی‌ توسط مادر او برای نوشتن رزومه‌های حرفه‌ای راه‌اندازی شد. این شرکت با بیش از 1000 نویسنده از جمله متخصصان در بیش از 65 زمینه‌ صنعتی مختلف، در حال فعالیت است. از جمله خدمات TopResume این است که چنانچه رزومه‌ای دارید به صورت رایگان به شما خواهند گفت که آیا نگارش و ساخت رزومه‌ انگلیسی شما مناسب است و یا اینکه نیاز به چه تغییرات و اصلاحاتی دارد.

اگر این شرکت را انتخاب کنید، با رزومه‌ی قبلیتان کار را شروع می‌کنند. البته اگر شما هنوز رزومه‌ای ندارید مشکلی وجود ندارد. پرسشنامه‌ای در اختیار شما گذاشته می‌شود که تمام اطلاعاتی که مورد نیاز است را دریافت کنند. یک رزومه انگلیسی حرفه ای 38 درصد احتمال تماس گرفتن کارفرما، 31 درصد احتمال دعوت به مصاحبه و 40 درصد احتمال پذیرفته شدن برای کار را افزایش می‌دهد.

شما می‌توانید بر حسب آنچه که می‌خواهید از سه پکیج مخصوص این شرکت استفاده کنید. در نوع اول یک پلن بهینه شده، در نوع دوم یک معرفه‌نامه و در نوع سوم یک معرفی‌نامه و یک پروفایل لینکدین (که به دست متخصصین نوشته میشود) داده می‌شود. از آن‌جایی‌ که رزومه‌ها زیر نظر یک تیم متخصص نگارنده و زمینه‌ی شغلی شما نوشته می‌شود، شانس موفقیت شما بسیار بالا میرود.


مانستر (Monster)

Monster یک شرکت مشاور آنلاین در سطح جهانی است که جویندگان شغل را برای پیدا کردن مناسب‌ترین شغل و کارفرماها را برای پیدا کردن بهترین افراد راهنمایی می‌کند. بالاترین سطح رضایت و تضمین در این شرکت وجود دارد. جالب است، نه؟! سابقه‌ی کار حرفه‌ای آنها به بیش از 20 سال می‌رسد. این شرکت قلب موفقیت و آینده‌ی شغلی خود را نوآوری می‌داند. روش کار آنها به این صورت است که طرز فکر مردم را در مورد کار و شغل عوض می‌کنند.

آنها یک رویکرد یکپارچه را طراحی کرده‌اند که از تکنولوژی خلاق در جهت پیدا کردن راه‌حل‌ها استفاده شود. چرا؟ تا افراد بتوانند علاوه بر اینکه بهترین و مناسب‌ترین شغل را پیدا می کنند، به دیگر گزینه‌ها نیز دسترسی داشته باشند. در monster.com سه پکیج برای شما ایجاد شده است که می‌توانید از میان آنها انتخاب کنید.

رزومه‌های شما در مدت زمان کوتاه تنها دو روز کاری به شما تحویل داده می‌شوند. تمام رزومه‌های این شرکت، با ضمانت 60 روزه و 100 درصد رضایت به کاربران داده می‌شوند. اگر از روزمه‌ انگلیسی حرفه ای خود راضی نبودید، بدون پرداخت هزینه آن را دوباره برای شما خواهند نوشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تک نیوز ( تکنولوژی نیوز )

تکنا از سال 1389 با هدف انعکاس خبرهای علمی فناوری توسط جمعی از دانشجویان IT دانشگاه تهران تاسیس شد و رسالت آن دسترسی ایرانیان به خبرهای حوزه تکنولوژی و فناوری روز دنیا می باشد.