اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709183325410239

مای دیاکو؛ دنیایی از طرح کاغذ دیواری حتی فراتر از یک شهر کاغذ دیواری

کد: 139709183325410239

https://goo.gl/sykbAm

، تهران , (اخبار رسمی): دیاکو با استفاده از تجربه‌های خود و همچنین داشتن سیاست‌های موفق و بهره‌گیری از تکنیک‌های مدرن در راستای مشتری‌مداری و تامین محصول با کیفیت و متنوع سعی دارد تا نیازهای مشتری را در زمینه تامین محصولات دکوراسیون بر طرف کند.

مای دیاکو؛ دنیایی از طرح کاغذ دیواری حتی فراتر از یک شهر کاغذ دیواری
مای دیاکو؛ دنیایی از طرح کاغذ دیواری حتی فراتر از یک شهر کاغذ دیواری

خانه، راحت‌ترین مکان در دنیا است و قطعا باید فضایی داشته باشد که آرامش افراد را فراهم کند. بخش عمده‌ای از این آرامش در گروی زیبایی بصری است

دیاکو با داشتن شبکه وسیع نمایندگی در شهرهای مختلف ایران با هدف همکاری با تمامی اقشار این صنف بزرگ و سهولت در خرید مشتریان همواره تلاش کرده تا سهمی از زیبائی محیط زندگی هموطنان را داشته باشد.

خانه، راحت‌ترین مکان در دنیا است و قطعا باید فضایی داشته باشد که آرامش افراد را فراهم کند. بخش عمده‌ای از این آرامش در گروی زیبایی بصری است. در طول روز بیشترین سطحی که از فضای اطراف می‌بینیم،‌ دیوارها هستند؛‌ بنابراین باید به زیبایی دیوارهای محیط اطراف‌مان اهمیت دهیم.

در این میان کاغذ دیواری‌ها بهترین گزینه برای تغییر دیوارها هستند. دیاکو آماده ارائه به‌روزترین و متنوع‌ترین طرح‌های کاغذ دیواری و همچنین پوستر دیواری است.

مای دیاکو با پوشش گستره وسیعی از محصولات کاغذ دیواری آبرنگی، آنتیک، پتینه، چرمی، داماسک، روزنامه‌ای، هندسی و همچنین تنوع بی نظیر پوستر دیواری به لحاظ آلبوم و طرح از قبیل طبیعت، نقاشی، سه بعدی، هلندی، نمای شهر آماده خدمات رسانی به مشتریان است.

دیاکو با تشکیل باشگاه مشتریان، مشتاق است که در کنار مشتریان خود از زیبایی منزل لذت ببرد. مرکز پیام دیاکو نیز همواره آماده راهنمایی و پاسخگویی به مشتریان است.

وب سایت دیاکو عرضه کننده مستقیم محصولات دکوراسیون با نام تجاری دیاکو است. نام تجاری دیاکو متعلق به شرکت ابنیه سازان ستاوند است.

شرکت ابنیه سازان ستاوند در سال ۱۳۸۹ تأسیس شده و از آن زمان تاکنون با تشکیل زیرمجموعه‌های تخصصی، در زمینه‌های مهندسی عمران و معماری، پیمانکاری و اجرای انواع پروژه‌های ساخت و مقاوم سازی و مرمت و دکوراسیون و همچنین کالاهای ساختمانی و دکوراسیونی فعالیت گسترده‌ای داشته است. این شرکت با بهره‌ گیری از فن‌آوری‌های جدید و کارشناسان مجرب در زیر مجموعه تولید و فروش خود اقدام به انجام مطالعات، طراحی و اجرای طرح‌های واردات، تولید و عرضه انواع کالاهای دکوراسیون کرده و هم اکنون در سراسر کشور دارای نمایندگی و عاملیت فروش کالاهای دکوراسیون دیاکو است. حق امتیاز این وب سایت به شرکت ابنیه سازان ستاوند تعلق دارد.

 علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 02153884 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیاکو

شرکت ابنیه سازان ستاوند مالک برند تجاری دیاکو، در عرصه تولید کاغذهای دیواری و پوستری از پیشگامان شناخته شده ایرانی است. این شرکت با بهره گیری از متخصصین و کارشناسان خبره توانسته است با توسعه شبکه نمایندگی خود محصولاتی با کیفیت را به تمامی ایرانیان برساند. همچنین محصولات این شرکت به کشورهای عراق و افغانستان در حال صادرات است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل