اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709193327710239

راهنمای خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری با رنگ سبز

کد: 139709193327710239

https://goo.gl/gsBg73

، تهران , (اخبار رسمی): رنگ سبز، در ذهن افراد تداعی ‌کننده فصل بهار است. سبز از رنگ‌‌های ثانویه است که از ترکیب دو رنگ اصلی، آبی و زرد به دست می‌آید.

راهنمای خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری با رنگ سبز
راهنمای خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری با رنگ سبز

روان‌شناسان بر این باور هستند که رنگ سبز در بهبود روابط اجتماعی افراد خجالتی موثر است از این‌رو انتخاب یک کاغذ دیواری با رنگ سبز می‌تواند انتخاب مناسبی برای فضای نشیمن باشد

شاید دانستن این نکته خالی از لطف نباشد که رنگ سبز، در دین اسلام اهمیت خاصی دارد و گران‌بها‌ترین نشانه این رنگ مسجد پیامبر اکرم است به همین خاطر در سراسر جهان، رنگ سبز تیره، با عنوان Islamic green و در برخی مواقع در کشور ما با عنوان سبز سیدی شناخته می‌شود. رنگ سبز سرعت مطالعه را در دانش آموزان افزایش می‌دهد به همین دلیل رنگ مناسبی برای اتاق مطالعه و اتاق نوجوانان است که می‌توان پوستر با طرح کارتونی را انتخاب کرد که به رنگ سبز باشد.

روان شناسان بر این باور هستند که رنگ سبز در بهبود روابط اجتماعی افراد خجالتی موثر است از این رو انتخاب یک کاغذ دیواری با رنگ سبز می‌تواند انتخاب مناسبی برای فضای نشیمن باشد. رنگ سبز می‌تواند یک گزینه هوشمندانه برای فضای آشپزخانه باشد زیرا فضایی پر جنب و جوش ایجاد می‌کند. اگر تمایل ندارید رنگ قالب فضای شما سبز باشد می‌توان رنگ سفید را به عنوان رنگ اصلی قرار داده و رنگ سبز را با آن ترکیب کنید.

اگر در خصوص انتخاب رنگ اتاق زوج های جوان کمی تحقیق شود به ۱۰ رنگ خواهید رسید که یکی از این رنگ‌ها، رنگ سبز است. استفاده از تناژ‌های سبز کم رنگ در اتاق خواب فضای شادی را ایجاد خواهد کرد اما در صورتی از رنگ سبز تیره باید استفاده شود که در اتاق خواب مشکل کمبود فضا وجود نداشته باشد.

ترکیب رنگ سبز و زرد

در سال‌های اخیر رنگ زرد طرفداران زیادی پیدا کرده است زیرا تاکنون مردم رنگ زرد را به عنوان نمادی از تنفر می‌شناختند. در صورتی که بر عکس رنگ زرد تقویت کننده حس خوش بینی، صمیمیت، اعتماد به نفس و خلاقیت است. ترکیب رنگ سبز و زرد می‌تواند فضای بسیار شادابی را ایجاد کند، به این صورت که تناژهای تیره رنگ سبز را با تناژهای روشن رنگ زرد ترکیب کردو یا برعکس.

ترکیب رنگ سبز و قرمز

ترکیب سبز و قرمز همیشه ساده نیست. این دو رنگ توی دایره رنگی دقیقاً مقابل هم قرار دارند، که نشان می‌دهد این دو رنگ بیش‌ترین تضاد یا کنتراست را با هم دارند. بهترین راه برای متعادل سازی این ترکیب این است که از تناژهای جیغ و تند هر دو رنگ استفاده نکنیم. ترجیحا یکی از رنگ‌‌ها را تند انتخاب کرده و دیگری را ملایم انتخاب کنید. ترکیب این دو رنگ چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب خواهد کرد حتی اگر فرد از طرفداران این دو رنگ نباشد.

برای شناخت ویژگی‌های کلی رنگ سبز از بعدهای مختلف در ادامه مطالبی از کتاب روانشناسی کاربردی از لئاتریس آیزمن آورده شده است:

در میان تمامی رنگ‌ها، طیف رنگی سبز بیشترین گزینه­‌های انتخابی را در اختیار می­‌گذارد.

آبی، سبز نماینده‌ی بهترین خواص این دو رنگ مادر است. آبی و سبز همواره واکنش­‌های خوشایندی را به دنبال دارند. اگر چه آنها رنگ­‌های خنک و تمیزی به نظر می‌آیند، به خصوص زمانی که با سفید ترکیب می‌شوند ولی گرمای خوشایندی به عنوان یک عنصر پنهان در آبی، سبز در دماهای بالا در آب­‌های مناطق استوایی وجود دارد. آبی، سبزها به خصوص برای بسته‌بندی یا رنگ­‌های واقعی محصولات آرایشی، بهداشتی مناسب هستند چون تأثیر آرام بخش دارند و با هر پوسته رنگی خود را تطبیق می­‌دهد.

تحقیقات انجمن لغت نشان داده است که بیشتر مردم تم‌­های سبز را با طبیعت پیوند می‌زنند. استفاده از طبیعت به عنوان منبع الهام و فکر، هزاران شاخ و برگ سبز را در هر ذهن رنگی ایجاد می­‌کند، که تشکیل پس زمینه­‌ای با گل­‌ها و گیاهان می­‌دهد این سبز هیچ تضاد و تباینی با قرمز گل­‌های رز زرد، گل آفتابگردان، ارغوانی، گل زعفران (Purple Crocuses)، گل استکانی آبی رنگ (bluebells) یا گل همیشه بهار (Marigolds نارنجی و زرد) ندارند.

در تمامی طراحی ها و در تمام ترکیبات رنگی، سبز می­‌تواند بیشتر از همه به عنوان رنگ خنثی مورد استفاده قرار گیرد. به علت ارتباط این رنگ با طبیعت و شاخ و برگ درختان، بیشتر مصرف‌کنندگان به سبز نعنایی به عنوان سمبل تازگی و نشاط نگاه می­‌کنند. سبزهای روشن نماد چمن هستند، اولین جوانه­‌های بهاری و رویش دوباره سبزه‌های زمردین بسیار چشم‌نواز هستند و سبز پررنگ به عنوان نماد کاج‌های بلند و مستحکم و در ارتباط با رایحه­‌های نشاط بخش و سکوت جنگل هستند. سبزهای تیره همچنین نشانگر پول و پرستیژ نیز هستند. مردم در حضور این رنگ احساس امنیت و ایمنی بیشتری می­‌کنند. همان‌طور که آبی با حس اعتماد و اطمینان آمیخته است، سبز نیز همین حالت را دارد. واضح است که سبزهای تیره‌تر (همان رنگ پول) رنگ‌های عالی برای تبلیغات بانکی و موسسات قرض الحسنه یا دیگر تجارت­‌ها هستند چون جایی است که القای حس امنیت و پرستیژ یک فاکتور مهم محسوب می‌شود.

سبزهایی که به زردی می‌زنند بهترین موتیف­ های مربوط به گل­ها و باغبانی هستند، چون به میزان زیادی در بطن همین موضوعات وجود دارند. به هر حال تون سبز، زرد روشن، بیشتر با مفاهیم تهوع و بیماری مرتبط است به همین دلیل برای محصولات سلامتی محوطه­‌های غذاخوری، داخل قایق‌هاا یا هواپیماها یا در بسته بندی­‌ها و یا محصولاتی که به این محیط­‌ها مربوط می­‌شوند، توصیه نمی‌شود.

بچه‌ها و نوجوانان بیشتر سبز، زرد جیغ را دوست دارند چون بزرگترها از آن متنفر هستند! سبز زرد نظامی به ویژه رنگی تجاری در دنیای مد است. دنیای مد در آینده نیز از آن استفاده خواهد کرد. این رنگ رنگی قابل توجه است و فقط یک موتیف از آن چشم را خیره می­‌کند. زمانی که در پس زمینه استفاده می­‌شود رنگی شگفت‌انگیز است و هیچ چیز مانند تصویر یک هات داگ زرد نمی­‌تواند چشم­‌ها را به خود خیره کند.

زیتونی رنگی است که تا مادامی که با یک رنگ جالب و باکلاس ترکیب نشود خود را نشان نمی‌دهد. بعد از ترکیب، به نظر یک خریدار سطح بالا خوشایند می‌آید. فقط آن را زیتونی یا آووکادو خطاب نکنید چون مشتری درباره این کلمات مقاومت می­‌کند چون آنها را به یاد دریایی از فرش­‌ها به رنگ آووکادو در دهه ۶۰ و ۷۰ می‌اندازد. به آن نامی زیباتر و رمانتیک‌تر بدهید. چیزی مثل سبز خزه­ ای!

بهترین رنگ سبزی که می‌تواند نزدیک یا اطراف محصولات غذایی استفاده شود نوعی سبز سبزیجاتی مانند اسفناجی، کاهویی، کلم بروکلی است. همه به این مایه سبزها در غذاها عادت دارند پس برای ناراحت کننده نیستند (البته تا زمانی که از کلم بروکلی متنفر نباشید). تون رنگی این سبزیجات ممکن است برای خدمات غذایی، غذا خوری­‌ها و یا بسته‌بندی غذاهایی که به غذای سلامت معروف هستند، مناسب باشد. رنگ سبز کف دریا هم برای مصرف‌کنندگان شناخته شده است چون رنگ­‌هایی غیر هجومی هستند و تأثیری آرام کننده و تسلی بخش دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیاکو

شرکت ابنیه سازان ستاوند مالک برند تجاری دیاکو، در عرصه تولید کاغذهای دیواری و پوستری از پیشگامان شناخته شده ایرانی است. این شرکت با بهره گیری از متخصصین و کارشناسان خبره توانسته است با توسعه شبکه نمایندگی خود محصولاتی با کیفیت را به تمامی ایرانیان برساند. همچنین محصولات این شرکت به کشورهای عراق و افغانستان در حال صادرات است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل