اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709203329710239

راهنمای خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری با رنگ نارنجی

کد: 139709203329710239

https://goo.gl/6JhAUU

، تهران , (اخبار رسمی): نارنجی از ترکیب رنگ‌های قرمز و زرد به وجود می‌آید. ترکیب دو رنگ گرم نتیجه ای جز شور و هیجان ندارد. بهتر است در به‌کارگیری این رنگ کمی محتاط عمل کرد تا فضای شلوغی به وجود نیاید.

راهنمای خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری با رنگ نارنجی
راهنمای خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری با رنگ نارنجی

از آنجایی که رنگ نارنجی تاثیر بصری بسیار قوی دارد بهتر است که از به کارگیری بیش از اندازه آن روی دیوارها پرهیز شود اما می‌توان تنها یک دیوار را با کاغذ دیواری نارنجی پوشاند. انجام این کار یک نقطه کانونی شاد را به وجود می‌آورد که با به کارگیری لوازم جانبی از همین رنگ می‌تواند دکور را تکمیل کند.

رنگ نارنجی چون اشتها را زیاد می‌کند و حسی صمیمی به فضا می‌دهد انتخاب مناسبی برای آشپزخانه و اتاق غذاخوری است. بهتر است از این رنگ در اتاق خواب استفاده نشود زیرا آرامش را از فضا می‌گیرد. 

ترکیب رنگ نارنجی و قهوه‌ای

اگر می‌خواهید فضای گرمی داشته باشید می‌توانید نارنجی را با لوازم قهوه‌ای هماهنگ کنید. اما دقت داشته باشید که در این ترکیب به دلیل ماهیت گرم هر دو رنگ باید حتما با رنگ سومی حس تعادل را در محیط ایجاد کرد. به عنوان مثال یک رنگ خنثی مانند خاکستری یا نقره‌ای می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

ترکیب رنگ نارنجی و سبز

نارنجی از آن رنگ‌هایی است که نیاز نیست در کل فضا از آن استفاده شود تا تاثیرگذار باشد، اتفاقا استفاده موردی از آن در فضا بیشتر تاثیرگذار خواهد بود. به عنوان مثال استفاده از این رنگ حتی در حد چند کوسن کوچک در فضای نشیمن، فضا را گرم و دلچسب می‌کند. ترکیب سبز و نارنجی همان رنگی است که برای داشتن فضای منحصر به فرد خود باید به سراغ آن رفت.

ترکیب رنگ نارنجی و مشکی

رنگ مشکی خاصیت خنثی دارد که نارنجی به آن یک تم و زمینه گرم و متفاوت می‌بخشد و فضا را از یک محیط ساکن و بی‌روح به یک محیط پویا و پر انرژی تبدیل می‌کند. اگر به دنبال یک ترکیب خاص و خیره‌کننده هستید این ترکیب همان ترکیب مورد نظر است.

البته استفاده از رنگ‌های بولد مثل مشکی و نارنجی می‌تواند کمی فضا را خشن و آزاردهنده کند. خوشبختانه طیف‌های رنگی متنوعی از نارنجی وجود دارد که می‌توانند فضای متعادلی را بسازند. انتخاب هوشمندانه رنگ سفید در فضا و استفاده از رنگ مشکی برای الگوهای روی کوسن یا پرده می تواند یک ترکیب فوق‌العاده ایجاد کند.

ترکیب رنگ نارنجی و آبی

استفاده از رنگ آبی و نارنجی در فضای اتاق، یک ترکیب مدرن و زیبا ایجاد می‌کند. تلفیق رنگ گرم نارنجی و رنگ سرد آبی، حسی سرشار از آرامش در فضا پراکنده کرده و نوعی تعادل در فضای پر زرق و برق خانه‌های امروزی ایجاد می‌کند. با به کارگیری رنگ نارنجی که مانند سایر رنگ‌های گرم انرژی، حرارت و نشاط را به فضا منتقل می‌کنند و رنگ آبی روشن که حسی خنک و تازه دارد، می‌توان به یک دکوراسیون ایده آل و دوست داشتنی دست یافت.

اضافه کردن رنگ سفید به ترکیب رنگ آبی و نارنجی تازگی و سرزندگی به دکوراسیون مدرن می‌بخشد و یک طراحی روشن و نرم ایجاد می‌کند.

ترکیب رنگ نارنجی و سفید

رنگ نارنجی برای دیوار اتاق خواب می‌‌تواند باعث بی‌خوابی و هیجان شود. اما می‌‌توان از این رنگ برای دیوار پشت تخت‌ استفاده کرد. این ایده ضمن حفظ آرامش‌ اتاق می‌تواند تر و تازگی را به اتاق اضافه کند. پیشنهاد می‌شود که برای اتاق کودک از این پالت رنگی استفاده شود و مطمئن باشید که نتیجه بسیار فوق ‌العاده خواهد بود.

برای شناخت ویژگی‌های کلی رنگ نارنجی از بعدهای مختلف در ادامه مطالبی از کتاب روانشناسی کاربردی از لئاتریس آیزمن آورده شده است:

نارنجی به لحاظ دما، داغ‌ترین رنگ در میان رنگ‌ها است، همچنین یک رنگ مهیج و همواره تداعی‌گر برگ‌های خزان پاییز و شعاع پرتوهای خورشید در پاییز است، درخشان و حیاتی. در شدیدترین حالت درخشندگی به عنوان رنگی که نباید خیلی جدی گرفته شود به چشم می‌آید. این نکته عجیب در افراد و شخصیت‌های «برون گرا» دیده می‌شود.

این رنگ بیشتر به عنوان رنگی بازیگوش، سرزنده، اجتماعی، شاد و کودکانه است که بیشتر برای کودکان بین ۳ تا ۶ سال توصیه می‌شود و درضمن برای نوجوانان نیز به کار می‌رود. نارنجی رنگی عالی برای اسباب بازی‌های پلاستیکی نه چندان گران است. البته برای هر کالای دیگر که به نظر جوانان و یا افرادی که حداقل در قلب خودشان جوان هستند نیز مناسب است. در آثار هنری می‌تواند القاکننده نوعی گیجی و تاثیری کمدی، کارتونی باشد. به همین دلیل انتخاب خوبی برای بیان پیام‌های جدی نیست!

رایج‌ترین دلیلی که از نور فلورسنت نارنجی استفاده نمی‌کنند، پر زرق و برق بودن آن است. این رنگ در جلوه نئونی خود، رنگی نه چندان دلچسب محسوب می‌شود. تمام تونالیته‌های رنگ نارنجی پر زرق و برق و یا بی ارزش نیستند و چنین عقیده‌ای تاریخ مصرف گذشته است. این رنگ نمایانگر گرما و حیات است و واقعا خود را به خوبی در تم‌ها و ترکیبات نژادی و قومی نشان می‌دهد. به خصوص جایی که محصول یا تم از یک فرهنگ قدیمی حرف می‌زند مانند سالسای مکزیکی‌ها (قرمز-نارنجی) و یا ادویه و خوراکی با تم ادویه کاری هندی.

نارنجی مثل قرمز و زرد برای نشان دادن تاثیرات روانی روی سیستم اعصاب ارادی به کار می‌رود، چون اشتها را تحریک می‌کند. رنگ نارنجی به شکل عجیبی با رایحه میوه‌جات آمیخته است و به همین دلیل نام «نارنجی» را هم با خود یدک می‌کشد.

رستوران‌های فست فود از این سه رنگ (قرمز، نارنجی و زرد) برای جذب مشتریان استفاده می‌کنند تا اشتهای آن‌ها را تحریک کنند. تحقیقات نشان داده که ترکیبات روشن‌تر نارنجی مثل رنگ هلو، زردآلو، مرجان و هندوانه محبوب‌ترین کلمات و رنگ‌های ارتباطی هستند. این رنگ‌های روشن‌تر برای چشم‌های تیزبین بسیار خوشایند هستند و برای سطح بالا نشان دادن خود بسیار مفید هستند. تونالیته هلویی برای محصولات مرتبط با سلامت، اتاق‌های غذاخوری، مرکز خدماتی غذایی و بسته بندی خوراکی‌ها عالی هستند چون آنها زیرکانه اشتها را تحریک می‌کنند و همیشه تداعی‌گر خوشمزگی هستند، این رنگ نشان دهنده مسائل مربوط به سلامتی هم است به همین دلیل استفاده از آن در سالن‌های زیبایی و آرایشی و محصولات بسته‌بندی شده توصیه می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیاکو

شرکت ابنیه سازان ستاوند مالک برند تجاری دیاکو، در عرصه تولید کاغذهای دیواری و پوستری از پیشگامان شناخته شده ایرانی است. این شرکت با بهره گیری از متخصصین و کارشناسان خبره توانسته است با توسعه شبکه نمایندگی خود محصولاتی با کیفیت را به تمامی ایرانیان برساند. همچنین محصولات این شرکت به کشورهای عراق و افغانستان در حال صادرات است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل