اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709203329810239

 جشنواره ۱۰۰ روزه دیاکو به مناسبت شروع فصل زمستان برگزار می‌شود

آغاز جشنواره ۱۰۰ روزه دیاکو از بیستم آذر ماه

کد: 139709203329810239

https://goo.gl/ZsdrmR

، تهران , (اخبار رسمی):  جشنواره ۱۰۰ روزه دیاکو به مناسبت نزدیکی به زمستان و ایام عید از 20 آذرماه شروع و تا پایان سال به مدت ۱۰۰ روز ادامه دارد.

آغاز جشنواره ۱۰۰ روزه دیاکو از ۲۰ آذر ماه
آغاز جشنواره ۱۰۰ روزه دیاکو از بیستم آذر ماه

به گزارش روابط عمومی دیاکو، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره جشنواره ۱۰۰ روزه دیاکو به مناسبت مناسبت برگزاری جشنواره و در دوره زمانی 100 روزه تا پایان سال 1397 برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند هر روز از تخفیف‌ها و طرح‌های شگفت‌انگیز که از طریق وب سایت رسمی برند دیاکو و یا مراجعه حضوری به شوروم شرکت میسر است بهره‌مند شوند.

مرآت شریعتی نیاسر معاون اجرایی شرکت، افزایش قدرت خرید مردم را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی جشنواره 100 روزه با ارائه طرح های روزانه تخفیف و تسهیل خرید، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: در این جشنوراه در هر روز طرح‌های تخفیف و تسهیل خرید برگزار خواهد شد و تا پایان سال تداوم خواهد داشت. در طول این جشنواره ۱۰۰ روزه در ایام یلدا، کریسمس، برگزاری نمایشگاه میدکس، پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر، روز درختکاری و ایام نزدیک به عید پیشنهادات شگفت انگیزی ارائه خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیاکو

شرکت ابنیه سازان ستاوند مالک برند تجاری دیاکو، در عرصه تولید کاغذهای دیواری و پوستری از پیشگامان شناخته شده ایرانی است. این شرکت با بهره گیری از متخصصین و کارشناسان خبره توانسته است با توسعه شبکه نمایندگی خود محصولاتی با کیفیت را به تمامی ایرانیان برساند. همچنین محصولات این شرکت به کشورهای عراق و افغانستان در حال صادرات است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]