اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970920333037891

جعبه چوبی چای و چند نکته که حتما باید دانست

کد: 13970920333037891

https://goo.gl/aqxbE5

، تهران , (اخبار رسمی): خرید جعبه چوبی چای یکی از مسائلی است که این روز‌ها برای زیبا‌تر کردن میز پذیرایی‌ حتما به آن فکر می‌شود اما این جعبه‌های چوبی نکاتی را در درون خود دارند که توصیه می‌شود برای دانستن آن‌ها با حجرک همراه شوید.

جعبه چوبی چای و چند نکته که حتما باید دانست
جعبه چوبی پذیرایی چای احمد انگلستان

قدیم الایام تنها چیزی که به عنوان نوشیدنی در خانه‌ها مصرف می‌شد چای بود، تقریبا هیچ انتخاب دیگری وجود نداشت تا تابستان از راه می‌رسید و سر و کله شربت هم پیدا می‌شد اما واقعیت آن بود که چای در خانه‌ها چیزی در مایه‌های مدرسان شریف بود، هر وقت که از مادر پرسیده می‌شد چه داریم بنوشیم می‌گفت چای هست!  کلا هر چه گفته می‌شد، پاسخش چای بود، حتی اگر روزی می‌گفتیم که هیچ نداریم در خانه بخوریم مامان، نگاه تعجب‌انگیزی می‌کرد و می‌گفت: «وا! چای که هست!». در مهمانی‌ها هم همین بساط بود، حداکثر نوشیدنی دو مدل بود و وقتی هم تمام می‌شد تا پایان مهمانی این سینی چای بود که چند سری بین مهمان‌ها توزیع می‌شد.

چای که تا قبل از ورود انگلیسی‌ها به ایران هیچ جایگاهی در برنامه نوشیدنی‌های ایرانی نداشت آن قدر جای خود را در فرهنگ غذایی ایرانی‌ها باز کرد که به بعضی از رسوم ایران هم راه یافت مثل این که از عروس در مراسم خواستگاری با یک سینی چای رونمایی می‌شد که به دست می‌گرفت و می‌آمد تا تعارف کند که اگر چایش خوش‌رنگ بود و به قاعده داغ، یعنی عروس خانم اصول کدبانوگری را بلد است و اگر تعارف را به محض ورود از مادرشوهر و خواهرشوهر‌ها شروع می‌کرد نشان می‌داد که دختر اهل آداب و بافراستی است!

امروز هم چای بخش اصلی نوشیدنی‌ها را تشکیل می‌دهد، هر چند انواع دمنوش‌ها و قهوه‌ها و نوشیدنی‌های گرم و سرد هم جای خود را در میان نوشیدنی‌های مورد علاقه باز کرده‌اند و امروز تنوع زیادی در انتخاب وجود دارد. اما یکی از هوشمندانه‌ترین انتخاب‌های چای و یکی از زیباترین مدل‌های سرو چای، جعبه چوبی چای کیسه‌ای است که در انواع مختلف جعبه چوبی چای احمد و جعبه پذیرایی چای کیسه‌ای در فروشگاه اینترنتی حجرک هم هم‌اکنون عرضه شده است.

چشیدن حس انتخاب با جعبه چوبی چای کیسه‌ای

یکی از لذت‌بخش‌ترین احساساتی که هر انسان می‌تواند تجربه کند آن است که حق انتخاب داشته باشد، انتخاب و اختیار داشتن در برگزیدن هر چیز دوست‌داشتنی است، چیزهایی که به اجبار تحمیل می‌شود را هر چند با آن‌ها سر کنیم اما هیچ وقت ته دلمان راضی نیست. جعبه چوبی چای کیسه‌ای یا جعبه چوبی چای یا همان چیزی که به آن جعبه پذیرایی چای و نسکافه گفته می‌شود همین حس را ارضا می‌کند، این که خود شخص می‌تواند آن چه را که دوست دارد متناسب با سلیقه و طبعش انتخاب کند و لذتش را ببرد و خدا می‌داند که چه حس خوبی نسبت به کسی که این انتخاب را به او داده پیدا می‌کند!

حتی مادر‌ها هم که هنوز هم چای برای‌شان حکم مدرسان شریف را دارد برای این که دل اعضای خانواده را به دست بیاورند به فکر خرید جعبه چوبی چای افتاده‌اند و یک جعبه چوبی چای کیسه‌ای سعی می‌کنند که روی میز پذیرایی خود را زیبا کنند باشند تا هنگامی که ما را به چای حواله دادند کمی از غر‌های اعضای خانواده کم کنند.

احترام به میهمانان با یک جعبه چوبی چای کیسه‌ای معمولی

امروزه زمانی که میهمان را یک چای بی‌رنگ و رو می‌دادید و خوش بود و تشکر می‌کرد گذشته، میهمان‌های این دوره و زمانه انتظارشان هم از میزبان بالا است، انتظار همه چیز دارند و انتظار این که به آن‌ها اجازه دهید نوشیدنی را خودشان انتخاب کنند انتخابی به حق است. یک جعبه چوبی چای کیسه‌ای از قبیل جعبه چوبی چای احمد، جعبه چای لیپتون و جعبه چوبی چای احمد می‌تواند حس احترام بیش‌تری را به میهمانان‌ القا کند، حسی که ایجادش خرج چندانی هم ندارد و با یک جست‌و‌جوی ساده می‌توان یک جعبه چوبی چای پیدا کرد و حتی طعم‌های مختلف چای را خود در آن چید و یک جعبه چوبی پذیرایی خوشگل و آبرومندانه داشت که تا حد زیادی رضایت میهمانان‌ را هم برآورده می‌کند.

چای احمد پیشتاز در تولید جعبه چای کیسه‌ای

چای احمد که یکی از پیشتازان عرصه بسته‌بندی و ارائه چای به بازار‌های مختلف است و از روزی که به بازار ایران آمد نوع دیگر و طعم و عطری متفاوت برای چای آورد، کاری کرده که چای مدرسان شریف مادر‌ها برای ما دوست‌داشتنی‌تر و عزیز‌تر شود، بتوان هر بار که چای می‌خوریم یک طعم و عطر جدید را تجربه کرد و حتی اگر خیلی چای‌خور و اهل چای هستیم در حدی که تابستان‌ها هم نوشیدن چای از سرمان نمی‌افتد به جای آن که مجبور باشیم چای داغ را سر بکشیم از چای سرد یا همان آیس تی استفاده کنیم که در طعم‌های متنوع در جعبه‌های چوبی، فلزی و مقوایی ارائه می‌شود و حتی در انواع طرح ساعت بیگ بن، اتوبوس دو طبقه قرمز لندن و باجه تلفن قرمز لندن ارائه می‌شود که جذابیت و زیبایی خاصی دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند انواع جعبه چای کیسه‌ای احمد در جعبه‌های چوبی را تهیه کنند. احمد جعبه چوبی چای کیسه‌ای را به صورت 100 عددی تا 48 عددی عرضه می‌کند که می‌توان با خرید هر کدام از این جعبه‌های چوبی که قابلیت ماندگاری تا مدت‌ها را بر روی میز کار و میز پذیرایی دارد بعد از تمام شدن محتویات جعبه، از آن پس با خرید بسته‌های چای احمد متناسب با سلیقه خود، به انتخاب جعبه‌های چوبی را پر کرد و در اختیار میهمانان قرار داد.

فرقی نمی‌کند که از جعبه پذیرایی چای کیسه‌ای و دمنوش گلستان استفاده می‌شود یا این که دوست دارید یکی از مصرف‌کنندگان چای احمد و خانواده محصولات متنوعش باشید، مهم این است که راهکاری را برای پذیرایی‌ انتخاب کرده‌ باشید که آن راهکار، میزبانی منحصر به فرد در برابر میهمانان‌ بسازد. به نظر می‌رسد که این روز‌ها حتی باید در فرهنگ خواستگاری‌ هم تغییر ایجاد شود و اگر روی میز پذیرایی خانه پدر عروس خانم جعبه چای پذیرایی دیده شود خیلی جدی به وصلت با آن‌ها فکر کرد!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حجرک

حجرک فعالیت خود را از سال 1390 به عنوان تامین کننده محصولات بهداشتی و خوراکی اصیل خارجی نظیر انواع قهوه، چای، دمنوش، شکلات و شوینده‌های مناسب انواع ماشین های ظرفشویی برای‌ فروشگاه های اینترنتی آغاز کرد. تخصص اعضای این شرکت به حوزه محصولات بهداشتی و خوراکی و تجربه آنها در تامین بیش از بیست هزار سفارش برای فروشگاه های متعدد موجب شد تا در سال 96 اقدام به تاسیس فروشگاه اینترنتی حجرک به منظور عرضه سریع و مقرون به صرفه تر این محصولات به مصرف کنندگان کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]