اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960820267617891

فروشگاه اینترنتی حجرک آغاز به کار کرد

کد: 13960820267617891

https://goo.gl/ajAJLU

، تهران , (اخبار رسمی): خرید اینترنتی محصولات شوینده و خوراکی خارجی از بهترین برندهای دنیا مانند فینیش، فیری، پریل، پرسیل، ونیش، نوتلا، نسپرسو و... با بهترین قیمت از طریق فروشگاه‌ی اینترنتی حجرک امکان‌پذیر شد.

شما می‌توانید محصولات بهداشتی و خوراکی مورد نیاز خود را با بهترین قیمت از این فروشگاه خریداری کرده و در هر کجای ایران در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید

حجرک فعالیت خود را از سال 1390 به عنوان تأمین کننده‌ی محصولات بهداشتی و خوراکی اصیل خارجی نظیر انواع قهوه، چای، دمنوش، شکلات و شوینده‌های مناسب انواع ماشین‌های ظرفشویی برای‌ فروشگاه‌های اینترنتی آغاز کرد. تخصص اعضای این شرکت در حوزه‌ی محصولات بهداشتی و خوراکی و تجربه‌ی آنها در تأمین بیش از بیست هزار سفارش برای فروشگاه‌های متعدد موجب شد تا در سال 96 اقدام به تأسیس فروشگاه اینترنتی حجرک به منظور عرضه‌ی سریع و مقرون به صرفه‌تر این محصولات به مصرف‌کنندگان کنند.

در این فروشگاه اینترنتی تمام تلاش خود را بر این اساس بنا کرده‌ایم تا محصولات خوراکی و بهداشتی متنوع را با بهترین کیفیت و به طور مستقیم از شرکت‌های تولیدی در اختیار خریداران قرار دهیم. این موضوع سبب شده است تا محصولات این فروشگاه بدون واسطه و با قیمتی پایین‌تر از نمونه‌های مشابه در بازار و دیگر فروشگاه‌های اینترنتی به دست خریداران برسد. از دیگر اهداف این فروشگاه اینترنتی، عرضه برندهای معتبر با تاریخ مصرف طولانی است به گونه‌ای که خریداران از کیفیت و ماندگاری کالاهای خریداری شده رضایت کامل داشته باشند.

فروشگاه اینترنتی حجرک با تجربه‌ی طولانی مدت و کسب نماد اعتماد الکترونیک رضایت شما از خرید و اصالت و کیفیت محصولات عرضه‌ شده در سایت را کاملاً تضمین می‌کند. شما می‌توانید محصولات بهداشتی و خوراکی مورد نیاز خود را با بهترین قیمت از این فروشگاه اینترنتی خریداری کرده و در هر کجای ایران در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حجرک

حجرک فعالیت خود را از سال 1390 به عنوان تامین کننده محصولات بهداشتی و خوراکی اصیل خارجی نظیر انواع قهوه، چای، دمنوش، شکلات و شوینده‌های مناسب انواع ماشین های ظرفشویی برای‌ فروشگاه های اینترنتی آغاز کرد. تخصص اعضای این شرکت به حوزه محصولات بهداشتی و خوراکی و تجربه آنها در تامین بیش از بیست هزار سفارش برای فروشگاه های متعدد موجب شد تا در سال 96 اقدام به تاسیس فروشگاه اینترنتی حجرک به منظور عرضه سریع و مقرون به صرفه تر این محصولات به مصرف کنندگان کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]