اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980404380237891

معرفی برخی از محصولات پنتن

آشنایی با برند پنتن و محصولات این برند

کد: 13980404380237891

http://bit.ly/2LvlCUn

، تهران , (اخبار رسمی): همه می‌­توانند روزهای بیشتری را با موهایی عالی بگذرانند؛ این شعار پنتن است. همه افراد به فکر مراقبت از موی خود هستند و در تلاشند تا موهای درخشان و ابریشمی داشته باشند. محصولات مراقبت از موی پنتن شامل کرم مو، ماسک مو و سرم مو، به افراد در رسیدن به این خواسته کمک می‌کند.

آشنایی با برند پنتن و محصولات این برند
معرفی محصولات پرو ویتامین ب 5 پنتن

ریزش مو، فرم بد و شلختگی آن به افراد سیمایی نامنظم و سطح پایین داده که موجب کاهش اعتماد به نفس و هم‌چنین کیفیت تصویری است که به دیگران ارائه می‌­دهند. ضمن این که، موی سالم نشان­ دهنده­ این است که بدن ما مواد مغذی و ویتامین­‌های مورد نیاز خودش را دریافت کرده و از سلامتی کامل برخوردار است.

اما این روزها، داشتن چنین مویی آنقدرها هم آسان نیست. فعالیت­‌های روزمره، آلودگی هوا، استرس و پرتوهای ماوراء بنفش نور خورشید، همگی می‌توانند موجب تخریب ریشه و ساقه موها شوند. در ادامه سعی شده بهترین راه‌‌ها برای رسیدگی به موها ارائه شود. یکی از روش‌های مناسب برای مراقبت از مو­ها، استفاده از محصولات مراقبت از موی پنتن است. 

تاریخچه محصولات مراقبت از موی پنتن

دکترهای سوییسی کاملا به طور اتفاقی محصولی را کشف کردند که تاریخچه­ مراقبت از مو را برای همیشه تغییر داد. در دهه 1940، آنان به سختی در حال تحقیق بر روی یک درمان کارا برای از­بین بردن نشانه­‌های زخم از روی پوست بودند. این درمان لازم بود به بازسازی دوباره­ پوست کمک کند. اما در حالی که پزشکان، مراجعان را بررسی می­‌کردند، متوجه تاثیر بی ­نظیر آن بر روی مو شدند. آنها در عین شگفتی متوجه شدند که موهایی که به این ماده آغشته شده بود، قوی‌تر شده و رشد بیشتری دارد. 

اما این تاثیر بی­نظیر از کجا نشات می­‌گرفت؟ از پرو ویتامین B5. بار دیگر، این شانس بود که به یاری محصولات مراقبت از موی پنتن آمد و آوازه Pro-Vitamin B5 به گوش مشتریان زیبایی در برترین فروشگاه­‌های اروپا رسید. محصولات حاوی این ویتامین، به سرعت به کالایی لوکس و گران تبدیل شد. ماسک موها و کرم موهای پنتن در شیک‌ترین سالن­‌های زیبایی از لندن و پاریس گرفته تا مادرید پخش شد.

در ابتدا، تنها تعداد محدودی از این محصولات تولید می­‌شد و همین باعث شده بود تا طرف‌دارهای بیشتری جذب آن شوند. تقاضای بالای محصولاتی جادویی برای مراقبت از مو باعث شد تا نام این برند آمریکایی، سر زبان‌ها افتد و فرمول اصلی محصولات مراقبت از موی پنتن (Pro-Vitamin B5) توسط سازمان ویتامین در سوییس به ثبت برسد. 

در ابتدا محصولات مراقبت از موی پنتن تنها در اروپا موجود بود، اما با گذشت سال­‌ها، صدها میلیون زن در تمام جهان از آن­ها استفاده می­‌کردند و اینگونه بود که پنتن به محبوب‌ترین برند مراقبت از مو تبدیل شد.

محصولات مراقبت از موی پنتن حاوی فرمولی ویژه و منحصر به فرد به نام Pro-V است که موها را قوی­‌تر کرده و زندگی­ تازه به آنها می­‌بخشد. پس از اینکه این فرمول برای اولین بار تولید شد، به طور مدام توسط متخصصین جهانی پنتن پیشرفت کرد. آنچه که حدود 70 سال پیش به طور اتفاقی آغاز شد، امروزه بهتر از هر زمان دیگری از موها مراقبتمی­‌کند. 

برخی از محصولات مراقبت از موی پنتن

  • شامپوی ترمیم کننده­ پنتن سری Pro-V

شامپوی ترمیم کننده­ پنتن به مدت 24 ساعت به موها آب رسانی کرده و آن­ها را به کلی دگرگون می‌کند. شامپوی ترمیم کننده­ پنتن دارای طیفی از مواد مغذی و حیاتی برای مو است. شامپوی پرو وی ترمیم کننده موی پنتن، با هرگونه آسیبی که به موها وارد شده مبارزه کرده و به مرطوب شدن موها از ریشه گرفته تا نوک آن کمک می­‌کند.می‌­توان با موهای خشک و شکننده خداحافظی کرده و موهای نرم و آب‌رسانی شده­‌ را آزاد کرد.

نحوه­ استفاده از شامپوی ترمیم کننده­ پنتن سری Pro-V: با این شامپو، موها را ماساژ داده، آب‌کشی کرده و دوباره باید تکرار شود. این شامپو مناسب موهای عادی و رنگ شده است. برای رسیدن به نتیجه­ بهتر، از نرم کننده پنتن نیز استفاده شود.

  •  ماسک موی معجزه آسای سه دقیقه‌­ای ترمیم ­کننده و محافظت­ کننده پنتن

افرادی که تمایل دارند موهای‌ آنها از هر زمان دیگری نرم­‌تر باشد، ماسک موی معجزه­ آسای سه دقیقه‌­ای ترمیم کننده و محافظت کننده­ پنتن را باید تهیه کنند تا به سرعت موهای خشک و شکننده­ خود را به موهایی سالم، درخشان و آب‌رسانی شده تبدیل کنند. این محصول به شدت به افرادی که از داشتن موهای خشک رنج م‌ی­برند، توصیه م‌ی­شود. چرا که علاوه بر نرم و درخشان کردن موها، آن­ها را در برابر آسیب‌های متفاوت نیز مقاوم کرده و خاصیت ضد‌شکنندگی به موها می‌دهد.

نحوه استفاده از ماسک موی معجزه آسای 3 دقیقه ­ای ترمیم ­کننده و محافظت­ کننده پنتن: ماسک مو باید به موهای تمیز و مرطوب مالیده شود. از نوک موها شروع کرده تا ریشه‌ها. موها را به مدت سه دقیقه به حال خود گذاشته و سپس آبکشی کرد. حال می‌­توان تاثیر معجزه آسای این محصول را تنها در سه دقیقه مشاهده کرد. از این محصول باید به طور روزانه استفاده کرد.

  • سرم موی روغن آرگان پنتن

سرم موی روغن آرگان پنتن از محبوب­‌ترین محصولات این شرکت است. این سرم تنها محصولی است که میان موهای وز شده و خشک و موهایی لوکس و درخشان قرار دارد. ترکیبی از روغن آرگان و کمی پرو وی، کافیست تا موهایی درخشان و بدون چربی مزاحمی که با روغن‌های دیگر همراه است، داشت. نرمی موها تنها پس از یک بار استفاده از این سرم مو، تا 24 ساعت دوام می‌آورد. 

این سرم مخصوص افرادی است که به دنبال روغنی برای موهای خود هستند که به آن­ سیمایی چرب ندهد و آن­ را سنگین نکند. با این حال نرمی و لطافتی بی ­نظیر به ­آن ببخشد.

نحوه استفاده از سرم موی روغن آرگان پنتن: بهترین زمان استفاده از این محصول، بلافاصله پس از شستن آن است. اما هر زمان که احساس شود مو به مراقبت و یک تغذیه کامل نیاز دارد، می‌توان از این سرم مو استفاده کرد. بطری را قبل از استفاده، خوب تکان داد و میزان کمی از آن را به میانۀ مو تا انتهای نوک آن مالید. مو باید مرطوب باشد.پس کافیست آن­ها را با سشوار خشک کرده یا اجازه داد به طور طبیعی خشک شوند.

  • کرم موی گلد آب‌رسان و موج دهنده فوری پنتن

کرم موی گلد آبرسان و موج دهنده فوری پنتن به موهاتجربه‌ ای طلایی و نرم می­‌دهد. این کرم مو که توسط متخصصین ساخته شده و در حال حاضر در دست بسیاری از آرایشگرهای ماهر در سراسر دنیاست، عاری از سولفات و رنگ بوده و حاوی روغن آرگان است که به آسانی جذب موهای خشک یا مرطوب می­‌شود. پس از استفاده از این محصول، موها تا 72 ساعت آبرسانی می‌شوند. این محصول برای موهای فر و صاف مناسب است.

نحوه استفاده از کرم موی گلد آب‌رسان و موج دهندۀ فوری پنتن: باید کمی از کرم مو را بر کف دست ریخته و آن‌ها را به هم مالید. سپس دست­ها را در میان موها سُر داد و آن را به کرم آغشته کرد. دست­ را باید از میانه مو تا انتهای نوک آن کشید.

  • کرم مو آب‌رسان و ترمیم کننده فوری پنتن

افرادی که تمایل دارند به موهای آسیب دیده و رنگ شده­‌ مواد مغذی بیشتری برسانند و به آنها کمک کنند می‌توانند از کرم مو آب‌رسان و ترمیم کننده فوری پنتن استفاده کنند. این کرم مو مخصوص موهای رنگ شده و آسیب دیده است و به گونه‌­ای طراحی شده که رنگ مو را از بین نبرده و تنها با اضافه کردن لایه‌ای به روی موها، آن را تقویت و از آن محافظت می‌کند.

فرمول غنی و آب‌رسان این کرم مو، به داخل بافت موها نفوذ کرده و با این کار مواد مغزی را به طور تاثیرگذارتری به خورد مو می­‌دهد و با این کار باعث می­‌شود که مو در برابر آسیب‌های خارجی، مقاومت بیشتری داشته باشد. برای رسیدن به بهترین نتیجه، بهتر است این محصول را به همراه شامپو و نرم کننده مخصوص رنگ پنتن استفاده کرد.

نحوه استفاده از کرم مو آب‌رسان و ترمیم کننده فوری پنتن: پس از شستن و آبکشی موها، کرم را باید بر روی موها مالید. نیازی به آبکشی نیست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حجرک

حجرک فعالیت خود را از سال 1390 به عنوان تامین کننده محصولات بهداشتی و خوراکی اصیل خارجی نظیر انواع قهوه، چای، دمنوش، شکلات و شوینده‌های مناسب انواع ماشین های ظرفشویی برای‌ فروشگاه های اینترنتی آغاز کرد. تخصص اعضای این شرکت به حوزه محصولات بهداشتی و خوراکی و تجربه آنها در تامین بیش از بیست هزار سفارش برای فروشگاه های متعدد موجب شد تا در سال 96 اقدام به تاسیس فروشگاه اینترنتی حجرک به منظور عرضه سریع و مقرون به صرفه تر این محصولات به مصرف کنندگان کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی