اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960827268627891

همه چیز درباره شوینده های ماشین ظرفشویی

کد: 13960827268627891

https://goo.gl/KwLTem

، تهران , (اخبار رسمی): در این مطلب سعی داریم به تمامی سوالات شما در مورد شوینده‌های اصلی و فرعی ماشین ظرفشویی پاسخ بدهیم.

همه چیز درباره شوینده های ماشین ظرفشویی
همه چیز درباره شوینده های ماشین ظرفشویی

ما در حجرک، محصولات چند برند مطرح و خوش نام بین المللی را گردهم آوردیم که همه آنها ۱۰۰ درصد اصل بوده و شامل ضمانت بازگشت کالا تا ۷روز هستند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از سایت حجرک؛ شوینده‌ی اصلی ماشین ظرفشویی در سه شکل پودری، قرص و ژل تولید می‌شود. قرص‌ها قدرت بالاتری در شستشو دارند، ژل‌ها شستشوی ملایم‌تری داشته و پودر‌ها قیمت پایین‌تری دارند. هر یک از این محصولات توسط برند‌های مختلف و در انواع مختلفی تولید شده‌اند. ما در حجرک، محصولات چند برند مطرح و خوش نام بین المللی را گرد هم آورده‌ایم که همه‌ی آنها 100 درصد اصل بوده و شامل ضمانت بازگشت کالا تا ۷ روز هستند. همچنین همه‌ی محصولات پیش از ورود به سایت، از نظر کیفیت تست شده‌اند.

معرفی سایر اقلام ماشین ظرفشویی

نام محصول: نمک ماشین ظرفشویی

کارآیی: از بین برنده‌ی سختی آب ورودی به دستگاه

ضرورت استفاده: 100 درصد

هیچ‌گاه ماشین ظرفشویی خود را بدون نمک روشن نکنید. استفاده از ماشین با مخزن نمک خالی، به علت وجود سختی آب به دستگاه شما آسیب می‌رساند.

 

نام محصول: جلادهنده ماشین ظرفشویی

کارآیی: مکمل خشک کن دستگاه

ضرورت استفاده: بستگی به نوع شوینده و قدرت خشک کن دستگاه دارد.

جلادهنده یا روغن براق کننده، در مرحله‌ی آخر وارد سیکل شستشو شده و به خشک‌کن دستگاه کمک می‌کند تا هیچ لکه‌ی آبی بر روی ظروف باقی نماند. در صورت بالا بودن قدرت خشک‌کن دستگاه و استفاده از شوینده‌هایی مانند قرص کوانتوم فینیش که میزان جلادهنده‌ی کافی در آنها وجود دارد، نیازی به استفاده از این محصول ندارید.

 

نام محصول: جرم‌گیر ماشین ظرفشویی

کارآیی: از بین برنده‌ی جرم و رسوبات دستگاه

ضرورت استفاده: بله، پس از هر ۶۰ بار استفاده از دستگاه

پس از هر ۶۰ بار استفاده از ماشین ظرفشویی، یک بار جرم‌گیری لازم است. جرم‌گیر‌ها رسوبات آهکی و چربی‌ها را از لوله‌ها و منافذ داخلی ماشین ظرفشویی پاک کرده و موجب افزایش طول عمر آن می‌شود.

 

نام محصول: بوگیر ماشین ظرفشویی

کارآیی: مانع از ایجاد بوی نامطبوع در دستگاه 

ضرورت استفاده: خیر، عدم استفاده مشکلی پیش نمی‌آورد.

قرارگیری ظرف‌ها در فضای مرطوب و کوچک ماشین ظرفشویی ممکن است باعث ایجاد بوی نامطبوعی شود. استفاده از بوگیر ماشین ظرفشویی باعث می‌شود زمانی که ماشین از ظرف‌های کثیف یا حتی تمیز پر است، بوی نامطبوع نگیرد. توجه کنید که اگر ماشین ظرفشویی خالی شما بوی نامطبوع دارد، به جرم‌گیری احتیاج داشته و مشکل با استفاده از بوگیر حل نمی‌شود.

 

نام محصول: الماس ماشین ظرفشویی

کارآیی: مانع از آسیب دیدن ظروف در ماشین ظرفشویی

ضرورت استفاده: اختیاری است.

الماس محافظ ظروف، با ایجاد یک لایه‌ی محافظتی بر روی ظرف‌ها، از آن‌ها در برابر خط و خش، از بین رفتن طرح، رنگ و لعاب محافظت می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حجرک

حجرک فعالیت خود را از سال 1390 به عنوان تامین کننده محصولات بهداشتی و خوراکی اصیل خارجی نظیر انواع قهوه، چای، دمنوش، شکلات و شوینده‌های مناسب انواع ماشین های ظرفشویی برای‌ فروشگاه های اینترنتی آغاز کرد. تخصص اعضای این شرکت به حوزه محصولات بهداشتی و خوراکی و تجربه آنها در تامین بیش از بیست هزار سفارش برای فروشگاه های متعدد موجب شد تا در سال 96 اقدام به تاسیس فروشگاه اینترنتی حجرک به منظور عرضه سریع و مقرون به صرفه تر این محصولات به مصرف کنندگان کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]