اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709213330710373

کاربرد رنگ مرجانی در دکوراسیون

کد: 139709213330710373

https://goo.gl/dVAewP

، آران و بیدگل , (اخبار رسمی): موسسه پانتون که حدود ۲۰ است رنگ سال را انتخاب می‌کند. امسال برای انتخاب آن به زندگی زیر دریا تمرکز کرده و رنگ مرجانی زنده را رنگ سال اعلام کرده است. مرجانی رنگی است که مطمئنا اکثر شرکت‌های طراحی لباس مد و فشن، فرش، دکوراسیون داخلی و … از آن در طراحی‌های جدید خود استفاده خواهند کرد.

کاربرد رنگ مرجانی در دکوراسیون
رنگ سال 2019 ، رنگ مرجانی

موسسه پانتون امسال رنگ مرجانی زنده را رنگ سال عنوان کرده است که برخی از آن با عناوین صورتی مرجانی یا مرجانی سایه سرخ نیز یاد می‌کنند. شاید مهمترین دلیل انتخاب این رنگ جلب توجه مردم به جزایر مرجانی living corals باشد که محل زندگی خیلی از موجودات دریایی است که رو به انقراض هستند. رنگ مرجانی با کد رنگی fa7268 است. مرجانی رنگی است که مطمئنا اکثر شرکت‌های طراحی لباس مد و فشن، فرش، دکوراسیون داخلی و … از آن در طراحی‌های جدید خود استفاده خواهند کرد. امسال شاهد استفاده از رنگ مرجانی در رنگ لباس و دکوراسیون خواهیم بود.

جالب است بدانید نایب رییس موسسه رنگ پنتون، لوری پرسمن، قبل از این که رنگ سال جدید را معرفی کند، درباره این رنگ گفته است: ما الگوی استفاده از رنگ‌ها را در جوامع و میان مردم دنبال می‌کنیم. با در نظر گرفتن نظریه «تمرکز» پیش‌بینی می‌کنیم که در سال‌های آتی و خصوصا سال ۲۰۱۹، مردم به چه رنگی تمایل بیشتری پیدا خواهنند کرد. در دنیای حاضر به دلیل تنوع بسیار زیاد رنگ‌ها، باید پیش‌بینی کنیم که جامعه به چه رنگی تمایل پیدا خواهد کرد تا بتوانیم صنعت مد‌ را با توجه به رنگ هر سال و به سوی آینده‌ ای رنگارنگ و خلاق هدایت کنیم.

لاتریس آیزمن، یکی دیگر از اعضای این موسسه گفته است : ویژگی‌های جذاب و دوست داشتنی مرجان متحرک، طیف وسیعی از نیازهای طراحان را در ارتباط با طراحی انواع پروژه‌های گرافیکی را پاسخگو است.

دکوراسیون مرجانی:

در دکوراسیون داخلی از سبک‌های مختلفی برای تزیینات استفاده می‌شود مثلا سبک ساحلی، سبک مدرن، سنتی، ییلاقی، مینیمال، کلاسیک و انگلیسی. دکوراسیون زیبا باعث آرامش و جذب ساکنان منازل می‌شود. سبک ساحلی ترکیبی از نور و رنگ‌های روشن است که حس شادابی را برای افراد به وجود می‌آورد.

اجرای دکوراسیون داخلی به سبک ساحلی و مرجانی که با نام دکوراسیون مرجانی می‌توان آن را نامبرد، در فصل تابستان حس خنک و ساحلی ایجاد می‌کند. استفاده از رنگ مرجانی در این سبک طراحی ذهن را به سمت دریا می کشاند و فضایی روشن با پالت های رنگی الهام گرفته از مرجان‌ها، صدف، دریا و آسمان ایجاد می‌کند.

سبک روح بخش و پرنسیم ساحلی بی‌درنگ همه را به ساحل دریا می‌برد بدون توجه به موقعیت مکانی که اکنون در آن هستند. . منزل  کوچک مرجانی با ظاهری ناآشنا را می‌توان سرآغاز انقلابی در طراحی دکوراسیون دانست.

ایده‌های رنگ مرجانی در دکوراسیون داخلی:

۱ – استفاده از چراغ‌های مدرن با نور مرجانی در دکوراسیون منزل 

۲- استفاده از رنگ‌های مرجانی برای دیوارهای اتاق پذیرایی

۳ – استفاده از درب های مرجانی برای طراحی  اتاق کودک

۴- ترکیب رنگ مرجانی و آبی فیروزه‌ای برای  چیدمان مبلمان

۵-  برای انتخاب فرش بهتر است از رنگ‌های مانند آبی و کرم برای دکوراسیون مرجانی  انتخاب کرد چرا که رنگ مرجانی در کنار رنگ های سردی همچون کرم ، طوسی روشن و آبی یا فیروزه ای، گرمابخش و خوشایند جلوه خواهد کرد .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرش خاوران

شرکت فرش گلبید بیدگل با برند خاوران تولید کننده فرش 700 تمام اکریلیک در آران و بیدگل است . شرکت فرش گلبید بیدگل با برند رسمی خاوران در سال 1373 به ثبت رسیده است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]