اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710023351610373

ویژگی‌های فرش هفتصد شانه

کد: 139710023351610373

https://goo.gl/rVy5RA

، آران و بیدگل , (اخبار رسمی): فرش ماشینی هفتصد شانه گوی سبقت را از بقیه فرش‌های ماشینی خواهد ربود چرا که قیمت فرش ۷۰۰ شانه به مراتب پایین‌تر از فرش‌های 1000 و 1200 است هر چند نخ آنها یکسان است.

ویژگی‌های فرش هفتصد شانه
فرش فلورا 700 شانه محصولی از خاوران

فرش ماشینی ۷۰۰ شانه گوی سبقت را از بقیه فرش های ماشینی خواهد ربود. چرا که تمام فرش های ۷۰۰، ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ شانه از نظر.جنس و نخ تقریبا یکسان بوده ولی فرش 700 شانه ضخامت آنها بالاتر است و از طرفی  قیمت فرش ۷۰۰  شانه به مراتب پایین‌تر از فرش‌های 1000 و 1200 است.

تفاوت‌های فرش 700 شانه با دیگر فرش‌ها:

تفاوت‌های کیفی اندکی وجود دارد که باعث کاهش قیمت می‌شود. شانه و تراکم در تفاوت فرش‌ها با یکدیگر نقش اساسی دارد؛ فرش ماشینی 1200 شانه به دلیل تراکم و شانه بالا دارای ویژگی‌هایی چون ریز نقش بودن فرش، کوتاه‌تر بودن نخ خاب فرش، نرمی و لطافت بالا و مهم‌ترین ویژگی فرش 1200 شانه یعنی طول عمر بالای فرش نسبت به دیگر فرش‌ها است . چرا که این فرش به دلیل تراکم بالا به عبارتی تو پرتر و متراکم‌تر است و همین عمر سبب دوام و مقاومت فرش می‌شود.

اما به این معنا نیست که فرش 700 شانه بی‌کیفیت و طول عمر کمی دارد. البته از نقطه‌نظر دیگری هم می‌توان به این قضیه نگاه کرد و آن کاربرد است؛ وقتی قرار است فرشی برای اتاق خواب یا نشیمن تهیه کنید دیگر چندان لزومی ندارد که به سراغ گران‌ترین فرش ماشینی بازار بروید. فرش 700  از فرش 1000 شانه و 1200 شانه ضخامت بیشتری دارد و به دلیل همین ضخامت بیشتر مشتریان و طرفداران زیادی دارد.

 برخی از مشتریان هستند که بیش از طرح و زیبایی‌هایی که در فرش 1000 شانه و 1200 است، ضخامت و استحکام قالی‌هایی را که خریداری می‌کنند برای‌شان مهم‌تر است و به همین دلیل این کالاها را انتخاب می‌کنند.

مشخصات فرش 700 شانه:

عمر فرش‌های ماشینی در نتیجه عوامل مختلف ممکن است متغییر باشد.

نخستین و مهم‌ترین عامل جنس نخ به کار رفته در فرش ماشینی است. بهترین جنس، نخی است که ۱۰۰ درصد اکریلیک  است. پس اگر قصد خرید فرش ماشینی با جنسی مرغوب دارید یادتان باشد که در هنگام خرید به جنس و نخ به کار رفته در آن توجه کنید. فرش‌های تمام اکریلیک نسبت به نخ‌های دیگر نرمتر و لطیف‌تر هستند.  همچنین نخ‌های اکریلیک روشن‌تر هستند و نمایی بهتر و زیباتر به نمایش می گذارند.

فرش ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ و سایر مدل‌هایی که تراکم خوبی دارند نیز زیبا هستند. زیرا این روزها دستگاه‌های بسیار پیشرفته‌ای برای بافت فرش در کارخانه تولیدی خاوران وجود دارند. این دستگاه‌ها مانند دستگاه HCP ، ضمن سرعت بخشیدن به بافت و تولید فرش، در پیاده‌سازی نقشه دلخواه و جلوه رنگ‌های متنوع نیز بسیار درخشان عمل می‌کنند.

قابلیت استفاده‌ی این دستگاه‌ها از مواد مختلف برای تولید قابل توجه است. بنابراین نوعی درجه‌بندی کیفی هم در میان انواع فرش ماشینی ۷۰۰ شانه به وجود می‌آید.

طرح‌های بسیار زیبای ایرانی در نقشه‌ی بافت فرش‌های ماشینی خاوران  به کار گرفته می‌شوند. بسیاری از مدل‌های فرش ماشینی ۷۰۰ شانه از طرح‌های معروف طراحان به نام استفاده می‌کنند. از نظر تنوع رنگ نیز باید گفت که فرش ۷۰۰ شانه در ۲ نوع ۸ رنگ و ۱۰ رنگ تولید می‌شود. البته اختلاف قیمت این دو نوع چندان زیاد نیست. فرش ۷۰۰ شانه خاوران  از جمله باکیفیت‌های این بازار است و دست خریدار را در انتخاب طرحی مطابق سلیقه خود کاملا باز می‌گذارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرش خاوران

شرکت فرش گلبید بیدگل با برند خاوران تولید کننده فرش 700 تمام اکریلیک در آران و بیدگل است . شرکت فرش گلبید بیدگل با برند رسمی خاوران در سال 1373 به ثبت رسیده است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید