اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803013700110373

راهنمای انتخاب فرش برای دکوراسیون

کد: 139803013700110373

http://bit.ly/2MgUASD

، آران و بیدگل , (اخبار رسمی): انتخاب فرش مناسب برای منزل یکی از عواملی است که در شیک و زیبا شدن خانه تاثیر گذار است. در انتخاب فرش برای منزل بهتر است با دقت عمل کرد و به نکات مهمی که در ادامه بررسی شده‌اند، توجه داشت.

راهنمای انتخاب فرش برای دکوراسیون
راهنمای انتخاب فرش برای دکوراسیون

فرش یکی از مهمترین وسایل منزل است که در زیبایی دکوراسیون و چیدمان خانه تاثیر فراوانی دارد

فرش‌های ۷۰۰ شانه دارای تنوع در نوع هستند که می‌توان به فرش‌های 8 و 10 رنگ اشاره کرد. کیفیت و قیمت مناسب فرش‌های 700 تمام اکریلیک باعث مرغوب شدن آن شده و این فرش به یکی از انتخاب‌های مردم تبدیل شده است.

بررسی فاکتور‌هایی که در زمان خرید و انتخاب فرش ماشینی خوب باید مورد توجه قرار گیرند به شرح زیر هستند:

  • برای انتخاب بهترین فرش ماشینی، باید شیوه استفاده از اتاق و نوع کاربرد آن‌ را در نظر داشت
  • در زمان خرید فرش ماشینی باید به سبک زندگی‌ توجه داشت. برای خانواده‌هایی که دارای کودک هستند، حیوانات خانگی دارند و ورزشکار هستند، بهتر است از طرح‌ها و نقش‌هایی استفاده شود که شلوغ و تیره هستند و کثیفی را نمایان نمی‌کنند.
  • باید توجه کرد که فرش‌های تک رنگ تیره، مانند سرمه‌ای و گردویی به سادگی لکه‌های روشن و یا دوده‌ها را نمایان می‌کنند و فرش‌هایی که دارای رنگ‌های بسیار روشن هستند، مانند  کرم گرد و غبار و جای پا را نشان می‌دهند.
  •  محیط داخلی خانه را هم باید بررسی کرد تا مشخص شود که بیشتر چه نوع کثیفی شامل آن می‌شود و سپس رنگ فرش را انتخاب کرد
  •  اگر خانه فضای کوچکی دارد و تصمیم گرفته شده که فضای خانه بزرگ‌تر نشان داده شود بهتر است از فرش‌های ماشینی روشن استفاده کرد
  •  فرش‌های اکریلیک اغلب دارای پرز دهی در چند هفته ابتدایی خرید هستند، اما ادامه پرزدهی پس از این مدت نشانه‌ای بر نامرغوب بودن فرش است.

انتخاب فرش براساس رنگ و مد

مردم برحسب سلیقه خود فرش انتخاب می‌کنند اما در خرید فرش به جز سلیقه، مد روز نیز دخالت دارد. تا چندی پیش افراد بیشتر فرش‌هایی انتخاب می‌کردند که رنگ‌های روشن داشت اما رفته رفته با روی کار آمدن فرش‌های گردویی یا قهوه‌ای سوخته تمایلات به سمت آنها کشیده شد.

اکنون نیز رنگ سورمه‌ای بیشتر از همه رنگی خریدار دارد؛ مخصوصا مدل‌هایی که دور آنها را با نخ ابریشم دوخته‌اند و نسبتا گران‌تر از فرش‌های دیگر هستند.

  • فرش‌های زمینه سورمه‌ای

فرش‌های زمینه سورمه‌­ای، دارای رنگی بسیار آرامش بخش هستند. رنگ سورمه‌ای نشان دهنده‌ی آرامش کامل است. این رنگ، از یک تاثیر آرام بخش در سیستم اعصاب مرکزی برخوردار است. فشار خون، نبض و تنفس را کاهش می‌دهد و این در حالی است که مکانیسم‌های خود محافظ برای تجدید نیروی بدن را فعال می‌کند.

بدن انسان خود را با آرامش و تجدید قوا تطبیق می‌دهد، به طوری که در هنگام بیماری و خستگی نیاز به این رنگ بیشتر می‌شود. از نظر روانشناسی، گرایش به حساس بودن و سهولت دل آزرده شدن نیز افزایش می‌یابد.

ترکیب سرمه‌ای و طوسی قابلیت این را دارد که خانه‌ای لوکس و مجلل به ارمغان آید. می‌توان فرش سرمه‌ای را با کاناپه  طوسی رنگ هماهنگ کرد که البته بهتر است یکی از دیوارها به رنگ طوسی باشد.

  • فرش‌های زمینه کرم

فرش‌های 700 شانه زمینه کرم، دارای رنگی بسیار چشم نواز هستند زیرا رنگ آنها به هیچ وجه چشم را آزار نمی­‌دهد و در عین حال باعث آرامش و تسکین چشم نیز می‌­شود و برای خانه رنگی بسیار شیک است. رنگ­‌های خنثی مانند کرم در هر محیطی کاربرد دارند چرا که می‌ توانند به عنوان رنگ تکمیلی در کنار هر رنگی استفاده شوند، به همین دلیل برای هر اتاقی از خانه مناسب هستند.

علاوه بر این کارشناسان توصیه می­‌کنند برای فضاهایی با وسعت کم از فرش ‌هایی با ترکیب رنگ روشن استفاده شود زیرا هر چه کف روشن‌تر باشد فضا بزرگتر و نورانی‌ است. پس اگر قرار است اتاقی که کوچک است را بزرگ‌تر نشان داد و به گونه‌ای بازتر باشد فرش زمینه کرم انتخابی مناسب است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرش خاوران

شرکت فرش گلبید بیدگل با برند خاوران تولید کننده فرش 700 تمام اکریلیک در آران و بیدگل است . شرکت فرش گلبید بیدگل با برند رسمی خاوران در سال 1373 به ثبت رسیده است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل