اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802053630810373

فرش خاوران از جدیدترین بخش وب‌سایت خود به نام تست دکوراسیون رونمایی کرد

کد: 139802053630810373

http://bit.ly/2IZAoRS

، آران و بیدگل , (اخبار رسمی): فرش خاوران از جدیدترین بخش وب سایت خود به اسم تست دکوراسیون رونمایی کرد. این بخش به مشتریان این امکان را خواهد داد تا فرش مورد نظر خود را به صورت پهن شده در دکوراسیون‌های مختلف مشاهده کنند.

تست دکوراسیون
تست دکوراسیون فرش خاوران

به کمک این ویژگی جدید وب‌سایت خاوران، می‌توان فرش مورد نظر خود را به صورت پهن شده در دکوراسیون‌های مختلف مشاهده کرد

شرکت فرش خاوران این امکان را برای مشتریان خود به وجود آورده که با توجه به نوع رنگ‌بندی دکوراسیون فرش انتخاب شده خود را به صورت پهن شده مشاهده کنند. این بخش به خریداران کمک می‌کند با اطمینان بیشتر خرید راحت‌تری انجام دهند. چرا که یکی از مشکلات افراد در خرید فرش مخصوصا خرید اینترنتی فرش این است نمای فرش پهن شده چگونه است؟ 

در واقع یکی از مهمترین عناصر دکوراسیون در هر خانه، فرش است. فرش‌ها، یک اثر هنری محسوب می‌شوند و نقش‌ها و انواع مختلفی دارند که هر یک سبک و حال و هوای خاصی در خانه ایجاد می‌کنند. این تنوع در بسیاری موارد موجب سردرگمی خریداران و در نهایت انتخاب فرش‌های نامناسب می‌شود. بیشتر افراد به فروشگاه‌ها مراجعه و با توجه به بودجه خود بهترین فرش را انتخاب می‌کنند. نکته‌ای که معمولا فراموش می‌شود این است که آیا فرش متناسب با دکوراسیون منزل است یا خیر؟

علاقه‌مندان می‌توانند از بخش تست دکوراسیون در سایت فرش خاوران بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرش خاوران

شرکت فرش گلبید بیدگل با برند خاوران تولید کننده فرش 700 تمام اکریلیک در آران و بیدگل است . شرکت فرش گلبید بیدگل با برند رسمی خاوران در سال 1373 به ثبت رسیده است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی