اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709213331810239

راهنمای خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری با رنگ قهوه‌ای

کد: 139709213331810239

https://goo.gl/oy3t6D

، تهران , (اخبار رسمی): قهوه‌ای رنگی است که اغلب توجه کافی به آن نمی‌شود در حالی که یکی از رنگ‌های بسیار مهم در دکوراسیون داخلی به شمار می‌آید. درست است که استفاده از رنگ قهوه‌‌ای به تنهایی، حس خستگی را به انسان منتقل می‌کند اما ترکیب این رنگ با رنگ‌های شاد می‌تواند حس تازه‌‌ای را در منزل به وجود آورد.

راهنمای خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری با رنگ قهوه ای
راهنمای خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری با رنگ قهوه‌ای

یکی از پرطرفدارترین و مشهورترین ست‌ها برای دکوراسیون منازل، کرم و قهوه‌ای است. استفاده از رنگ کرم به عنوان مکمل رنگ قهوه‌‌ای سبب روشن شدن فضای اتاق می‌شود

ترکیب رنگ قهوه‌‌ای با کرم

یکی از پرطرفدارترین و مشهورترین ست‌ها برای دکوراسیون منازل، کرم و قهوه‌ای است. استفاده از رنگ کرم به عنوان مکمل رنگ قهوه‌‌ای سبب روشن شدن فضای اتاق می‌شود.

ترکیب رنگ قهوه‌ای با سفید

ترکیب رنگ قهوه‌‌ای و سفید از زمان پیدایش جهان حضور داشته و به همین خاطر ترکیب این دو، حالتی کلاسیک درست مانند سیاه و سفید دارد. تضاد موجود بین رنگ‌‌های قهوه‌‌ای و سفید سبب جذابیت بیشتر و خاص بودن این ترکیب می‌‌شود.

ترکیب رنگ قهوه‌ای با آبی

یکی از نوستالژی‌های زمان کودکی اکثر افراد حوض کوچک آبی رنگ و درختان بزرگی بوده است، قرار گرفتن این دو رنگ در کنار هم در ذهن بسیاری از ما جای گرفته است. قهوه‌ای رنگی گرم است، آبی رنگی سرد به حساب می‌آید. اما این دو رنگ در طبیعت حضوری چشم‌گیری دارند: در زمستان یا پاییز درختان قهوه‌ای رنگ در زمینه آسمان آبی قرار می‌گیرند یا ساحل در برابر اقیانوس آبی.

ترکیب رنگ قهوه‌ای با سبز

ترکیب قهوه‌ای با سبز دقیقا همانند ترکیب قهوه‌ای و آبی که ما را به طبیعت می‌برد، عمل می‌کند. به طور مثال درخت که تنه، ساقه و شاخه‌های قهوه‌ای رنگ آن با رنگ سبز برگ به زیبایی ترکیب می‌شود. اگر به دنبال رنگی هستید که حس تازه‌ای به فضای اتاق قهوه‌‌ای دهد، رنگ سبز انتخاب درستی است.

ترکیب رنگ قهوه‌ای با صورتی

اگر خواستار دکوراسیونی زنانه هستید یا اینکه می‌خواهید اتاق خواب خود را تزیین کنید، یکی از بهترین ترکیب‌ها همین مورد است. رنگ قهوه‌ای سبب تیره و دلگیر شدن فضا‌های داخلی می‌‌شود و استفاده از رنگ صورتی سبب می‌شود تا فضای اتاق، روشن‌‌تر و لطیف‌تر به نظر برسد.

برای شناخت ویژگی‌های کلی رنگ قهوه‌ای از بعدهای مختلف در ادامه مطالبی از کتاب روانشناسی کاربردی از لئاتریس آیزمن آورده شده است:

قهوه‌ای رنگی است کاملاً تداعی کننده رنگ زمین با خانه و اجاق آن، جوهره اصلی پایداری.

قهوه‌ای به لحاظ تاریخی و به دلیل ماندگاری واقعی­، در دوره­‌های پیش هوشیاری (بشر) دوباره زنده شد و قدرت گرفته است.

باید به قهوه‌ای بیش از هر رنگ دیگری به دلیل موارد استفاده‌اش و محتوایش فکر کرد. تونالیته­‌های متفاوت آجری، قهوه­‌ای، برنزه (قهوه‌ای مایل به زرد)، خاکی (گلی) و سفالی به عنوان ریشه­‌دارترین، هوشیارترین و استوارترین، سایه رنگ­‌ها هستند چون آنها به شکل اجتناب‌ناپذیری با زمین در ارتباط هستند. رنگ زمین معمولاً بیانگر واکنش مثبت است. بعضی از مصرف­‌کنندگان رنگ قهوه‌ای را مرتبط با چرکی و کثیفی می­‌دانند و به آن به ­عنوان رنگی که در صنعت مد جنجال برانگیز است نگاه نمی‌کنند.

اخیراً رنگ قهوه­‌ای بیش از گذشته توجه و احترام همگان را به خود جلب کرده است، که بخش اعظم آن ناشی از ویژگی­‌های قهوه‌ای خوش‌نامی چون قهوه‌ی  خوش­دم اسپرسو (Espresso) و یا رنگ پتینه­‌ای براق روی چرم‌های قهوه‌ای، در هر دو دنیای مد و طراحی داخلی است.

در صنعت لوازم خانگی، رنگ قهوه­‌ای به دلیل ارتباطش با قدمت زمین، از مقبولیت بیشتری برخوردار است. مردم در یک طراحی داخلی قهوه­ ای رنگ، احساس امنیت بیشتری می­‌کنند و این به واسطه‌ی یک واکنش حک شده در ذهن آدمی است که به سال‌های غارنشینی برمی­‌‌گردد. محیطی که در آن امنیت مطلق از دست شکارچیان وجود داشت.

در یک زمان تصور می­ شد که قهوه ­ای با زمینه ی زرد، رنگ بی­ کلاسی است و فقط برای موارد بی­ اهمیت و کالاهای سودجویانه باید استفاده شود.

حالا دیگر این تفکر درست نیست، چون رنگ­‌های روستایی سفالین به شکل موفقیت‌آمیزی در مقابل دیدگان بسیاری از افراد سطح بالا مورد استفاده و ترکیب قرار می­‌گیرد.

از منظر زمینی و خانگی رنگ قهوه‌ای سال­‌ها است نقش مهمی را در زمینه صنایع غذایی ایفا می‌کند. پاسخ بلافاصله به یک نان قهوه­‌ای، جو قهوه‌ای و غلات (در ذهن) این است که آن‌ها سالم و بی­‌خطر و جزئی اساسی در زندگی انسان­‌ها هستند. جالب اینجا است که قهوه‌ای هم نماینده کاملاً متفاوت و متضاد خوشمزه‌ترین و وسوسه‌کننده­‌ترین خوراکی دلپذیر یعنی شکلات است. خواه سالم و خام باشد یا خوشمزه و مضر، ولی قهوه‌ای نماینده طعم‌های خوشمزه است و برای محصولاتی که مرتبط با مواد غذایی یا محی‌­ هایی که غذا در آنجا سرو می‌شود، بسیار مناسب است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیاکو

شرکت ابنیه سازان ستاوند مالک برند تجاری دیاکو، در عرصه تولید کاغذهای دیواری و پوستری از پیشگامان شناخته شده ایرانی است. این شرکت با بهره گیری از متخصصین و کارشناسان خبره توانسته است با توسعه شبکه نمایندگی خود محصولاتی با کیفیت را به تمامی ایرانیان برساند. همچنین محصولات این شرکت به کشورهای عراق و افغانستان در حال صادرات است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل