اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709213331910239

راهنمای خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری با رنگ زرد

کد: 139709213331910239

https://goo.gl/NH8KZT

، تهران , (اخبار رسمی): رنگ زرد در دکوراسیون شادی و هیجان را ایجاد می‌کند. طیف رنگ‌های زرد مثل لیمویی، حس سر زندگی و نشاط و زرد طلایی احساس گرما و آرامش را در فضا ایجاد می‌کنند.

راهنمای خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری با رنگ زرد
راهنمای خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری با رنگ زرد

این رنگ در فنگ‌شویی نشان دهنده عنصر زمین، سلامت و نشاط است. برای جریان بهتر این نیروی مثبت از آن در فضای مرکزی و قلب خانه‌ استفاده کنید تا به سادگی احساس گرما و سلامت به تمام بخش‌های خانه منتقل شود.

رنگ زرد را می‌توان مادر طبیعت دانست. از گل‌های همیشه بهار را در فضای بیرونی و باغچه‌ی خود استفاده کنید و تماشاگر جادوی رنگ زرد باشید.

رنگ زرد برای اتاق کار و اتاق کودکان یکی از بهترین گزینه‌ها است زیرا با وارد شدن رنگ زرد به فضا انرژی محیط چند برابر می‌شود. البته باید مراقب باشید تا زیاد از رنگ زرد استفاده نکنید زیرا باعث حواس پرتی می‌شود. بهتر است این رنگ را با سبز یا قهوه‌ای ترکیب کنید تا فکر شما به خلق ایده‌های جدید تشویق شود.

ترکیب رنگ زرد با بنفش

این دو رنگ یکی از آن ترکیب‌های منحصر به فرد هستند. اگر می‌خواهید جلوه باشکوهی به فضای خود بدهید ترکیب رنگ زرد و بنفش همان ترکیبی است که به آن نیاز دارید، اما توجه داشته باشید که رنگ بنفش تیره را رنگ دوم انتخاب کنید، چرا که این رنگ فضا را گرفته می‌کند، اما رنگ زرد که رنگ غالب باشد به خوبی می‌تواند فضا را دگرگون کند.

ترکیب رنگ زرد با آبی

یک ترکیب بی نظیر برای اتاق خواب!

منظور از زرد یک زرد پر رنگ و براق نیست، بلکه استفاده از طیف‌های لیمویی در کنار آبی نسبتا تیره است که می‌تواند یک ترکیب فوق‌العاده ایجاد کند.

ترکیب رنگ زرد با نارنجی

اگر نشانه‌های افسردگی را در فضای خود احساس می‌کنید تاثیر ترکیب نارنجی با زرد را در فضا فراموش نکنید. اتاق کودک یا حتی نشیمن و فضای غذاخوری همان محلی است که باید سرشار از این ترکیب دوست‌داشتنی باشد.

ترکیب رنگ زرد با قهوه‌ای

اصولا استفاده از رنگ‌هایی مثل قهوه‌ای فضا را تیره می‌کند برای جلوگیری از این موضوع می‌توان از یک رنگ روشن مثل شیری، کرم و زرد کم رنگ برای تعادل فضایی استفاده کرد. این ترکیب برای فضاهای کوچک فوق العاده ترکیب مناسبی است.

ترکیب رنگ زرد با طوسی

رنگ زرد براق یا زردی که ته رنگ نارنجی را با خود به همراه دارد می‌تواند به خوبی در کنار طوسی زغالی و یا حتی طوسی سرد و کم رنگ ترکیب مناسبی باشد. یکی از ترکیب‌های کاملا مدرن است که می‌تواند فضا را روشن‌تر و بازتر کند.

ترکیب رنگ زرد با سیاه

این ترکیب بی نظیر برای خاص پسندها است. رنگ زرد با مشکی برای فضاهای لوکس و مجلل به کار برده می‌شود. مثال بارز این ترکیب، کارهای ورساچه، طراح ایتالیایی است که با ترکیب دو رنگ زرد و مشکی مجموعه‌های لوکسی در لباس، وسایل پذیرایی، مبلمان و ... خلق کرده است.

ترکیب رنگ زرد با سفید

ترکیب رنگ سفید با زرد محیط را تمیز نشان می‌دهد. رنگ سفید تازگی و سادگی می‌‌بخشد و اضافه کردن رنگی دیگر به آن، کنتراست و عمق ایجاد می‌‌کند. برای شناخت ویژگی‌های کلی رنگ زرد از بعدهای مختلف در ادامه مطالبی از کتاب روانشناسی کاربردی از لئاتریس آیزمن آورده شده است:

در همه جوامع زرد مساوی است با شکوه، جلال و گرمای خورشید.

زرد همواره طلوع خورشید را مجسم می‌سازد و نماد روشنایی و گرما است. رنگی که به دلیل احساس تخیل و روشنگری و به واسطه خودش با نور نیرومند خورشید شناخته می‌شود. در روشن‌ترین نوع خود، مصرف‌کنندگان، زرد را به عنوان رنگی بشاش، جاافتاده و دلپذیر می‌دانند.

زرد داودی روشن، مساوی با سرزندگی است. گر چه در مقایسه با زرد کمرنگ تر بیشتر به عنوان رنگی انرژیک و جاذب نگاه است. زرد مهمترین رنگ برای استفاده در مراکز خرید یا برای مرکز نمایش است زیرا که چشم به میزان زیادی زرد انعکاسی را قبل از توجه به سایر رنگ‌ها می‌بیند. علیرغم باقی رنگ مایع‌ها که با غلیظ‌تر شدن، تیره می‌شوند زرد هر چه غلیظ‌تر شود روشن‌تر می‌شود.

زردهایی که بتوانند بیانگر خوشمزگی خوردنی‌ها باشند مثل خامه موز، یا کاسترد (نوعی کرم کارامل) باشند می‌توانند نمونه خوبی در غذاخوری‌ها، محصولات غذایی، اتاق‌های غذاخوری یا طرح‌های بالای میز غذاخوری باشند، همچنین زرد لیمویی رنگی شاد است که بیانگر شیرینی با طعم مرکبات است ولی زرد خامه‌ای نسبت به آن فریبنده‌تر است. برای مصرف‌کنندگان آمریکایی، جالب توجه‌ترین زرد، زرد خامه‌ای، یا هر زرد گرم یا زرد خورشیدی است. در حالی که زرد متمایل به سبز محبوب نیست. به هر حال تمام رنگ مایع‌های زرد به خصوص با پایه سبز در فرهنگ آسیایی‌ها قابل قبول هستند. هر چه رنگ زرد به رنگ سبز نزدیک‌تر می‌شود، بیشتر بیانگر ترش‌مزگی است.

از تمام ترکیبات رنگی طبیعی، زرد و سیاه غیر قابل انکارترین رنگ است، به دلیل ارتباط کهن این رنگ با حیوانات شکارچی خطرناک و رنگ حشرات نیش‌دار و سایر جانوران مرموز یا ترسناک، از قول این رنگ می‌توان گفت که بهتر است بیشتر حواستان به من باشد. به همین دلیل ترکیبی عالی برای نمادها یا بسته بندی محصولاتی که می‌خواهند در قفسه فروشگاه‌ها خود نمایی کنند. سمبل مناسبی جهت یک قدرت صنعتی برای محصولات سنگین با دوام است. ترکیبی از قدرت رنگ سیاه و سرزندگی زرد، نهایتا با مصرف‌کننده مهربان هستند و ترکیبی ایده‌آل محسوب می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیاکو

شرکت ابنیه سازان ستاوند مالک برند تجاری دیاکو، در عرصه تولید کاغذهای دیواری و پوستری از پیشگامان شناخته شده ایرانی است. این شرکت با بهره گیری از متخصصین و کارشناسان خبره توانسته است با توسعه شبکه نمایندگی خود محصولاتی با کیفیت را به تمامی ایرانیان برساند. همچنین محصولات این شرکت به کشورهای عراق و افغانستان در حال صادرات است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل