اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709253337710352

با الوپارک نگران کمبود جای پارک خالی در خیابان و پارکینگ‌های عمومی نباشید

کد: 139709253337710352

https://goo.gl/UYzqC7

، تهران , (اخبار رسمی): تصور کنید ساعت 6 بعد از ظهر، سوار بر خودروی شخصی به مقصد خیابان ونک در حال حرکت هستید جای پارک‌های حاشیه خیابان در این ساعت پر هستند و خودروهایی با پارک دوبل منتظر آزاد شدن جای پارک هستند، پارکینگ‌های عمومی این محدوده هم در این ساعت احتمالا پر هستند، الوپارک برای این مشکل راه حلی ارائه کرده است.

با الوپارک نگران نبود جای پارک خالی در خیابان و پارکینگ های عمومی نباشید
این جای پارک را با الوپارک رزرو کنید

تصور کنید ساعت 6 بعد از ظهر، سوار بر خودروی شخصی به مقصد خیابان ونک در حال حرکت هستید. خیابان ونک یک‌طرفه است ابتدای خیابان ونک در اشغال ون‌ها و تاکسی‌های زرد است و آن‌جا نمی‌توان پارک کرد. جلوتر می‌آیید؛ در هر دو طرف خیابان ونک با خودروهایی که دوبله پارک شده‌اند مواجه خواهید بود چند پارکینگ عمومی هم که در این خیابان وجود داشت تابلو ظرفیت تکمیل را در ورودی داشتند با امید اندکی به خیابان تک جنوبی می‌رسید اما به محض گرداندن سر به سمت خیابان، متوجه می شوید که داخل خیابان بیشتر شبیه یک پارکینگ عمومی است و دقیقا مشابه با فضای خود خیابان ونک، جای پارکی در آن پیدا نمی‌شود. کلی ماشین هم از پشت سر، منتظر به‌راه افتادن شما هستند و دست راننده‌های کم‌تحمل، آماده برای فشار دادن بوق است. باید سریع‌تر راه بیافتید. راننده‌هایی را می‌بینید که داخل خودروهای‌شان منتظر هستند تا به محض خروج ماشینی از جای پارک، خودروی خود را در جای او پارک کنند.

میدان ونک تنها محدوده پرتردد شهر نیست؛ ونک را تعمیم دهید به سایر نقاط تهران. این یک مورد بسیار معمولی و عادی در شهر تهران است و حتما مثال‌های بسیار پیچیده‌تری برای کمبود یا نبود جای پارک سراغ دارید.

اما این پایان کار نیست اگر کمی معادلات را بر هم بزنید و دوباره به موضوع نگاهی بیاندازید.

دوباره خیابان ونک را در نظر بیاورید. این بار هم خودروهای زیادی پشت سر هستند، این بار هم خیابان تک جنوبی جایی برای پارک ندارد و همه‌چیز دقیقا به همان وضع قبل است؛ فقط با یک تفاوت. در یکی از همین مجتمع‌های واقع در خیابان تک جنوبی، جای پارکی برای خودرو در نظر گرفته شده باشد (برای مشاهده پارکینگ های محدوده ونک کلیک کنید) راهنمای راست را روشن می‌کنید، خودروهای پشت سر لحظه‌ای توقف می‌کنند، نگهبان راهبند را بالا می‌دهد و وارد محوطه پارکینگ این مجتمع می‌شوید.

اگر هم از حالت اول چندان خوشتان نیامد ولی دومی را دوست داشتید، با الوپارک آشنا شوید. الوپارک امکان رزرو در پارکینگ های عمومی و خصوصی را فراهم کرده است.

الوپارک دو دسته پارکینگ را رزرو می‌کند: پارکینگ‌های عمومی و پارکینگ‌های خصوصی مانند پارکینگ‌های سازمان‌ها، مجتمع‌ها و حتی پارکینگ‌های منازل مسکونی.

الوپارک در تاریخ و ساعت حضور در پارکینگ، جای پارکی اختصاص می‌دهد که به نام و پلاک خودرو ثبت می‌شود و با استفاده از کد رزرو اختصاصی، هر شخص قادر به پارک در این پارکینگ‌های عمومی و خصوصی خواهد بود.

الوپارک، در سه شهر تهران، تبریز و قم فعالیت دارد و مقصد شخص در هر منطقه‌ای که باشد، جای پارک مناسب او را به او نشان خواهد داد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الوپارک

الوپارک، سامانه آنلاین جستجو و رزرو جای پارک و پارکینگ می‌باشد که از اسفند سال 96 فعالیت خویش را آغاز کرد. با الوپارک می‌توانید در هر کجای شهر، تنها با چند کلیک ساده، جای پارک مناسب خود را پیدا کرده، آن را رزرو و در زمان مقرر در آن‌جا پارک کنید. الوپارک به‌عنوان پلتفرم اشتراک فضای پارک خصوصی(پارکینگ‌های خصوصی شامل پارکینگ‌های شرکت‌ها، سازمان‌ها، مجتمع‌های مسکونی، منازل و غیره ) نیز فعالیت می‌کند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کارآفرینی و استارتاپ | شهر و جامعه