اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802073635210352

اجاره پارکینگ، سفر از حاشیه به متن

کد: 139802073635210352

http://bit.ly/2J0tBYb

، تهران , (اخبار رسمی): در حالی که حجم بزرگی از تبادلات، از طریق آگهی‌های نیازمندی صورت می‌پذیرد، یک بخش مهم از آن تاکنون جایگاه واقعی خود را پیدا نکرده است.

اجاره پارکینگ، سفر از حاشیه به متن
اجاره پارکینگ؛ از حاشیه به متن

آگهی دهنده‌ای که قصد دارد پارکینگی را اجاره دهد، تمایل دارد آگهی او نیز مانند آگهی‌های بخش‌های دیگر کاملا در معرض دید قرار گیرد

احتمالا همه تا به حال با یک آگهی اجاره پارکینگ در نیازمندی‌های پیوست نشریات (یا نشریات پیوست نیازمندی‌ها)، وب‌سایت‌های درج آگهی و یا تراکت‌هایی که به در و دیوار و ستون و کف زمین چسبانده می‌شوند برخورد کرده باشند و باز شاید هم دچار این حس شده باشند که آگهی‌های اجاره پارکینگ، جای مشخص و معینی در پلتفرم‌های نیازمندی مانند دیوار و شیپور ندارند و به مثابه یک وصله ناجور می‌مانند که در قسمت‌های حاشیه‌ای و کم اهمیت و منوی سایر آگهی‌ها، بیشتر به نمایش گذاشته می‌شوند. این‌گونه است که آگهی‌دهنده هم، همان برچسب روی زمین را اثربخش‌تر از سایر حالت‌ها می‌یابد.

طبیعتا این موضوع برای آگهی دهنده خوشایند نیست. آگهی دهنده‌ای که قصد دارد پارکینگی را اجاره دهد، تمایل دارد آگهیش نیز مانند دیگر آگهی‌ها کاملا در معرض دید قرار گیرد تا اجاره‌کننده پارکینگ، به سهولت به آگهی متصل شود و به زحمت نیافتد و جریان اجاره دادن و گرفتن پارکینگ با رغبت و سهولت انجام گیرد. جا افتادن این موضوع و برطرف شدن این مشکل، نیازمند بستری اختصاصی برای نیازمندی‌های جای پارک و پارکینگ است و چنین فرصتی تنها در الوپارک فراهم است.

در سامانه الوپارک، امکانی فراهم شده تا همه عرضه‌کنندگان پارکینگ و جای پارک (اعم از عمومی و خصوصی) بتوانند در یک بستر متمرکز و هدفمند، پارکینگ‌های خود را برای اجاره قرار دهند. طبیعتا با توجه به اینکه زمینه فعالیت الوپارک، به‌طور تخصصی مربوط به پارکینگ و جای پارک است، مخاطبان الوپارک هم به انحاء گوناگون در سطحی از تماس با همین موضوع هستند و مخاطب، هدفمند و دارای پیش‌زمینه است.

همچنین، به دلیل همین زمینه فعالیت الوپارک و اختصاص دادن یک پروفایل دائمی به هر پارکینگ به صورت جداگانه، نوع طراحی آگهی‌ها پیرامون ویژگی‌های اختصاصی پارکینگ‌ها است. این امر باعث می‌شود تمام امکانات و ویژگی‌های مرتبط با یک پارکینگ، قابل تنظیم برای آگهی دهنده و قابل جستجو برای مخاطبان باشد. به این ترتیب، هم برای آگهی دهندگان و هم برای متقضیان پارکینگ‌های اجاره‌ای، یک بستر جدید و کاربردی برای ارائه رایگان انواع پارکینگ‌ها فراهم گردیده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الوپارک

الوپارک، سامانه آنلاین جستجو و رزرو جای پارک و پارکینگ می‌باشد که از اسفند سال 96 فعالیت خویش را آغاز کرد. با الوپارک می‌توانید در هر کجای شهر، تنها با چند کلیک ساده، جای پارک مناسب خود را پیدا کرده، آن را رزرو و در زمان مقرر در آن‌جا پارک کنید. الوپارک به‌عنوان پلتفرم اشتراک فضای پارک خصوصی(پارکینگ‌های خصوصی شامل پارکینگ‌های شرکت‌ها، سازمان‌ها، مجتمع‌های مسکونی، منازل و غیره ) نیز فعالیت می‌کند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه